آموزش نحوه تغییر زبان اینستاگرام به فارسی
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 2 دقیقه

آموزش نحوه تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

امروزه اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی برای مخاطبان در اینترنت می باشد بنابراین کاربران بسیار زیادی از این برنامه در طول روز استفاده می کنند . همان طور که می دانید برنامه اینستاگرام برای تمامی سیستم عامل ها و دستگاه های متنوع قابل دسترسی می باشد و هر کسی می تواند با هر وسیله ای از آن بهره‌مند شود .

اما نکته مهم اینجاست که تا به امروز برنامه اینستاگرام فقط و فقط به زبان انگلیسی برای مخاطبین قابل دسترس بوده است بنابراین بسیاری از افراد فارسی زبان قابلیت استفاده از آن را نداشته و یا برای کار با تنظیمات آن به مشکل بر می خورده اند ، حال اینستاگرام تصمیم گرفته است که زبان فارسی را نیز به تنظیمات خود اضافه کند تا مخاطبان فارسی زبان نیز به راحتی بتوانند از این برنامه استفاده و لذت کافی را ببرند ، ما نیز امروز تصمیم گرفتیم در ایرانی گرام آموزش نحوه تغییر زبان اینستاگرام را از انگلیسی به فارسی برای شما عزیزان قرار دهیم پس لطفاً در ادامه با ما همراه باشید .

مراحل تغییر زبان اینستاگرام از انگلیسی به فارسی

  1. ابتدا برای شروع تغییر زبان ، اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید تا تمام امکانات برای شما در دسترس قرار بگیرد .

2.  سپس می توانید برنامه نصب شده را اجرا کنید و بعد از وارد شدن به پروفایل خود روی شکل سه نقطه یا همان منو در بالا سمت راست کلیک کنید سپس در پنجره باز شده گزینه تنظیمات را انتخاب نمایید .

3. پس از ورود به بخش تنظیمات شما باید بر روی گزینه Account کلیک کرده مانند تصویر زیر و وارد آن شوید .

4. در اینجا شما باید بر روی گزینه Language کلیک کرده و وارد شوید .

5. در قسمت پیش رو شما زبان هایی را که برایتان موجود می باشد مشاهده می کنید و می توانید در همین بخش زبان مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با یک کلیک روی آن اینستاگرام را به آن زبان تغییر دهید و همانطور که در بالا اشاره کردیم حال زبان فارسی نیز به این بخش اضافه شده است که شما میتوانید از آن استفاده کنید .

امید اینکه مقاله پیش رو برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و از اینستاگرام خود به زبان فارسی لذت ببرید ، شما میتوانید مطالب بیشتر را نیز در ایرانی گرام دنبال کنید .

 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ