روش های افزایش لایک در اینستاگرام

همان طور که می دانید با گسترش محبوبیت اینستاگرام و افزایش تعداد کاربران این شبکه اجتماعی خیلی ها به فکر کسب درآمد از طریق این رسانه اجتماعی افتاده اند .همان طور که می دانید  بسیاری از افراد با عنوان بلاگر و یا اینفلوئنسر در آن مشغول به کار هستند و با جذب دنبال کننده (فالوور) کسب درآمد می‌کنند .کسب درآمد آن ها از اینستاگرام وابسته به لایک هایی است که می‌گیرند و فالوور هایی است که جذب می‌کنند. اما همین طور که به تعداد کاربران و میزان استفاده کاربران از این اپلیکیشن جذاب اضافه می شود ، کسب درآمد از این برنامه نیز سخت تر و سخت تر می شود و ماندن در این مارکت احتیاج به کسب مهارت و استفاده از تکنیک ها و ترفند های افزایش فالوور ، افزایش لایک و افزایش بازدید دارد . برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که تعداد فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه تعداد لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد شود.

روش های مختلفی به منظور افزایش لایک در اینستاگرام وجود دارند اما نیاز به صبر زیادی برای دریافت بازدهی دارند . در ادامه با 10 روش موثر برای افزایش لایک در اینستاگرام آشنا می شویم .با ما درایرانی گرام همراه باشید .

بهترین روش های افزایش لایک در اینستاگرام

1.فعال بودن در اینستاگرام

مهمترین عاملی که به دیده شدن پست های شما و بعد از آن افزایش میزان لایک دریافتی شما کمک میکند فعالیت در این برنامه می باشد . اما چگونه می توان در این برنامه فعالیت کرد .اولین فعالیت در واقع همان فالو کردن افراد و صفحات مختلف می باشد . با فالو کردن افراد مختلف شما می توانید از آن ها فالوبک دریافت کنید . لایک کردن پست افرادی که حتی آن ها را نمی‌شناسید، یکی از روش هایی است که در اینستاگرام می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. در واقع این مسئله شبیه به یک قانون شده و با لایک یک پست شما لایک بک دریافت خواهید کرد . گذاشتن کامنت نیز از فعالیت های موثر در اینستاگرام برای جذب مخاطب می باشد .  سعی کنید در زیر پست افراد مختلف کامنت بگذارید و نظرهای مناسب ثبت کنید. این کار سبب می‌شود تا دیگر کاربران شما را ببینند و به صفحه اینستاگرام شما سر بزنند و پست هایتان را لایک کنند.

2.از هشتک های مناسب استفاده کنید

یکی از ترفند های کاربردی برای دیده شدن عکس یا ویدیوی پست شده درون شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده از هشتگ های مرتبط با عکس است. هشتگ ها نقش بسیار مهمی در دیده شدن پست ها دارند . برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ های مرتبط را اضافه نمایید. این هشتگ ها سبب می‌شوند تا پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات مرتبط با پست شما به آن ها برخورد کرده و پست شما را لایک کنند . توجه داشته باشید هشتک هایی که انتخاب می کنید کاملا مرتبط با عکس یا ویدئوی پست شده شما باشد . درآپدیت جدید اینستاگرام و افزوده شدن قابلیت فالویینگ (دنبال کردن) هشتگ ها باید در استفاده از هشتگ ها دقت بیشتری داشته باشید زیرا اینستاگرام پست هایی را که ارتباط خاصی با یک هشتگ را ندارد از بین پست های درون آن هشتگ حذف می‌کند .

3. پست کردن مطالب مناسبتی یا سوژه های محبوب

یکی دیگر از روش های افزایش لایک و بازخورد، پست کردن مطالب مربوط به اتفاقات یا رویداد های پیش رو می باشد . به طور مثال نزدیک کریسمس یا عید نوروز یا هر رویداد دیگری عکس های مرتبط با آن ترند (Trend) می‌شوند لذا پست کردن مطالب مرتبط با این رویداد ها مخاطبان بیشتری جذب می کند و باعث دریافت لایک بیشتر می شود .

همین طور، کاربران اینستاگرام در هر کجای دنیا علاقمند سوژه های خاصی هستند که اگر بتوانید آن سوژه ها را پیدا کنید و مرتبط با آن ها پست ارسال کنید، مطمئنا پست های شما بیشتر دیده می شود و این مسئله منجر به افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود. برای مثال ویدئوهای طنز در یک بازه زمانی به شدت در اینستاگرام محبوب شده بودند یا دابسمش و غیره همگی از موضوعات و سوژه هایی هستند که در بازه های زمانی خاصی محبوب می‌شوند. سعی کنید این سوژه های محبوب را شناسایی و پست هایتان را تا حد امکان به آن ها مرتبط کنید. . البته در نظر داشته باشید که حتما باید برای پست های خود هشتگ های مناسب انتخاب کنید تا در اکسپلور اینستاگرام قابل مشاهده باشند.

4.ظاهر صفحه خود را جذاب کنبد

  1. استفاده از فیلترهای مناسب برای عکس ها : زمانی که یک عکس افکت جالبی داشته باشد بیشتر به چشم می‌آید و به طبع تعداد بازدید و لایک هایش هم افزایش پیدا خواهد کرد. جذاب بودن عکسی که شما پست می‌کنید ، در بیشتر دیده شدن پست و افزایش لایک های آن موثر است. یکی از عواملی که منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما می‌شود، مربوط به فیلتر هاست. سعی کنید عکس هایی که قصد دارید در اینستاگرام ارسال کنید را با بهترین فیلترهای ممکن تدوین نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از اپلیکیشن های اختصاصی افکت دهی عکس یا اصطلاحا ادیت عکس استفاده کنید .
  2. پست کردن عکس های باکیفیت و خلاقانه :یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند توجه کاربران را جلب کند، مربوط به اشتراک گذاری پست های با کیفیت و خلاقانه می‌باشد. سعی کنید عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید کیفیت عالی داشته باشند و با دوربین یک گوشی خوب ضبط شده باشند. ضمنا عکس های هنری به شدت در بین کاربران اینستاگرام محبوب هستند. مثلا می‌توانید از افکت هایی مثل نوردهی طولانی مدت یا لانگ اکسپوژر (Long Exposure) و سایر افکت های این چنینی برای زیباتر شدن عکس هایتان استفاده کنید.

5. پروموت کردن پست ها

وقتی در اینستاگرام از پروموشن صحبت می شود یعنی پست های ما به افرادی خارج از دایره دنبال کنندگان ما نشان داده می شود. به بیان دیگر اینستاگرام توسط یک سری تنظیمات و عملیات پست مورد نظر ما را  به کاربرانی که فالوور ما نیستند ، نمایش می دهد وبا توجه به عواملی مدت زمان این پروموت ، متغییر است. مهمترین دلیل برای پروموت کردن پست ها یا استفاده از پست های تبلیغاتی ، بالا بردن سطح تعامل درهر حساب کاربری می باشد که با استفاده از روش های مختلفی ،  درپست پروموت شده می توان به این هدف دست پیدا کرد . پروموت کردن پست های اینستاگرام هم می‌تواند در افزایش لایک آن ها موثر باشد. البته برای انجام این کار باید شرایط خاصی را داشته باشید، مثلا باید اکانت شما بیزینس پروفایل باشد. برای آشنایی با نحوه انجام این عمل می توانید مقاله مربوط به همه چیز درباره پروموت یا پروموشن در اینستاگرام را در ایرانی گرام مطالعه کنید .

6.مکان ها را تگ کنید

تگ کردن مکانهای مرتبط در عکس ها می تواند در افزایش لایک پست موثر باشد . علت این است که یکی از بیشترین جست و جو ها در قسمت سرچ اینستاگرام  مکان ها می باشند . وقتی شما تگ یک مکان را به پست خود اضافه می‌کنید، منجر به دیده شدن آن پست خواهید شد. بهترین نمونه برای این کار زمانی ست که شما برای صرف شام یا نهار به یک رستوران می روید و از غذای خود عکس پست می کنید . برای بالا بردن لایک پست خود رستوران مورد نظر را تگ کنید .

7. از برنامه های افزایش لایک استفاده کنید

برای افزایش لایک پست ها می توانید از بعضی از برنامه های جانبی اینستاگرام استفاده کنید . برخی از آن ها به واقع در راستای افزایش لایک اینستاگرام موثر واقع می‌شوند. اما بعضی از آن ها عملکرد مطلوبی ندارند توصیه می‌کنیم که ضمن بررسی و جستجو یکی از بهترین این دسته برنامه ها را دانلود و از آن استفاده کنید. این برنامه ها کاربران را ملزم به لایک کردن پست های یکدیگر می‌کنند. بدین ترتیب به مرور تعداد لایک پست های شما افزایش پیدا خواهد کرد . لازم به ذکر است ، برخی از این سایت ها و سرویس ها ، در قبال افزایش لایک اینستاگرام هزینه هایی دریافت می‌کنند که استفاده از آن ها توصیه نمی شود .

8.تگ شدن توسط اکانت های معروف

اگر  فردی که اکانت اینستاگرام او به اندازه کافی محبوب است ، در پست هایش اکانت شما را تگ کند، شاهد افرایش چشمگیر تعداد فالوورهایتان و طبیعتا تعداد لایک پست هایتان خواهید بود. این کار حتی به یک روش کسب درآمد تبدیل شده و افراد زیادی در اینستاگرام برای انجام این کار (تگ کردن اکانت های دیگر به پست هایشان) پول دریافت می‌کنند.

9.پست کردن عکس ها با برنامه ریزی و زمانبندی

بهتر است پست های خود را با برنامه ریزی و زمانبندی مناسبی در اکانت اینستاگرامتان ارسال کنید. تجربه ثابت کرده ، یکی از موثر ترین عناصر افزایش لایک در اینستاگرام ، پست گذاشتن در زمان های شلوغی اینستاگرام می باشد.سعی کنید بهترین زمان های روز را برای انتشار پست انتخاب کنید . بنابراین با یک برنامه ریزی و زمانبندی خوب در اینستاگرام پست ارسال کنید.

10.اکانت شبکه های اجتماعی دیگرتان را به اینستاگرام لینک کنید

لینک کردن اکانت سایر شبکه های اجتماعی شما مثل فیسبوک، توییتر و غیره به اکانت اینستاگرام می‌تواند منجر به افزایش لایک اینستاگرام  شود. بدین صورت دوستان قدیمی شما می توانند شما را پیدا کنند و به تدریج با افزایش تعداد فالوورهایتان، تعداد لایک پست های اینستاگرامتان هم افزایش می‌یابد.

استفاده از این روش ها و تکنیک های دیگر می‌تواند به افزایش لایک و فالوور صفحه اینستاگرامی شما کمک بسیاری بکند و سرانجام شما را به کسب درآمد از صفحه اینستاگرامی خود وا دارد. امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما مفید واقع شود .

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد