چگونه در لیست پیشنهادی اینستاگرام برای فالو کردن قرار بگیریم؟

احتمالا بارها به این مسئله برخورد کرده اید که به محض فالو کردن یک اکانت در اینستاگرام لیستی از اکانت های پیشنهادی از سوی اینستاگرام برای شما نمایش داده می شود که شامل اکانت‌های مشابهی ست که هم اکنون فالو کرده‌اید! این ویژگی همان قابلیت suggest اینستاگرام می باشد . در صورتی که یک اکانت بیزینسی دارید و از اینستاگرام برای توسعه کسب و کار خود استفاده می کنید ، این قابلیت اینستاگرام در واقع فرصت و بستری را برای شما فراهم می کند تا مشتریان محصول یا خدمات خود را جذب کنید به شرط آنکه بتوانید جزو لیست پیشنهادی اینستاگرام برای کاربران مختلف باشید .  در ادامه به بررسی قابلیت suggest  اینستاگرام و روش های قرار گرفتن در لیست پیشنهاد اینستاگرام می پردازیم . با ایرانی گرام ارائه دهنده خدمات خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید همراه باشید .

قابلیت suggest یکی از قابلیت های اینستاگرام است که به کاربران کمک می کند اکانت های جدید را پیدا کرده و به لیست فالووینگ های خود اضافه کنند به ابن صورت که اینستاگرام لیستی از اکانت های پیشنهادی را به کاربران نشان می دهد.

در suggest اینستاگرام الگوریتم به گونه ای طراحی شده است که بر اساس جستجوی کاربران و کسانی که دنبال می کنند اکانت هایی را به آنها پیشنهاد می کند. با انتخاب گزینه see all می توانید همه اکانت های پیشنهادی اینستاگرام را مشاهده کنید. شما می توانید این اکانت ها را بررسی و در صورت تمایل آنها را دنبال کنید . در حقیقت اینستاگرام با این کار قصد دارد اشخاص جدیدی را به شما معرفی کند تا شما پس از بررسی پروفایل آنها در صورت تمایل آنها را فالو کنید. این موضوع برای اشخاصی که تصمیم دارند مخاطبین هدف خود را افزایش دهند بسیار حائز اهمیت می باشد .

اکانت های پیشنهادی اینستاگرام

اکانت هایی که پیشنهاد می شوند با در نظر گرفتن موضوعاتی از قبیل تعداد دوستان مشترک و تعداد فالوور های اکانتی که فالو کرده اید تعیین می شوند. مثلا اگر شما یک پیج که مربوط به مد و لباس می باشد را فالو کنید ، در این شرایط، اینستاگرام در ابتدا سعی می‌کند تا در لیست پیشنهاد فالو خود، اکانت‌هایی را ارائه ‌کند که در حوزه مد فعالیت داشته باشند مانند برند های معتبر لباس و غیره. این اکانت‌ها با توجه به فالو شدن توسط اکانتی که هم اکنون فالو کرده‌اید و همچنین تعداد فالوهای دوستان مشترک شما در لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام (Suggested) قرار می‌گیرند.

اما حالت دیگر ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام هم مربوط به زمانی می‌شود که به بخش جستجو یا همان Search آن مراجعه می‌کنید. در این شرایط یک مجموعه تحت عنوان Suggested نمایان می‌شود که لیستی از کاربران اینستاگرام را ارائه می‌کند. این لیست در واقع یک لیست پیشنهاد فالو محسوب می‌شود که اینستاگرام با توجه به موارد بسیار خاص و هوشمندانه‌ای آن‌ها را ارائه کرده است .

معیارهای قرار گرفتن در لیست suggested اینستاگرام

اینستاگرام برای نمایش لیست پیشنهاد فالو در بخش جستجو از معیارها و عوامل مختلفی استفاده می‌کند. این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) با توجه به موارد زیر ارائه شده است:

  1.  تعداد فالوورها:هرچه تعداد فالوورهای شما و بازدید از پست‌هایتان بیشتر باشد، شانس اینکه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) قرار بگیرید هم بیشتر می‌شود.
  2.  تعداد بازدیدهایی انجام شده از اکانت
  3.  تعداد کامنت ها و لایک‌های دریافتی :هر چه پست‌هایی که ارسال می‌کنید بیشتر لایک شوند و کامنت‌های بیشتری در زیر آن‌ها ثبت گردد، شانس شما به منظور قرارگیری در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) هم افزایش پیدا می‌کند.
  4. تعداد لایک‌هایی که آن اکانت در پست‌های شما انجام داده
  5. آمار جستجوهای کاربران

در واقع اینستاگرام برای ارائه این لیست پیشنهاد فالو در بخش جستجو تلفیقی از تمام موارد فوق را در نظر می‌گیرد . مجموعه ای از این عوامل می‌توانند منجر به تقویت شانس هر اکانت به منظور قرارگیری در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) شوند. 

چگونه در لیست پیشنهادی اینستاگرام قرار بگیریم

برای اینکه در لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام قرار بگیرید راهکارهای زیادی وجود دارد در ادامه به اصلی ترین آن ها می پردازیم

1.فعال کردن گزینه Similar Account Suggestions : نکته اول اینکه اگر دوست دارید که در این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام باشید، از فعال بودن گزینه Similar Account Suggestion  اکانت خود مطمئن شوید.برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید

  •  به صفحه پروفایل خود مراجعه کرده و روی گزینه Edit Profile ضربه بزنید.
  •  از انتهای صفحه و از بخش Similar Account Suggestions تیک مقابل گزینه Include your account when recommending similar accounts people might want to follow را بزنید.

2.افزایش تعداد فالوور و لایک : برای قرار گرفتن در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام باید توانسته باشید که محبوبیت لازم را کسب کنید.هر چقدر که تعداد فالوور ، تعداد لایک و کامنت پست های شما بیشتر باشد احتمال آنکه در لیست پیشنهادی قرار گیرید بیشتر است. می توانید از روشهای مختلف افزایش فالوور و افزایش لایک برای جذب مخاطب در ایرانی گرام استفاده کنید .

3.در اینستاگرام فعال باشید : موضوع دیگر به فعالیت شما در اینستاگرام مرتبط می شود، برای این منظور بهتر است که تلاش کنید در اینستاگرام بسیار فعال باشید تا توجه کاربران دیگر را به اکانت خود جلب کنید. از روش های جذب فالوور در اینستاگرام  فرستادن ویدیو های جذاب ، ارائه آموزش های مختلف و استفاده از قابلیت های مهم اینستاگرام مثل لایو اینستاگرام می باشد .

نحوه حذف suggested در اینستاگرام

ممکن است بنا به دلایلی علاقه ای نداشته باشید که دیگر کاربران شما را پیدا کنند و تمایلی به مشاهده بخش suggest اینستاگرام ندارید و یا نمی خواهید پروفایل شما در لیست پیشنهادی اینستاگرام به دیگر اکانت ها نشان داده شود با مخفی کردن پروفایل اینستاگرام از لیست پیشنهادی اینستاگرام آن را از دید دیگران مخفی کنید . برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. به سایت رسمی اینستاگرام مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت خود لاگین شوید.
  2. سپس به بخش پروفایل مراجعه کنید و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.
  3. تیک گزینه Similar Account Suggestions را بردارید و نهایتا بر روی گزینه Submit کلیک کنید.انتخاب این گزینه منجر به مخفی شدن پروفایل اینستاگرام شما از لیست پیشنهادی اینستاگرام می شود. علاوه بر این  پس از اینکه یک اکانت را فالو کردید suggestions for you دیگر به شما نمایش داده نمی شود.

در این مقاله در رابطه با اصول و مبنای ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) صحبت کردیم. اگر تمایل دارید که در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) جای داشته باشید، مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم را در نظر داشته باشید .  امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد