آشنایی با ۸ برنامه برتر مدیریت اینستاگرام با مک

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت ایرانی گرام امروز قصد داریم تا در این مقاله برای کسانی که به دنبال نصب برنامه ای بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ های سیستم عامل مک هستند که بتوانند اینستاگرام خود را از آن طریق مدیریت کنند به معرفی ۸ برنامه برتر بپردازیم که در سیستم های اپل وجود دارند . پس لطفاً در ادامه با ما همراه باشید .

مقدمه‌ای در باب آشنایی با مدیریت اینستاگرام در کامپیوترهای اپل ( مک )

برای بسیاری از کاربران پیش می آید که می خواهند اینستاگرام خود را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود را مدیریت کنند ، باید بدانید که این کار به سادگی قابل انجام است اما انجام آن در ابتدا به سیستم عاملی که بر روی کامپیوتر شما نصب است بسیار مرتبط خواهد بود و این سیستم عامل نقش مهمی در انتخاب برنامه های مدیریت اینستاگرام خواهد داشت . در سیستم عامل مک اپل تنوع بالایی از برنامه‌های مدیریت اینستاگرام وجود دارد ما نیز امروز تصمیم گرفتیم تابه معرفی ۸ عدد از این برنامه ها که جزو برترین و بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر اپل هستند بپردازیم .

۱ . برنامه Grids for Instagram

این برنامه نسبت به برنامه های مشابه از پیچیدگی کمتری برخوردار است البته در همین راستا قابلیت های کمتری را نیز ارائه می دهد ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که با این تفاسیر این برنامه یک برنامه پولی بوده و برای دانلود و استفاده نسخه رسمی آن باید ۵ دلار پرداخت کنید . شما توسط این برنامه می توانید عکس هایی که کاربران و دوستانتان در اینستاگرام منتشر کردند را مشاهده و اگر مایل باشید اطلاعات کپشن و نوشتاری پست را هم برایتان به نمایش می‌گذارد البته به این نکته توجه کنید که به صورت پیش فرض نوشته های پست های اینستاگرام را نمایش نمیدهد . برنامه Grids for Instagram میتواند همزمان از چند اکانت اینستاگرام پشتیبانی کند و جزو برترین برنامه های مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر محسوب می شود .

۲ .‌ برنامه InstaFeed

برنامه بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم برای مدیریت اینستاگرام با کامپیوتر های اپل برنامه بسیار عالی و قدرتمند InstaFeed می باشد . از مزایای این برنامه می توان به رابط کاربری بسیار عالی و گزینه ها و قابلیت های متنوعی که در اختیار کاربر قرار می دهد اشاره کرد ، در داخل این برنامه تمامی پستها به صورت یک لیست به شما نشان داده شده و شما با اسکرول کردن می توانید آن ها را مشاهده کنید مانند خود اینستاگرام با دوبار کلیک بر روی هر عکس می‌توانید آن را لایک کنید و البته امکان دانلود مستقیم عکس های اینستاگرام از طریق این برنامه نیز برای شما وجود دارد از دیگر مزایای برنامه اینستا فید قابلیت ایجاد لیست هشتگ های مورد پسند ، جستجو کردن آسان در برنامه ، قابلیت فالو کردن کاربران ، اشتراک گذاری مستقیم عکسها در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک ، توییتر و غیره و بوک مارک کردن عکس ها می باشد ، نکته آخر اینکه باید به این موضوع اشاره کنیم که این برنامه نیز مانند برنامه‌های قبلی رایگان نبوده و شما برای استفاده از آن باید مبلغ ۵ دلار پرداخت نماید .

۳ . برنامه Go for Instagram

برنامه Go for Instagram اینستاگرام برای آن دسته از افرادی مناسب است که می خواهند بدون باز کردن تب جدید در مرورگر شان اینستاگرام خود را در قالبی شبیه به محیط تحت وب اجرا و مشاهده کنند این برنامه در اصل خودش یک مرورگر محدود شده و دارای قابلیت های خاص برای کاربران اینستاگرام می باشد که می توان از طریق آن مدیریت اکانت خود را با کامپیوتر انجام داد نکته حائز اهمیت این برنامه رایگان بودن آن نسبت به دو برنامه‌ای که پیشتر معرفی کردیم می باشد . Go for Instagram را می توان به عنوان یکی از بهترین برنامه های رایگان مدیریت اینستاگرام از طریق کامپیوتر دانست .

۴ . برنامه Flume

ویژگی اصلی برنامه Flume رابط کاربری بسیار ساده آن است ، از قابلیت های دیگر برنامه این است که تمام پست ها و عکس های اینستاگرام را در قالب یک لیست تصویری ارائه می دهند و شما می توانید برای دستیابی به اطلاعات بیشتر هر پست روی آن کلیک کنید . یکی از مزایای برنامه فلوم کم بودن قابلیت ها و گزینه ها می باشد و برنامه اساساً بیشتر حالتی عکس محور دارد اما با این وجود سادگی کار کردن با آن سبب شده تا این برنامه یکی از بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر تبدیل شود و گزینه مثبت دیگر آن رایگان بودن آن می باشد البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که اگر شما قصد داشته باشید تا از چند اکانت مختلف به صورت همزمان در برنامه استفاده کنید آن زمان لازم می شود تا برای اضافه کردن هر اکانت بیشتر هزینه معادل ۱۰ دلار بپردازید ، اما در غیر این صورت برنامه بسیار کاربردی و رایگان می باشد.

۵ . برنامه Photodesk

همین ابتدای کار به شما بگوییم که برای استفاده از نسخه رسمی برنامه Photodesk باید هزینه‌ای برابر با ۷ دلار پرداخت کنید اما نکته بسیار مهم و مثبت این است که این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین ابزارهای موجود حال حاضر برای مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر است . ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر تا به امروز از این برنامه استفاده نکرده‌اید حتماً همین حالا آن را دانلود و نصب کنید برنامه Photodesk تقریباً هر آنچه که شما برای مدیریت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد . برای مثال شما می توانید از چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان استفاده کنید ، تمامی کامنت ها را ببینید و خیلی راحت و سریع با آنها پاسخ دهید و همچنین ظاهر و رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند و زیبا نیز در اختیار شما قرار می دهد .

۶ .‌ برنامه Ratatam

برنامه Ratatam نیز یکی دیگر از برنامه های کاربردی مبتنی بر کاربری بسیار ساده برای مدیریت اینستاگرام بر روی سیستم عامل مک می باشد این برنامه در ازای ارسال شدن هر پستی که از طرف کاربران شما گذاشته می‌شود برای شما در کامپیوتر یک نوتیفیکیشن ارسال می کند و نکته دیگر آن این است که به شما اجازه می دهد تا پست ها را لایک کرده و به صورت مستقیم بر روی آنها کامنت بگذارید .نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برنامه Ratatam بر روی سیستم عاملهای OS X 10.7 و بالاتر نصب می شود نکته مثبت دیگر برنامه داشتن امنیت بالا و مطلوب و ذخیره نکردن پسورد کاربران در سرور برنامه می باشد برای همین استفاده از آن به کاربران توصیه می شود و در آخر اینکه هزینه استفاده از برنامه به صورت کامل مبلغی معادل یک دلار می باشد .

۷ . برنامه Uploader for Instagram

این برنامه با فضای بسیار ساده مناسب کاربرانی است که قصد دارند از طریق کامپیوتر خود فقط در اینستاگرام پست عکس و تصاویر را به اشتراک بگذارند شما از طریق برنامه آپلود می توانید تنها عکس های خود را در اینستاگرام قرار دهید . این برنامه در اصل یک ابزار آپلود عکس و انتشار پست در اینستاگرام از طریق کامپیوتر است به همین دلیل کار کردن با آن نیز بسیار ساده است شما می توانید پس از نصب برنامه در مک بوک خود روی هر عکسی که در سیستمتان وجود دارد کلیک راست کرده و بعد از آن گزینه Share to Instagram را انتخاب کنید و با کلیک بر روی آن تصویر را در اینستاگرام خود آپلود کرنید . این برنامه امکان اضافه کردن کپشن و استفاده از فیلترهای مختلف را نیز ارائه می دهد اما با وجود سادگی برنامه این برنامه به صورت رایگان ارائه نشده و شما برای استفاده از آن باید هزینه ۵ دلاری را پرداخت کنید .

۸ .‌ برنامه App for Instagram

نوبتی هم که باشد نوبت معرفی یک برنامه کاربردی و رایگان است برنامه App for Instagram یکی از بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر می باشد که به صورت رایگان ارائه شده از مزایای برنامه رابط کاربری بسیار ساده عملکرد سریع و سرعت بسیار بالا می باشد که می تواند طی چند لحظه اطلاعات اکانت شما را به‌روزرسانی و سینک کند شما از طریق این برنامه می توانید پست های دیگر کاربران و فالوور های خود را در اینستاگرام مشاهده کنید و در همان جا به صورت مستقیم آنها را لایک کرده و یا برایشان کامنت بگذارید و اگر به دنبال یک برنامه رایگان می گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً از این برنامه بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید .

در مقاله پیش رو در ایرانی گرام تلاش کردیم تا به معرفی ۸ برنامه کاربردی و برتر برای مدیریت اینستاگرام آن هم تحت سیستم عامل مک در سیستم های اپل بپردازیم .

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد اگر سوالی داشتید می توانید با گروه پشتیبانی ما در میان بگذارید.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد