نحوه تغییر فونت بایو اینستاگرام

همان طور که می دانید اپلیکیشن اینستاگرام، یک برنامه به منظور اشتراک گذاری تصاویر می باشد. اما معمولا این تصاویر با یک سری توضیحات یا به اصطلاح کپشن همراه می باشد. برای بیشتر کردن اثرگذاری  و همین طور متفاوت کردن نوشته ها، افزایش فالوور و افزایش لایک ،بهتر است که از فونت های متنوع در این نوشته ها استفاده شود. اپلیکیشن اینستاگرام در حالت عادی یک فونت پیش فرض دارد که مورد استفاده تمام کاربران است. اینستاگرام از جهت ارائه گزینه های مختلف برای تغییر فونت در برخی زبان های دنیا مانند زبان فارسی از تنوع خیلی کمی برخوردار می باشد و برای کاربران فارسی زبان فونت های زیادی برای ایجاد نوشته های خوانا و جذاب ارائه نمی دهد و در واقع این مشکل در مورد همه زبان های راست چین صدق می کند و آنها تنها می توانند از یکی از پیش فرض های این برنامه استفاده کنند. با استفاده از سایت ها و برنامه های تغییر فونت اینستاگرام می توان فونت اکانت اینستاگرام را شخصی سازی کرد.

تغییر فونت در بایوی اینستاگرام

برای تغییر فونت در بایوی اینستاگرام اگر بخواهیم صرفا از زبان فارسی استفاده کنیم شانس زیادی برای تغییر فونت نداریم یعنی ما نمی توانیم بایویی با خط نستعلیق  داشته باشیم و باید برای بایوهای فارسی از پیش فرض اینستاگرام استفاده کنیم. تنها می توانیم با استفاده از symbol های مختلف و یا ایموجی های موجود تا حدی ظاهر آن را زیبا کنیم. همین طور می توان از کیبوردهای مختلف برای کشیدگی حروف، یا اضافه کردن symbol های مختلف و یا ایموجی استفاده کرد. برای مثال کاربران ios می توانند از کیبورد sprezz استفاده کنند. این کیببورد شکل های مختلفی از یک حرف را ارائه می دهد.

تغییر فونت بایوی اینستاگرام با استفاده از ابزارهای آنلاین

همین طور شما با استفاده از ابزارهای آنلاین تغییر فونت یا کیبوردهای مختلف می توانید تغییر فونت را تجربه کنید و بایوی اینستاگرام این فونت تغییر یافته را به خوبی نمایش می دهد.می توانید با نوشتن با فرمت متفاوت روی یک برنامه یا مولد فونت مبتنی بر وب ، قلم را تغییر داده و سپس متن را در اینستاگرام کپی کنید. چندین برنامه و ابزار ایجاد فونت سازگار با اینستاگرام وجود دارد. برای نوشتن آنچه می خواهید در اینستاگرام ارسال کنید می توانید از هر یک از ابزارهای آنلاینی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم استفاده کنید. بعد از نوشتن ، می توانید فونت مورد نظر خود را از گزینه های بی شماری که توسط آن ابزار خاص ارائه شده است ، انتخاب کنید. پس از انجام سفارشی کردن متن ، باید به سادگی آن را کپی کرده و در هر کجا که می خواهید در اینستاگرام قرار دهید.

1.وب سایت تغییر فونت igfonts

این سایت به شما امکان تولید فونت های متنی را می دهد که می توانید در بیوگرافی اینستاگرام خود کپی کنید. آی جی فونت یکی از سایت های تغییر فونت اینستاگرام است که به صورت رایگان قابل استفاده است.این فونت ها برای قسمت بایو و کپشن در اینستاگرام کاربرد دارند . البته لازم به ذکر است که igFonts از تغییر فونت فارسی در بایو اینستاگرام پشتیبانی نمی کند. لذا شما باید متن انگلیسی خود را در قسمت بالای صفحه بنویسید .

  1. به سایت آی جی فونت به آدرس https://igfonts.io مراجعه کنید.
  2. عبارت مورد نظر را در کادر متنی تایپ کنید.در کادر پایین صفحه سایت می توانید فونت های موجود را ببینید و فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. در صورتی که فونت مورد نظر خود را پیدا نکردید ، اسکرول کنید و از پایین صفحه گزینه Load for more fonts  را انتخاب کنید تا فونت های بیشتری برای شما نمایش داده شود.
  4. با استفاده از گزینه Design for our font می توانید فونت دلخواه خود را طراحی کنید.

2. سایت تغییر فونت sprezz keyboard

این سایت، یک ابزار آنلاین ارائه دهنده مجموعه ای از جذاب ترین فونت های اینستاگرامی است. که می توانید متن های خود را در اینجا تغییر فونت دهید و در بخش بایوی اینستاگرام بچسبانید.

  1. به آدرس https://www.sprezzkeyboard.com بروید.
  2. عبارت یا جمله مورد نظر خود را در کادر متنی وارد کنید.
  3. از لیست فونت های نمایش داده شده فونت دلخواه خود را انتخاب نمایید.
  4.  متن را کپی کنید و در بخش edit profile اینستاگرام در بخش بایو بچسبانید.

3. وب سایت تغییر فونت CoolFont

کار کردن با این ابزار بسیار آسان است و ظاهر بسسیار ساده ای نیز دارد . متن مورد نظر خود را در قسمتی که در ابتدای صفحه می بینید بنویسید. نوشته شما ، در مدل های مختلف، با فونت های مختلف برای شما نمایش داده می شود.

  1.  ابتدا فونت مورد نظرتان را از همین بخش کپی کنید.
  2.  می توانید با استفاده از دکمه ی decorate شمایل مختلف نوشته ی خودتان را با symbol های مختلف ببینید.برای ویژگی decorate می توانید از نوشته های فارسی هم استفاده کنید.
  3. در نهایت یا با زدن دکمه ی کپی یا با هایلایت کردن و copy کردن ، نوشته ی موردنظرتان را در کیبورد گوشی تان ذخیره کنید.
  4. در این مرحله به اینستاگرام بروید. بر روی edit profile بزنید. در بخش bio نوشته را paste کنید. تیک آبی رنگ گوشه ی بالای صفحه را بزنید. تغییر فونت اعمال شده را در بایوی خود می بینید.

4. وب سایت تغییر فونت Lingojam

این سایت یکی دیگر از سایت های رایگان و قابل دسترس برای تغییر فونت اینستاگرام است که روش کار بسیار ساده ای دارد.

  1. به آدرس https://lingojam.com/FontsForInstagram بروید.
  2. عبارت خود را در کادر متنی سمت چپ تایپ کنید .
  3. فونت دلخواهتان را از کادر سمت راست انتخاب و کپی نمایید.

5. وب سایت تغییر فونت Instafonts

کار کردن با این ابزار نیز بسیار ساده است.

  1. به آدرس https://instafonts.io مراجعه کنید و متن خود را در قسمت بالای صفحه بنویسید.
  2. سپس می توانید انواع و اقسام اشکال متن خود را در قسمت پایین مشاهده کنید .
  3. بعد از این کار متن خود را از این سایت کپی کنید و در قسمت بایوی اینستاگرام با paste  کردن ، قرار دهید.
  4. همین طور می توانید با انتخاب گزینه Design Your Own Fansy Fonts  فونت مورد علاقه خود را طراحی کنید.

با استفاده از سایت ها و برنامه های تغییر فونت اینستاگرام می توان فونت اکانت اینستاگرام را شخصی سازی کرد. در این مطلب به معرفی سایت هایی پرداختیم که برای این منظور استفاده می گردد . ابزارهای معرفی شده به شما در جذاب تر کردن کپشن و بایوی اینستاگرام کمک می کند. درصورت تمایل به یادگیری تغییر فونت در استوری اینستاگرام، به مطلب دیگری مربوط به معرفی ابزارها و اپلیکیشن های تغییر فونت استوری اینستاگرام در  سایت ایرانی گرام مراجعه کنید.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد