آموزش پیدا کردن اشخاص توسط شماره تلفن در اینستاگرام

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که در بسیاری از موارد می خواهید دوستی را در اینستاگرام پیدا کنید اما آیدی او را ندارید و نام او را نیز به هر شکلی که در اینستاگرام جستجو می کنید آن شخص را برایتان نمی آورد.

حال اینکه در چنین مواردی راهکار بسیار کاربردی و ساده ای برایتان وجود دارد تا بتوانید دوستان خود را صرفا با جستجو از طریق دفترچه تلفن گوشی خود در برنامه پیدا کنید بنابراین ما امروز در ایرانی گرام می خواهیم این راه را برای شما توضیح دهیم ، پس در ادامه با ما همراه باشید .

آموزش پیدا کردن افراد با شماره تلفن همراه

شما باید پیش از شروع کار ابتدا به اینستاگرام خود اجازه دسترسی به شماره تلفن های گوشی خود را بدهید. برای اینکار باید مراحل زیر را انجام دهید :

– برای انجام اینکار ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس بر روی گزینه منو با آیکون سه خط کلیک کنید و وارد آن شوید پس از ورود وارد گزینه Setting و یا همان تنظیمات شوید.

در اینجا بر روی گزینه Accout کلیک کنید :

در این قسمت شما می توانید گزینه contact Syncing را مشاهده کنید که به معنای همگام سازی مخاطبین می باشد ، حال شما می توانید روی آن کلیک کنید :

در این مرحله با فعال کردن Connect Contacts اینستاگرام برای شما تمامی اشخاصی را که با شماره تلفن همراه خود در برنامه ثبت نام کرده اند را به نمایش در می آورد.

پیدا کردن مخاطبین تلفن همراه

بعد از اینکه همگان سازی انجام شد و کار به پایان رسید حال لیست مخاطبین دفترچه تلفن گوشی شما برایتان به نمایش در آمده که شما عزیزان می توانید به دو روش در آنها جستجو کنید :

  1. مجددا وارد پروفایل خود شده و بر روی منو یا همان سه نقطه بالا کلیک کنید .
  2. در اینجا بر روی گزینه Discover People کلیک کنید
  3. پس وارد شدن به این بخش دیگر شما می توانید تمامی لیست مخاطبین خود را که در گوشی داشته اید در اینجا مشاهده کنید و از میان آنها افراد مورد نظر را انتخاب و فالوو کنید.

آموزش قطع همگام سازی مخاطبین تلفن همراه

حال اینکه این احتمال نیز وجود دارد که زمانی شما دیگر مایل به نشان دادن افراد و مخاطبین گوشی خود توسط اینستاگرام نباشید در این صورت نیز می توانید این همگام سازی را به روش زیر خاموش و غیر فعال کنید.

شما برای انجام این کار نیز باید مراحل بالا را طی کنید :

Setting > Accounts > contact syncing > connect contact

بر روی این عبارت کلیک کرده و سپس گزینه Disconect را بزنید تا کار انجام شده و همگام سازی خاموش شود.

آموزش راه های دیده نشدن شماره ما در اینستاگرام

حال باید بدانید اگر شما نیز در هنگام ثبت نام شماره خود را ثبت کرده باشید تمام دوستان شما نیز می توانند از همین روش شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

ولی اگر شما مایل به پیدا شدن خود در اینستاگرام به وسیله شماره تلفنتان نیستید باید یا در هنگام ثبت نام شماره اصلی خود را ثبت نکنید و یا بعدا در قسمت تنظیمات شماره خود را حذف کنید .

نکته : چنانچه به هر دلیلی قصد پاک کردن شماره خود را در اینستاگرام دارید حتما به این نکته توجه کنید که یک ایمیل معتبر و فعال به جای آن وارد کنید تا در زمان لزوم اینستاگرام بتواند به شما پیام ارسال کند ، مخصوصا در زمانی که شما رمز عبور خود را فراموش کرده باشید .

حال ما می خواهیم تمامی راهکارهایی که اینستاگرام برای جستجوی افراد در اختیار شما می گذارد را برایتان نام ببریم.

ابتدا شما باید در نوار پایین برنامه بر روی شکل ذره بین کلیک کنید و سپس با گزینه هایی که در بالای صفحه برایتان نمایش داده می شود مواجه می شوید :

  1. TOP : در اینجا می توانید نام برندها و اشخاص و اکانت های بسیار پر طرفدار را مشاهده کنید .
  2. Account: در اینجا هر اسمی را که می خواهید می توانید جستجو کنید .
  3. TAGS: در اینجا نیز همانطور که از اسمش پیداست می توانید بر اساس تگ های خاصی که در نظر دارید جستجو کنید .
  4. PLACE: در این قسمت نیز می توانید بر اساس مکان پست ها جستجو را انجام دهید ، یعنی اگر مایل به دیدن پست هایی که در یک لوکیشن خاص بارگذاری شده اند هستید می توانید از این قسمت مکان مورد نظر را وارد کنید .

ما در این مقاله در ایرانی گرام تلاش کردیم تا انواع راهکارهای جستجوی افراد در اینستاگرام را برای شما عزیزان آموزش دهیم امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد .

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد