آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

برای تمام کاربران اینستاگرام پیش آمده است که محتوایی برایشان بسیار جالب توجه بوده و تصمیم داشته اند که پست مربوطه را ذخیره کنند و یا در صفحه خود باز نشر دهند . برای این کار احتیاج به دانلود ویدئوی مورد نظر دارید اما اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم نکرده است . اما خبر خوب این است که راهکار هایی برای این کار موجود می باشد که قصد داریم امروز در ایرانی گرام به طور مفصل به آنها بپردازیم .

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

محتواهای منتشر شده در اینستاگرام در قالب پست، استوری وigtv منتشر می شود. امکان دانلود از اینستاگرام هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای گوشی های با سیستم عامل ios و هم برای سیستم های کامپیوتری وجود دارد .

قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنیم که تمامی محتواهایی که در اینستاگرام منتشر می شوند دارای یک آدرس یا به اصطلاح url هستند و فیلم ها یا محتوا های مختلف توسط این آدرس  url  از یکدیگر متمایز می شوند . برای دانلود هر عکس یا ویدئویی شما به این آدرس  url  نیاز دارید .

برای دسترسی به آدرس  url  هر عکس یا ویدئو به روش زیر عمل کنید .

  1. در قسمت بالای عکس یا فیلم روی سه نقطه کلیک کنید .
  2.  عبارت copy url را انتخاب کنید .
  3. پیغامی روی صفحه ظاهر می شود با این مضمون که آدرس مورد نظر شما در کیبورد کپی شد .

با انجام این مراحل شما به آدرس  url  دسترسی پیدا کردید .

حال به منظور دخیره عکس و فیلم برای خودتان شما نیاز دارید از برخی وب سایت ها و اپلیکیشن ها کمک بگیرید .

– اگر به دنبال خرید فالوور ، خرید لایک یا خرید بازدید هستید به صفحات اصلی سایت مراجعه کنید.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به کمک برنامه های گوشی همراه

1. اپلیکیشن FastSave (برای اندروید و IOS)

fastSave در سراسر دنیا از پرطرفدار ترین برنامه های دانلود از اینستاگرام است. لازم به ذکر است کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده می باشد .

بعد از نصب و باز کردن برنامه یک صفحه می بینید و می توانید با فعال کردن دکمه ی آبی رنگ برنامه fastsave  را برای همیشه در گوشی خود فعال کنید .

دکمه ی اول شما را به برنامه ی اینستاگرام هدایت می کند. در برنامه ی اینستاگرام با زدن سه نقطه ی بالای تصویر و copy link آدرس پست را کپی کنید. بعد از این نیاز به انجام کار دیگری نمی باشد و فیلم یا عکس مورد نظرتان در پس زمینه در حال دانلود شدن می باشد . در این مرحله اگر دوباره به برنامه fastSave برگردید فیلم یا عکس مورد نظرتان را در بالای برنامه خواهید دید .

2. اپلیکیشن InstaGet: Image and video download (برای اندروید)

اپلیکیشن  InstaGet  نیز جزو برنامه های پرطرفدار های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است. رابط کاربری این برنامه نیز بسیار ساده است. بعد از باز کردن برنامه یک صفحه وجود دارد که محلی برای نوشتن و همچنین دو دکمه دارد.

ابتدا به برنامه ی اینستاگرام بروید، با زدن بر روی سه نقطه ی بالای پست و بعد از آن زدن عبارت copy link مجدد به برنامه برگردید و دکمه ی paste را بزنید. البته در بعضی موارد لینک کپی شده خود بخود در محل نوشتن ثبت می شود.

بعد از آن دکمه ی دانلود را بزنید تا محتوای مورد نظر شما دانلود شود. تمامی محتواهای دانلود شده ی خود اعم از فیلم و عکس را می توانید در بخش دانلودها مشاهده کنید.

3. اپلیکیشن QuickSave (برای اندروید)

اپلیکیشن QuickSave یک گزینه ی خوب برای کاربران اندروید است. QuickSave کارکردی شبیه با اپلیکشن fastSave دارد.

در ابتدا دکمه ی auto download رو به سمت راست بکشید. بعد از آن دکمه ی open ınstagram را بزنید و وارد برنامه ی اینستاگرام شوید. مانند مراحل قبل با زدن سه نقطه ی بالای پست بر روی عبارت copy link بزنید.در این مرحله دانلود فیلم و عکس آغاز می شود. دوباره به اپلیکیشن QuickSave برگردید و در قسمت دانلودها، عکس ها و فیلم های دانلود شده را مشاهده کنید. می توانید از این قسمت محتواهای دانلود شده را ببینید و یا در برنامه های دیگر به اشتراک بگذارید.

4.اپلیکیشن repost (برای اندروید و ios)

در صورتی که قصد دارید پست های منتشر شده توسط افراد دیگر در اینستاگرام را در صفحه ی خود باز نشر دهید ، می توانید از اپلیکیشن repost استفاده کنید.

بعد از دانلود اپلیکیشن صفحه ساده ای می بینید که از شما می خواهد لینک یا url پستی که می خواهید آن را منتشر کنید را در آن وارد کنید.برای پیدا کردن آدرس  url پست مورد نظر را باز کنید، سپس روی سه نقطه ی بالا صفحه کلیک کنید وروی عبارت copy link کلیک کنید. بعد از آن دکمه ی preview را انتخاب کنید .

حال می توانید تغییراتی در کپشن متن ایجاد کنید و در نهایت دکمه ی repost را بزنید. تمامی اپلکیشن های موجود در گوشی شما در این قسمت ظاهر می شوند. شما با انتخاب هر یک می توانید این محتوا را دوباره منتشر کنید .

نکته ی مهم این است که تمامی فایل هایی که از طریق این اپلیکیشن ها دانلود می کنید در گالری و یا حافظه ی داخلی گوشی شما نیز ذخیره خواهند شد .

معرفی وب سایت های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام با کامپیوتر

در این بخش به معرفی وبسایت های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام می پردازیم . تمامی کاربران اندروید و ios می توانند از این وب سایت ها استفاده کنند. همین طور لازم به ذکر است استفاده از این روش ها رایگان و آنلاین می باشد . همین طور کاربران می توانند با استفاده از این وب سایت ها از کامپیوتر خود برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام استفاده کنند.

لازم است در ابتدا سایت اینستاگرام خود را بر روی مرورگر کامپیوتر خود بالا بیاورید.بعد از آن، درست همانند روش استفاده از اپلیکیشن های معرفی شده کافیست url پست مورد نظر را در قسمت مربوطه در این سایت ها کپی کنید.

اگر قصد دارید یک صفحه را از طریق وبسایت اینستاگرام پیدا کنید باید آیدی آن را در نوار آدرس بنویسید. همین طور می توانید از قسمت search موجود در بالای صفحه استفاده کنید .

1. سایت دانلودگرام (downloadGram)

در ابتدا وارد سایت دانلودگرام شوید. url پست مورد نظر را که از قسمت مربوطه در بخش قبل کپی کرده اید را در باکس موجود در میان صفحه وارد کنید و دکمه ی دانلود را بزنید.

2. سایت فورهاب (forhub.io)

وارد سایت فورهاب شوید. url پست مورد نظر را در قسمت مربوط وارد کنید و دکمه ی دانلود را بزنید.

3. سایت Instasave

4. سایت Gramsave

5. سایت Instadownloder

ممکن است برای ورود به برخی از این وب سایت ها به استفاده از فیلتر شکن نیاز داشته باشید .

روش های دانلود و ذخیره استوری

همان طور که می دانید استوری های اینستاگرام از پرطرفدارترین بخش های این شبکه اجتماعی می باشد . شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا اینستاگرام امکان ذخیره برای این بخش طراحی نکرده است . اما نگران نباشید ، برای دانلود فیلم های منتشر شده در استوری اینستاگرام و ذخیره استوری می توانید از یکی اپلیکیشن های متناسب با سیستم عامل گوشی همراه خود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم ، استفاده کنید .

1. InstaStory Viewer

این اپلیکیشن برای استفاده در گوشی های ios  می باشد . کار کردن با این برنامه بسیار ساده می باشد ،ابتدا برنامه را دانلود کنید، به صفحه ی اینستاگرام خود لاگین کنید.بعد از انتخاب استوری مورد نظرتان می تواند آن را در گوشی همراه خود ببینید .

2. StorySaver for Instagram

این برنامه برای کاربران اندروید طراحی شده است .این برنامه از پرطرفدارترین برنامه های دانلود استوری از اینستاگرام است. برای استفاده از این برنامه ابتدا آن را دانلود کرده و از طریق آن وارد صفحه ی اینستاگرام خود شوید. تمامی کسانی که شما آن ها را فالو کرده اید را در یک لیست می بینید.سپس صفحه ای که قصد دارید استوری آن را دانلود کنید انتخاب کنید. در مرحله ی بعدی شما تمامی پست ها و استوری های آن صفحه را یکجا می بینید. بر روی استوری مورد نظر ضربه بزنید تا فرآیند دانلود شروع شود .

روش های دیگر دانلود از اینستاگرام

1. استفاده از روش android cashes

  • در ابتدا وارد بخش مدیریت فایل گوشی اندرویدی خود شوید. بعد از آن فایل android و سپس data را بزنید.
  •  فولدر com.instagram.android را باز کنید. در این قسمت یک فولدر cashes و در آن فولدر videos را خواهید دید. این ویدئوها، ویدئوهایی هستند که آنها را قبلا در اینستاگرام مشاهده کرده اید.
  • در صورتیکه فایل ها فرمت ناآشنایی داشتند کافیست پسوند آنها را به mp4 تغییر دهید. این ویدئوها به ترتیب زمانی مرتب شده اند. یعنی آخرین ویدئویی که دیده اید را در ابتدای لیست مشاهده می کنید .

لازم به ذکر است ممکن است این روش در همه گوشی های اندرویدی کار نکند لذا می توانید از روش های دیگر بهره بگیرید .

2. استفاده از برنامه ی تلگرام

اگر از برنامه تلگرام استفاده می کنید می توانید با استفاده از روش زیر از اینستاگرام فیلم و عکس دانلود کنید.

  • در ابتدا لینک پست مورد نظرتان را در کیبورد ذخیره کنید.
  • برنامه ی تلگرام را باز کنید و در گفتگوی شخصی خودتان لینک کپی شده را paste کنید.
  •   با دیدن آیکون مربوط به دانلود می توانید ویدئوی مورد نظرتان را دانلود کنید.
  • با زدن سه نقطه ی گوشه ی تصویر فیلم دانلود شده را در گوشی خود ذخیره کنید.

روش فوق برای کاربران اندروید و ios  قابل استفاده می باشد .

3. استفاده از برنامه های فیلم برداری از صفحه گوشی

با استفاده از برنامه های فیلمبرداری از صفحه ی گوشی یا screen recorder نیز می توان محتواهای منتشر شده در اینستاگرام را دانلود کرد .برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید .

  • برنامه های فیلمبرداری از صفحه گوشی خود را فعال کنید .
  • با قرارگرفتن روی پست مورد نظر در حین پخش از آن فیلم بگیرید و در گوشی خود ذخیره کنید.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه حجم فایل نهایی معمولا خیلی زیاد است این روش چندان توصیه نمی شود.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد