معرفی و آموزش استفاده از فوتومپ اینستاگرام
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی و آموزش استفاده از فوتومپ اینستاگرام

فوتومپ قسمتی از برنامه و اپلیکیشن اینستاگرام است که کاربران می‌توانند توسط آن پست های خود را دارای نشان موقعیت مکانی یا همان لوکیشن کنند . حال چنانچه شما با این گزینه آشنایی کافی ندارید می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا عملکرد بخش فوتومپ اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم .

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که زمانی که شما عکسهای خودتان را در اینستاگرام با موقعیت مکانی ثبت می کنید تمام آن تصاویر در بخش اختصاصی وارد می شوند که به آن بخش فوتومپ اینستاگرام گفته می شود .

نحوه مشاهده بخش فتومپ در اینستاگرام

شما می توانید برای اینکه فوتومپ اینستاگرام خود را مشاهده کنید ابتدا وارد اکانت خود شده و سپس به بخش پروفایل مراجعه کنید و در آنجا آیکونی که شبیه به نماد موقعیت مکانی می‌باشد را انتخاب کرده ، این آیکون مانند یک قطره آب برعکس می باشد بعد از آن وارد بخشی می‌شوید که فتومپ اینستاگرام شما نام دارد این بخش تنها توسط خود شما قابل مشاهده است و هیچ کاربر دیگری نمی تواند فوتومپ اکانت شما را مشاهده کند حال در این قسمت شما تمام پست ها و عکس هایی که به آنها موقعیت مکانی یا لوکیشن اضافه کرده بودید را مشاهده می کنید .

نحوه مرور وضعیت بخش فتومپ اینستاگرام

برای انجام این کار شما باید ابتدا به بخش فوتومت اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید و در آنجا به مرور دقیق تر عکس های موجود بپردازید اما به این منظور شما باید پس از ورود به بخش فوتومت آیکون Edite که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد انتخاب کرده و پس از کلیک بر روی آن تصاویر موجود در گروه بندی های مختلف و مطابق با موقعیت های مکانی زمینه شده ارائه می شوند . حال عکس هایی که به همراه آنها یک آیکون تیک سبز رنگ ارائه شده در فتومپ اینستاگرام شما نمایش داده می شوند اگر شما مایل به این هستید که برخی از این تصاویر در فتومپ برایتان نمایش داده نشوند می توانید با برداشتن تیک سبز رنگ آنها این کار را انجام دهیم و تصاویری که می‌خواهید به این لیست اضافه شوند را نیز به همین ترتیب با اضافه کردن تیک بر روی آنها در فوتومپ اینستاگرام اکانت خود قرار دهید .

نحوه اضافه کردن عکس به بخش فتومپ اکانت اینستاگرام

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تنها راه اضافه شدن یک عکس به قسمت فوتومپ اکانت اینستاگرام شما اضافه کردن موقعیت مکانی یا همان لوکیشن است بنابراین شما می توانید پست های جدیدی را که در اینستاگرام خود آپلود میکنید به بخش لوکیشن آن رفته و موقعیت مکانی به آن اضافه کنید همین کار را نیز می توانید با پست های گذشته خود که موقعیت مکانی ندارند انجام دهید و روی آن پست ها رفته و گزینه لوکیشن را انتخاب کنید و موقعیت مکانی برای این پست در نظر بگیرید پس از آن پستهای قدیمی شما نیز به قسمت فوتومپ اکانت اینستاگرام شما اضافه خواهند شد .

دلیل عدم دسترسی به لیست فوتومپ اکانت اینستاگرام چیست ؟

باز همان طور که اشاره کردیم تنها راهی که عکس های شما در قسمت فوتومت اینستاگرام قرار می گیرند اضافه کردن موقعیت مکانی به آن هاست بنابراین اگر شما به این بخش مراجعه کرده و هیچ لیستی برای شما به نمایش در نمی‌آید احتمالاً دلیل آن این است که تاکنون هیچ کدام از عکس های خود را دارای موقعیت مکانی و یا لوکیشن نکرده‌اید به همین خاطر این لیست برای شما نمایش داده نشده و هنوز خالی می باشد ‌. پس باید یا در پست های جدید موقعیت مکانی را ثبت و یا به پست های گذشته رفته و این کار را انجام دهید .

آیا حذف یک عکس از بخش فوتومپ اینستاگرام باعث پاک شدن آن از قسمت پست ها می شود ؟

زمانی که شما یک عکس را از بخش فتومپ اینستاگرام حذف میکنید فقط و فقط موقعیت مکانی عکس مورد نظر حذف می شود و پست آن عکس به هیچ عنوان از اینستاگرام شما پاک نخواهد شد . بنابراین نگران حذف شدن پست خود نباشید .

ما در مقاله پیش رو در ایرانی گرام تلاش کردیم تا تمامی اطلاعات موجود در مورد بخش فوتومپ اینستاگرام را در اختیار شما گذاشته و راه های استفاده از آن را نیز به شما آموزش دهیم ، امیدواریم که مطلب پیش رو برای شما مفید واقع شده باشد .

 

 
 
 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ