آموزش برقراری ارتباط اینستاگرام با شبکه‌های اجتماعی دیگر
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 7 دقیقه

آموزش برقراری ارتباط اینستاگرام با شبکه‌های اجتماعی دیگر

امروز در ایرانی گرام قصد داریم برای شما عزیزان راهکارهای برقراری ارتباط اینستاگرام با شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک را آموزش دهیم .

بنا به استفاده بسیار زیاد و کاربردی اینستاگرام میان مخاطبین اینترنت مخصوصاً در ایران اینکه بدانیم چطور می توانیم از طریق این شبکه اجتماعی خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر ارتباط برقرار کنیم ممکن است برای بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند حائز اهمیت باشد بنابراین اگر شما تاکنون در این مورد اطلاعی نداشته اید به شما پیشنهاد میکنیم تا حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

آموزش دریافت لینک URL از ویدیو و تصاویر آپلود شده خود

شما میتوانید به وسیله قابلیتی که برنامه اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است از مطالب و پست های خود لینک خروجی برای قرار دادن در شبکه های اجتماعی دیگر دریافت نمایید به این نکته توجه داشته باشید که صفحاتی که به حالت خصوصی و یا Private قرار دارند امکان انتشار لینک خروجی را به شما نمی دهند اما اگر یک صفحه عمومی دارید برای دریافت لینک خروجی می توانید ابتدا وارد صفحه خود شده روی پست مورد نظر کلیک نمایید پس از باز شدن پست در بالا سمت راست گزینه سه نقطه را لمس کرده و بر روی Copy Share URl کلیک نمایید . لینک خروجی شما کپی شده و می توانید از آن در شبکه های اجتماعی دیگر استفاده نمایید .

آموزش همگام سازی اکانت اینستاگرام با فیسبوک

برای اینکه شما عزیزان بتوانید اکانت اینستاگرام خود را با اکانت فیسبوکتان همگام سازی کنید در دستگاه‌های اندرویدی باید مراحل زیر را طی نمایید :

  1. ابتدا وارد بخش پروفایل برنامه اینستاگرام شوید و آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.
  2. سپس گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  3. در آخر گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

اما چنانچه شما بخواهید این همگام‌سازی را در دستگاه های ios و ویندوز فون ها انجام دهید برای اتصال اینستاگرام به فیسبوک خود باید مراحل را به شکل زیر طی نمایید :

  1. به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون شبیه به خورشید موجود را انتخاب کنید.
  2. گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  3. گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

زمانی که شما همگام سازی اکانت اینستاگرام خود با فیسبوک تان را انجام می دهید اتفاقی که برایتان می افتد به این شکل است که هر زمان اگر پستی را در اینستاگرام خود آپلود کنید برایتان گزینه‌ای نمایش داده خواهد شد که با آن می توانید به سادگی همان پست را در فیسبوک تان به اشتراک بگذارید .

خیلی از کاربران این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا می‌توان چندین اکانت اینستاگرام را به یک اکانت فیسبوک متصل کرد یا خیر ؟؟ باید به شما عزیزان بگوییم که بله شما می توانید چندین اکانت اینستاگرام را به صورت همزمان به یک اکانت فیسبوک خود همگام سازی کنید .
پس از اینکه شما اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کردید تمامی دوستان و نزدیکان فیسبوکی شما از این پس می توانند در صورتی که در اینستاگرام نیز اکانت داشته باشند به وسیله یک نوتیفیکیشن از فعال بودن شما در اینستاگرام و قرار دادن مطالب جدید مطلع شود .

آموزش همسان سازی اکانت اینستاگرام با صفحه فیسبوکی که مدیریتش می کنیم

ممکن است شما در فیس بوک صفحه ای را برای فعالیت های کاری داشته باشید که می‌خواهید توسط اکانت فیسبوک خود مدیریت آن را انجام ندهید و قصد دارید توسط اکانت اینستاگرام برای مدیریت آن صفحه کاری در فیسبوک اقدام نمایید شما می توانید این کار را و مراحل همگام سازی اینستاگرام خود به این صفحه فیسبوک را از طریق طی مراحل زیر در سیستم عامل های اندروید انجام دهید :

  1. ابتدا به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.
  2. سپس گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  3. در آخر گزینه Facebook را انتخاب کنید و مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. حال اگر قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را به جای اکانت فیسبوک با یک صفحه فیسبوکی که مدیریت آن را بر عهده دارید همگام‌سازی کنید، گزینه Facebook را لمس کرده و سپس صفحه فیسبوکی مورد نظرتان (گزینه Page) را انتخاب کنید.

و اما چنانچه شما از دستگاه های ios و ویندوز فون ها استفاده می‌کنید می‌توانید برای همگام سازی اکانت اینستاگرام خود و مدیریت صفحه فیسبوک مراحل زیر را طی نمایید :

  1. ابتدا به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون شبیه به خورشید موجود را انتخاب کنید.
  2. گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

گزینه Facebook را انتخاب کنید و مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. حال اگر قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را به جای اکانت فیسبوک با یک صفحه فیسبوکی که مدیریت آن را بر عهده دارید همگام‌سازی کنید، گزینه Facebook را لمس کرده و سپس گزینه Share to و نهایتا صفحه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

حال باید به این نکته توجه کنید که شما پس از همگام سازی اکانت اینستاگرام با فیسبوک پست هایی که ارسال میکنید به صورت عمومی نمایش داده نمی شود و تنها برای دوستانتان در فیس بوک قابل مشاهده هستند اگر می خواهید که این پست را به صورت عمومی برای همه به نمایش درآیند باید با مراجعه به بخش تنظیمات اکانت فیسبوک این گزینه را تغییر دهید

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که این قابلیت برای شما وجود دارد تا پوشه ای را که در اکانت فیسبوک تان حاوی پست های آپلود شده از اینستاگرام است را تغییر نام دهید .

و در ادامه لازم به ذکر است که بگویم شما می توانید در آلبوم فیسبوک خود به صورت پیش فرض ۱۰۰۰ عکس را با اکانت اینستاگرام خود همگام سازی کنید .

آموزش اشتراک گذاری پست های قدیمی اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی

شما می توانید چنانچه مایل بودید پست های قدیمی خود را با توجه به قابلیتی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته است با سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید . برای انجام این کار کافیست به صفحه اکانت خود در اینستاگرام وارد شده به پست های قدیمی خود رجوع کرده بر روی پست مورد نظر کلیک کنید سپس در بالای پست آیکون سه نقطه را لمس نمایید و بر روی گزینه ی Share کلیک کنید، حال برای شما گزینه هایی نسبت به اشتراک گذاری مطلب در پلتفرم هایی نظیر فیسبوک ، توییتر و غیره به نمایش گذاشته خواهد شد .

آموزش ساخت کد جاسازی از پست اینستاگرام برای صفحات وب

اینستاگرام قابلیت دیگری که در اختیار کاربران قرار داده است قابلیت نمایش پستهای اینستاگرامی در صفحات وب می باشد شما برای انجام این کار و دریافت کد جا سازی یا Embed Code باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید :

  1. ابتدا وارد سایت اینستاگرام (www.instagram.com) شده و سپس وارد اکانت خود شوید.
  2. پست مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  3. بر روی آیکون سه نقطه کلید کرده و سپس گزینه Embed را از گوشه پایین و سمت راست تصویر انتخاب کنید.
  4. کد نمایش داده شده را کپی کرده و در صفحه HTML سایت مورد نظر پیست (Paste) نمایید.

آموزش همگام سازی اکانت اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی

اگر شما بخواهید اکانت اینستاگرام خود را با هر شبکه اجتماعی دیگر فرای فیسبوک همگام سازی کنید ابتدا باید وارد بخش پروفایل اکانت خود شده و پس از آن بر روی گزینه سه نقطه در اندروید و یا نماد خورشید در ios و ویندوزفون وارد شوید سپس گزینه Link Account را انتخاب نمایید و بعد از آن می توانید شبکه اجتماعی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد کردن مشخصات اکانت شبکه اجتماعی مورد نظر همگام سازی اکانت اینستاگرام و تعامل با آن اکانت را آغاز کنید .

آموزش نحوه لغو همگام سازی اکانت اینستاگرام با شبکه های اجتماعی دیگر

ممکن است شما بخواهید بعد از مدتی همگام سازی و اتصال اکانت اینستاگرام خود را با شبکه‌های اجتماعی که به آن متصل شده اید لغو نمایید برای انجام این کار در سیستم عامل اندروید شما باید مراحل زیر را طی کنید :

  1. ابتدا به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید.
  2. سپس آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید.
  3. گزینه Link Accounts را انتخاب کرده و سپس نام سایت یا شبکه اجتماعی مورد نظرتان را لمس کنید.
  4. در نهایتا گزینه Unlink را انتخاب کنید.

اما اگر شما از سیستم عامل ios و ویندوزفون استفاده میکنید باید به ترتیب مراحل زیر را طی کنید :

  1. به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید.
  2. آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس کنید.
  3. گزینه Link Accounts را انتخاب کرده و سپس نام سایت یا شبکه اجتماعی مورد نظرتان را لمس کنید.
  4. در نهایتا گزینه Unlink را انتخاب کنید.

امیدواریم که مقاله پیش رو در ایرانی گرام برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد اگر در اجرای هر کدام از مراحل بالا به مشکلی برخوردید می‌توانیم با کارشناسان ما و گروه پشتیبانی مطرح کرده تا در اسرع به مشکل شما رسیدگی کنند .

 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ