ترفند تغییر تم اینستاگرام و طراحی صفحه
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 5 دقیقه

ترفند تغییر تم اینستاگرام و طراحی صفحه

امروز در ایرانی گرام قصد داریم تا برای شما عزیزانی که چه صفحه شخصی و یا صفحه حرفه ای در اینستاگرام دارید و به دنبال افزایش فالوور و یا جذب مخاطب بیشتر به صفحه خود هستید ترفندی را برای تغییر تم و زیباتر کردن صفحه خود به شما آموزش دهیم تا از این طریق بتوانید از رقبای خود مجزا بوده و با اولین نگاه مخاطب خود را جذب و در خاطر آن باقی بمانید .

برای انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید پس در ادامه با ما همراه باشید :

آموزش تغییر تم در اینستاگرام

برای شروع و انجام عملیات تغییر تم در اینستاگرام اولین کار اطمینان حاصل کردن از به روز بودن نسخه برنامه اینستاگرام خود است بنابراین ابتدا برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه به روز رسانی و آن را نصب کنید .

پس از انجام این کار دو راه حل برای تغییر تم وجود دارد : برای اشخاصی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند می توانند در تنظیمات گوشی خود گزینه Dark Night را فعال کرده و سپس اینستاگرام آنها نیز به تم Dark تغییر خواهد کرد ، اما با انجام این ترفند تم تمام گوشی شما به حالت دارک درآمده و اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که فقط می خواهید اینستاگرام خود را به حالت دارک تغییر دهید و اجزای دیگر گوشی تغییری نکند باید صرفاً اینکار را از تنظیمات خود برنامه انجام دهید برای این کار لطفاً مراحل زیر را طی کنید :

  1. وارد برنامه اینستاگرام شوید
  2. به بخش تنظیمات یا همان setting بروید.
  3. روی گزینه تم Themesکلیک کنید و گزینه Dark را فعال کنید.

چنانچه گوشی شما آیفون است و از سیستم عامل ios استفاده می کنید باید مراحل زیر را برای تغییر تم گوشی انجام دهید :

  1. وارد تنظیمات موبایلتان شوید.
  2. روی گزینه Display and Brightness کلیک کنید و بعد هم چراغ Dark را روشن کنید.

ولی اگر بخواهید فقط در اینستاگرام تغییر تم بدهید باید همانند بالا در اندروید در همان برنامه اینستاگرام مراحل را طی کنید .

آموزش طراحی تم های مختلف برای اینستاگرام

حال در این قسمت سعی داریم تا برای شما کاربران عزیز ترفندهای چگونگی ایجاد طرح های مختلف و جذاب را برای صفحه تان آموزش دهیم و با نشان دادن نمونه‌هایی از این دست برای شما ایده های جدید ارائه کنیم تا شما نیز بتوانید از این طریق مخاطبین بیشتری را به صفحه خود جذب کنید .

1. طراحی تم پازل

تم پازل یکی از تم های محبوب در اینستاگرام محسوب می شود که صد در صد آن را در صفحات زیادی دیده اید . این تم برای قرار دادن تصاویر بزرگ بسیار عالی و مناسب است ، در این طرح شما باید تصویر را به تکه های کوچک تر تقسیم کرده و هر قسمت را به عنوان یک پست مجزا در صفحه خود قرار دهید .

مسئله مهمی که حتما باید به آن توجه کنید این است که ابتدا بعد از تکه کردن عکس هر قسمت از آن دارای کیفیت بالایی باشد و بعد اینکه حتما این را نیز در نظر بگیرید که هر کدام از قسمت های عکس به تنهایی نیز دارای مفهومی باشد در این حالت زمانی که پست را می گذارید برای مخاطب بی معنی نخواهد بود .

2. طراحی تم سیاه و سفید

طراحی تم سیاه سفید یقینا یک طراحی شیک و کلاسیک به حساب می آید که هیچ زمانی از مد نخواهد افتاد . شما می توانید تمام تصاویر خود را به صورت سیاه و سفید در صفحه قرار دهید و آن را با موضوع پیج و یا کسب و کار خود هماهنگ کنید تا به مفهوم تصاویرتان نیز لطمه نزند .

3. طراحی تم رنگین کمان

یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین تم ها در اینستاگرام این تم رنگی می باشد . شما می توانید با قرار دادن تصاویر رنگی مختلف در صفحه خود این شکل و ظاهر را که در زیر می بینید بوجود آورید .

4. طراحی تم تماما رنگی

اما این تم اساسا برای اشخاصی که همیشه عکس های رنگی می گیرند و از سوژه های رنگی عکاسی می کنند و یا افرادی که از طبیعت ، مواد غذایی و ... عکس می گیرند بسیار مناسب است ، شما می توانید یا از سوژه های رنگی یا در پس زمینه رنگی استفاده کنید تا صفحه ای تماما با رنگ های مختلف داشته باشید . مسلما این تم نیز برای جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار خواهد بود و افراد را به جستجو در صفحه شما ترغیب خواهد کرد .

5. طراحی تم ردیفی

در این روش از طراحی شما می توانید برای مخاطبین تصاویر را به صورت داستانی و سریالی قرار دهید و به همین طریق افراد  نیز با ورود به صفحه شما احساس دست گرفتن یک مجله را پیدا خواهند کرد ، بنابراین شما با قرار دادن عکس های دارای یک تم و موضوع در کنار هم طراحی ردیفی را انجام داده و صفحه منظم تری را به مخاطب ارائه می کنید .

6. طراحی تم با مرزبندی مشکی

برای تنوع و متمایز بودن از اکثر اشخاصی که برای مرزبندی بین پست های خود از رنگ سفید استفاده می کنند شما عزیزان می توانید از رنگ مشکی بهره برده و جلوه خاص تری به صفحتان بدهید . این رنگ مرزبندی میان تصاویر باعث می شود عکس های شما کاملا قاب بندی شده و بیشتر از هم تفکیک و به چشم مخاطب جلوه کنند .

7. طراحی تم عمودی میان پست ها

شما می توانید از این طریق نقل قول ها ی خود را در صفحه قرار دهید به این شکل که میان دو تصویر نقل قولی مرتبط را بگذارید . با این تم زمانی که مخاطب وارد پیج شما می شود از نطم و چیدمان شما بسیار لذت خواهد برد و پیدا کردن یک نقل قول خاص نیز در پیج بسیار راحت تر خواهد شد .

ما در ایرانی گرام و در مقاله پیش رو تلاش کردیم تا راه های تغییر تم اینستاگرام را در سیستم عامل های مختلف آموزش داده و سپس طرح های متنوعی را که می توان برای صفحه خود در نظر گرفت را به شما معرفی کنیم امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد .

 

 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ