گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون نیاز به 10K فالوور

نحوه‌ی اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام بدون نیاز به فالوور

همانطور که می دانید قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام به ویژه کسانی که از این رسانه اجتماعی به منظور توسعه کسب و کار خود استفاده می کنند اهمیت زیادی دارد . اکانت هایی در اینستاگرام نظیر پیج های فروشگاهی از طریق گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام می توانند فالوورها را به سمت وب سایت خود هدایت کنند و همینطور با افزودن لینک به استوری باعث افزایش فالوور یا مخاطب و در نتیجه افزایش مشتریان محصول یا خدمات خود شوند .

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام کاربردهای بسیاری دارد اما به طور معمول کاربران اینستاگرام از این روش برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند . به خاطر استقبال و توجه خیلی زیاد کاربران اینستاگرام به استوری ها، استوری ها در جذب مخاطب و افزایش فالوور اهمیت زیادی دارند .معمولاً ادمین پیج های بزرگ همین طور کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای از اینستاگرام استفاده می کنند به تولید محتوا برای استوری اهمیت خاصی می دهند و به دلیل این اهمیت، اضافه کردن لینک به استوری نیز می تواند از کاربرد و اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد .

کاربردهای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

مهمترین قابلیت قرار دادن لینک در استوری ، هدایت افراد از طریق اینستاگرام به وب سایت می باشد در حقیقت از طریق اینستاگرام می توان برای وب سایت خود بازدیدکننده جذب کرد .پپج های فروشگاهی که معمولاً از طریق وبسایت خود محصولاتشان را به فروش می رسانند از این قابلیت استفاده می‌کنند و در استوری اینستاگرام لینک قرار می دهند . همینطور در صورت تبلیغ یک محصول جدید می توان کاربران را به صفحه مربوط به فروش آن محصول از طریق استوری اینستاگرام هدایت کرد . البته لازم به ذکر است که گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام فقط مختص به لینک مربوط به وب سایت نمی باشد می توان از این قابلیت اینستاگرام برای لینک دادن به صفحه های دلخواه در شبکه های مجازی دیگر نیز استفاده کرد . شما میتوانید لینک پروفایل شخصی یا کانال مورد نظر خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید و برای کانال ها و گروه های خود در شبکه های مجازی دیگر مخاطب بیشتر جذب کنید . همین طور کسانی که در یوتیوب فعالیت زیادی دارند و نیاز به بازدیدکننده بیشتر برای کسب درآمد بیشتر از طریق این شبکه اجتماعی دارند ،می توانند لینک یوتیوب را در استوری اینستاگرام آپلود کنند و از این طریق از استوری اینستاگرام برای افزایش اعضای صفحه خود استفاده کنند .

اما همانطور که می دانید قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای همه اکانت ها فعال نیست . برای گذاشتن لینک در استوری احتیاج به داشتن یک سری شرایط می باشد تا بتوان از این قابلیت استفاده کرد. طبق قوانین و شرایط اینستاگرام این قابلیت به طور معمول  برای پیج هایی  فعال می باشد که جزو حساب های کاربری حرفه ای به حساب آیند . یعنی بیزینسی یا creator باشند .علاوه بر آن پیجی که می‌خواهد از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بهره ببرد باید بیش از ۱۰ هزار فالوور داشته باشد و یا از اینستاگرام تیک آبی دریافت کرده باشد .لازم به ذکر است که قبلاً این شرایط برای فعال سازی قابلیت گذاشتن لینک در استوری الزامی نبوده است اما اینستاگرام با هدف محدود کردن این قابلیت، تصمیم داشته تا کاربران را به فعالیت بیشتر در اینستاگرام تشویق کند .

درباره نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای کسانی که پیج آنها شرایط ذکر شده را دارد در مقاله دیگری صحبت کرده‌ایم . در صورت تمایل می توانید به مقاله گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام در ایرانی گرام مراجعه کنید .

اما در صورتی که پیج شما شرایط ذکر شده برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را نداشته باشد هم می‌توان با استفاده از ترفندی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد موفق به این کار شد . در ادامه این مقاله با ایرانی گرام ارائه دهنده خدمات خرید فالوور ، خرید لایک و خرید بازدید همراه باشید .

آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام بدون نیاز به 10K فالوور

خبر خوب این است که با وجود نداشتن شرایط اینستاگرام برای  گذاشتن لینک در استوری از روش دیگری برای این کار استفاده کرد .شما می توانید از طریق ویدیو های آی جی تی وی (IGTV) برای قرار دادن لینک در استوری استفاده کنید .

برای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال نمایید:

مراحل آپلود ویدیو در IGTV

  1. بعد از ورود به اینستاگرام با لمس آیکون عکس پروفایل در نوار پایین صفحه به پروفایل خود بروید.
  2. روی آیکون + در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  3. در نیم‌ پنجره‌ی بازشده، روی گزینه‌ی IGTV Video بزنید و ویدیوی خود را انتخاب نمایید.
  4. در این ویدیو،محتوای لینک مورد نظر را توضیح دهید. همچنین بیان کنید که برای بازکردن لینک، باید روی آیکون موجود در گوشه‌ی بالا و سمت چپ تصویر کلیک کنند. مدت این ویدیو باید بیشتر از یک دقیقه باشد؛ علاوه بر این باید زمان ویدیو را طوری تنظیم کنید که فالوورها وقت کافی را برای پیدا کردن لینک داشته باشند.
  5. در صفحه‌ی بازشده، برای ویدیوی خود یک کاور انتخاب کنید.
  6. در این مرحله از قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام، در کادر عنوان (Title)، عبارت “کلیک کنید” را وارد نمایید و در کادر توضیحات (Description)، لینک مورد نظر را به همراه یک توضیح کوتاه درباره‌ی محتوای لینک وارد کنید. همچنین، برای برجسته‌تر کردن لینک می‌توانید از ایموجی‌های اشاره استفاده نمایید.
  7. بعد از نوشتن عنوان و قرار دادن لینک در بخش توضیحات، روی گزینه‌‌ی Post to IGTV بزنید.

مراحل گذاشتن استوری

  1. به بخش استوری بروید.
  2. در بالای صفحه، آیکون لینک (زنجیر)  را لمس کنید و در صفحه‌ی بازشده روی گزینه‌ی IGTV Video کلیک کنید.
  3. در این مرحله از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام، ویدیوی IGTV را که قبلاً منتشر کرده‌اید، انتخاب کرده و روی آیکون ✔ در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه بزنید.
  4. در این مرحله از قرار دادن لینک در استوری، کاربران را برای کشیدن صفحه به سمت بالا راهنمایی کنید. برای این کار می‌توانید از گیف‌های Swipe Up استفاده کنید.
  5. برای گذاشتن گیف Swipe Up، روی آیکون استیکر در بالای صفحه‌ی استوری بزنید.
  6. آیکون GIF را باز کرده و و در کادر جست و جو، عبارت Swipe Up را سرچ کنید. یک گیف را به دلخواه انتخاب کرده و آن را به استوری اضافه نمایید.

فالوورهای شما برای این که بتوانند به محتوای لینک موجود در استوری دسترسی پیدا کنند، باید صفحه‌ی استوری را به سمت بالا بکشند.برای این که فالوورهای شما متوجه وجود لینک در استوری شوند، پیشنهاد می‌شود از یک Call To Action استفاده کنید؛ بدین معنی که بعد از افزودن دادن لینک به استوری، با روش‌هایی آن‌ها را از وجود لینک مطلع سازید. برای این کار می توانید از استیکرها و گیف ها و ایموجی‌ها استفاده کنید .

همانطور که می‌دانید، استوری‌هایی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند، بعد از گذشت 24 ساعت به طور خودکار آرشیو شده و از دسترس فالوورهای پیج خارج می‌شوند. برای این که بتوانید استوری‌های خود را برای مدتی بیش از یک روز در صفحه‌ی خود نگه دارید، باید آن‌ها را هایلایت کنید .همین طور پیشنهاد می شود بعد از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام، استوری‌هایی که حاوی تبلیغات محصولات سایت هستند را در بخش هایلایت‌ها قرار دهنید تا مخاطبان همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

در این مقاله سعی کردیم تا یک ترفند کاربردی درباره نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای پیج های با فالوور کم را آموزش دهیم . امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما همراهان همیشگی ایرانی گرام مفید واقع شود.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد