نحوه ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

با سلام خدمت همراهان همیشگی ایرانی گرام امروز می خواهیم در رابطه با قابلیت جدیدی که اینستاگرام در آپدیت و به روز رسانی آخر خود به کاربران ارائه کرده است با شما عزیزان صحبت کنید اینستاگرام در این قابلیت در قسمت استوری به کاربران خود این امکان را می دهد تا در جواب به استوری اشخاص دیگر که در گذشته فقط می توانستند متنی را ارسال کنند اکنون تصویری از خود چه به صورت عکس به صورت ویدیو برای اشخاص ارسال نمایید برای یادگیری انجام این کار لطفاً در ادامه با ما همراه باشید .

همانطور که میدانید چندی پیش اینستاگرام قابلیت استوری Stories را به اپلیکیشن خود برای کاربران اضافه کرد ، اگر چه این قابلیت ابتدا برای برنامه اسنپ چت Snapchat بوده است و صرفاً اپلیکیشن اینستاگرام از آن کپی برداری کرده اما بخش استوری به سرعت توانست میان کاربران محبوب شود و بسیار مورد استفاده قرار بگیرد حال در آپدیت جدید خود اینستاگرام تلاش کرده است تا گزینه های دیگری را نیز به بخش استوری اضافه کند و در همین راستا امکان ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام را به مخاطبین ارائه داده است .

پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام چیست ؟!

همانطور که مختصر در بالا برایتان توضیح دادیم پیش از این و در گذشته شما در پاسخ به استوری دوستانتان در اینستاگرام فقط می توانستید برای آنها پیام متنی ارسال کنید و گزینه دیگری در اختیار شما نبود اما در قابلیت جدیدی که اینستاگرام برای شما در نظر گرفته است شما می توانید برای آنها پاسخ تصویری بفرستید این به این صورت می باشد که شما بعد از مشاهده یک استوری از دوستان خود می توانید از عکس العمل تان در قبال آن استوری عکس و ویدیو ضبط کرده و برای آن شخص در جواب ارسال کنید پس متوجه شدید که ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام به معنای فرستادن تصویر به جای متن می باشد . اما حالا به این نکته می رسیم که چطور می‌توانیم این کار را در پاسخ استوری انجام دهیم ؟!؟

آموزش نحوه ارسال پاسخ تصویری در استوری

برای انجام این کار لطفاً ابتدا اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و سپس وارد برنامه شده و مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

  1. برنامه اینستاگرام را اجرا و به استوری مورد نظرتان بروید.
  2. از منوی زیرین صفحه آیکون دوربین را لمس کنید.
  3. حالا عکس یا ویدیوی مورد نظرتان را ضبط نمایید (در این شرایط عکسی که شما در حال پاسخ به آن هستید در گوشه صفحه نمایش داده می‌شود تا بدانید که ریپلای شما برای چه پستی انجام می‌شود).
  4. بعد از ضبط عکس یا ویدیوی مورد نظرتان کافیست که گزینه Send را انتخاب کنید تا ارسال شود.

پس از انجام مراحل بالا نکته آخری که باید به آن اشاره کنیم این میباشد که اینستاگرام برای شما در این قابلیت جدید گزینه های متنوعی را نیز در نظر گرفته است به این صورت که شما در حین ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام می توانید از ویژگی های متنوع دیگری مانند اضافه کردن استیکر به عکس یا ویدیو خود و یا استفاده از گزینه هایی مانند بومرنگ Boomerang ، ریویند Rewind و غیره هم استفاده کنید به همین ترتیب شما دیگر نیازی نیست که صرفاً یک ویدیو یا عکس ساده در استوری برای پاسخ دادن ارسال کنید و می توانید آن را با انیمیشن ها و استیکر های متنوع تزیین نمایید .

ما در مقاله پیش رو تلاش کردیم تا تمام مراحل و آموزش کامل ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام را برای شما عزیزان توضیح دهیم اگر چنانچه سوالی در این زمینه داشتید می توانید آن را با کارشناسان ما در ایرانی گرام مطرح نمایید امیدواریم که مطلب پیش رو برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد