آموزش ترفندهای مربوط به پست اینستاگرام
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 5 دقیقه

آموزش ترفندهای مربوط به پست اینستاگرام

به طور قطع اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری تصاویر است. این برنامه تا به‌ حال تغییرات بسیاری به خود دیده و در هر آپدیت امکانات جدیدی به آن اضافه می شود . همین طور توسعه دهندگان نرم افزار نیز بیکار ننشسته اند و بسته به نیاز کاربران هر روز در حال ارائه امکانات و قابلیت های متنوعی هستند که خود اینستاگرام هنوز به برنامه خود اضافه نکرده است. از آن‌جا که روزبه‌روز برتعداد کاربران آن افزوده می‌شود، تطبیق با این تغییرات کمی دشوار و زمان‌بر است . اما در دنیای رقابتی اینستاگرام خصوصا اگر از این برنامه برای توسعه کسب و کار و یا معرفی یک برند یا به طور کلی برای اهداف تجاری استفاده می کنید و در واقع درآمد زایی می کنید ، نیاز دارید تا برای عقب نماندن از بازار ، محتوای حرفه ای تری را در صفحه خود منتشر کنید . لازمه این امر این است که با ابزار ها و امکانات این شبکه اجتماعی آشنا باشید تا بتوانید با ترفندها و قابلیت ها، سطح محتوایی را که ارائه می دهید بالاتر برده و بتوانید مخاطب بیشتری جذب کنید . همان طور که می دانید ، ارائه محتوای با کیفیت علاوه بر افزایش فالوور و افزایش لایک منجر به فروش بیشتر برای کسب و کارها شده است . در ادامه به معرفی چند ترفند مربوط به بخش پست ها می پردازیم . با ما همراه باشید .

آموزش ذخیره پست ها به صورت پیش نویس

قابلیت جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده است ، امکان ذخیره پست ها به صورت پیش نویس می باشد . که با استفاده از آن می توانید پست های خود را به صورت پیش نویس ذخیره نمایید و در زمان دیگر آن را ارسال کنید. با ذخیره به صورت پیش نویس تمامی ویرایش های شما نیز ذخیره خواهد شد.

برای ذخیره پست ها به صورت پیش نویس مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. بعداز انتخاب آیکون بعلاوه ، عکس و ویدئویی که می خواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب نمایید .
  2. در این مرحله  پست مورد نظرتان را ویرایش کنید.
  3. دو بار روی آیکون بازگشت ( > ) کلیک کنید تا بار دیگر وارد صفحه ویرایش شوید .
  4. در منوی ظاهر شده گزینه Save Draft را انتخاب کنید.
  5.  پست ویرایش شده در گالری شما ذخیره خواهد شد و هر زمانی که برای به اشتراک گذاشتن آن آماده بودید ، می توانید آن را از گالری خود در اینستاگرام آپلود کنید. برای این کار مجددا بر روی آیکون بعلاوه در پایین صفحه اصلی کلیک کنید و وارد گالری شوید.
  6.  یک بخش جدید با نام DRAFTS در بالای گالری شما ظاهر خواهد شد.
  7.  عکس یا ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و یا با کلیک بر روی گزینه Manage به تمامی پست های پیش نویس دسترسی پیدا کنید.
  8.  پست خود را ویرایش کنید و آن را منتشر کنید .

روشن کردن اعلان پست جدید برای افراد به خصوص

زمانی که به صفحه خاصی بسیار علاقه مندید و یا مطالب آن برای شما بسیار مهم می باشد و به هیچ عنوان نمی خواهید هیچ پست جدیدی را از دست دهید ، خبر خوب این است که فعال کردن اعلان پست برای شما طراحی شده است .همین طور زمانی که علاقه دارید در جشنواره های صفحات مختلف شرکت کنید ، این ترفند برای شما بسیار مفید می باشد. مخصوصا اگر قرار است برای دریافت جایزه زودتر از بقیه لایک کنید یا کامنت بگذارید. در این صورت باید ویژگی post notification یا اعلان پست جدید را برای آن حساب فعال کنید.

برای فعال کردن اعلان پست جدید مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. به صفحه ی پروفایل آن صفحه بروید.
  2. با باز کردن یکی از صفحات ،بر روی سه نقطه ی بالای پست بزنید.
  3. در منوی پاپ آپ باز شده بر روی عبارت Turn On Post Notification بزنید .

حالا هر زمان صفحه ی مورد نظر شما پست جدیدی بارگذاری کند ، از طریق اعلانات گوشی خودتان متوجه انتشار پست جدید می شوید. در صورت عدم تمایل به ادامه اعلانات از طریق همین مراحل می تواند اعلان پست جدید را خاموش کنید .

  1. به صفحه ی پروفایل آن صفحه بروید.
  2. با باز کردن یکی از صفحات ،بر روی سه نقطه ی بالای پست بزنید.
  3. در منوی باز شده بر روی عبارت turn off post notification بزنید .

 پست های  IGTV

همان طور که می دانید به پست های شامل ویدئو که مدت زمان آنها از یک دقیقه بیشتر است ،پست های igtv گفته می شود .

پست های igtv با آیکون تلویزیون آنتن داری که در گوشه ی تصویر آنها وجود دارد ، قابل تشخیص هستند . همچنین پست های igtv در دسته بندی جداگانه ای در تب وسط در صفحه ی اصلی پروفایل اشخاص قرار می گیرند.کار با پست های igtv نسبت به ویدئوهای عادی کمی متفاوت است. ویدئوی های igtv قابلیت های زیادی دارند:

  1. می توانید آنها را به صورت جهش های 10 ثانیه ای جلو بزنید و  یا عقب ببرید.برای اینکار باید در هر سمتی که می خواهید دو ضربه ی متوالی روی حاشیه ی صفحه بزنید. با این کار ابتدا آیکون جهش در صفحه ظاهر می شود و بعد ویدئو 10 ثانیه جابجا می شود.
  2. می توانید بر روی آیکون play در انتهای اسکرول ضربه بزنید تا نمایش آن را متوقف کنید .
  3. می توانید ویدئو آن را هر اندازه که دوست دارید با جابه جا کردن اسکرول جلوتر یا عقب تر ببرید. زمان کلی ویدئو در انتهای اسکرول دیده می شود.
  4. با زدن یک ضربه روی صفحه می توانید به بخش کامنت ها بروید. تعداد دیده شدن یا view ویدئو را ببینید
  5. اگر اینترنت شما دچار اختلال شود، دایره ای در میان صفحه می چرخد تا زمانی که ویدئو لود شود.
  6. دکمه ی up next در پایین استوری وجود دارد. با زدن روی آن سایر ویدئوهای igtv مربوط به آن صفحه برای شما نمایش داده می شود.
  7. سایر امکانات igtv مانند پست های عادی است. یعنی شما می توانید igtv را ذخیره کنید و یا آن را برای دیگران ارسال کنید.همین طور قادر خواهید بود ، آیدی پیج اینستاگرام شخص و اطلاعات دیگر را در صفحه آن ببینید .

امیدواریم نوشته ارائه شده در مورد ترفند های مربوط به پست اینستاگرام برای شما عزیزان مفید واقع شود . برای آشنایی با بقیه ترفندهای اینستاگرام به قسمت وبلاگ مراجعه کنید .

 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ