نحوه برقراری تماس با پشتیبانی اینستاگرام
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 6 دقیقه

نحوه برقراری تماس با پشتیبانی اینستاگرام

همان طور که می دانید اینستاگرام در حال حاضر بزرگترین و پر بازدید ترین شبکه اجتماعی جهان می باشد که بیش از یک میلیارد کاربر دارد اما این محبوبیت و میزان بازدید دلیل بر بدون ایراد بودن و پیش نیامدن مشکل در این برنامه نیست در موارد بسیاری هنوز هم مشکلاتی در برنامه اینستاگرام وجود دارد که کاربران در زمان کار با آن برخورد می کنند ، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب برای شما عزیزان و همراهان ایرانی گرام نحوه برقراری تماس با پشتیبانی اینستاگرام برای اعلام مشکلات را آموزش دهیم پس لطفاً در ادامه با ما همراه باشید .

۱. تماس با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ارسال ایمیل

اولین راه برقراری ارتباط با اینستاگرام و ارسال پیام فرستادن ایمیل به این شبکه اجتماعی می باشد شاید اطلاع نداشته باشید که از ابتدا آدرس ایمیل پشتیبانی اینستاگرام  [email protected] بوده است البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که مدتی است ایمیل غیر فعال شده و ممکن است برای دریافت پاسخ از سمت اینستاگرام به مشکل بر بخورید .

۲. تماس با پشتیبانی اینستاگرام از طریق شماره تلفن

برای برقراری تماس با پشتیبانی از داخل ایران از ابتدا شماره ای در نظر گرفته شده بود که ایرانیان می توانستند توسط این شماره با پشتیبانی تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند .

شماره پشتیبانی اینستاگرام (۶۵۰)۴۸۰۰-۵۴۳ می باشد . اما متاسفانه مانند روش ایمیل در شماره تماس نیز مدتی است که ممکن است پاسخی دریافت نشود به همین دلیل ما روش های دیگری را نیز برای شما در این مقاله ارائه خواهیم داد .

۳. تماس با پشتیبانی اینستاگرام از طریق سایت

و اما یکی از راه های فعال و کاملاً در دسترس برای برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام برای کاربران ایرانی سایت اینستاگرام بخش Help می باشد برای این کار شما عزیزان ابتدا باید به آدرس https://help.instagram.com بروید .

سپس می توانید بر روی گزینه Privacy and safety center کلیک کنید .

بعد از آن برای ثبت گزارشات ، مشکلات و تخلفات و.... می توانید گزینه Report Something را انتخاب کرده .

حال شما در اینجا باید یک‌ دسته بندی را انتخاب کنید که به موضوع شما مرتبط باشد :

  • Hacked Accounts – اگر فکر می کنید حساب شما هک شده است ، این گزینه را انتخاب کنید.
  • Impersonation Accounts – اگر شواهدی مبنی بر جعل هویت شما وجود دارد، این گزینه را انتخاب کنید.
  • Underage Children – اگر فکر می کنید حسابی متعلق به شخص زیر ۱۳ سال پیدا کرده اید، روی این گزینه کلیک کنید.
  • Hate Accounts – برای گزارش یک حساب کاربری که سخنان تنفرآمیز منتشر می کند، از این گزینه کلیک کنید.
  • Exposed Information Private – اگر با کسی که اطلاعات خصوصی کاربر (مثلاً آدرس خانه) را ارسال می کند مواجه شدید، این گزینه را انتخاب کنید.
  • Self-Enjury – برای گزارش پستهایی که کاربر دیگری به وضوح به خودش آسیب می رساند، روی این گزینه کلیک کنید.
  • Abuse & Spam – برای گزارش توهین ، اسپم یا آزار و اذیت ، روی این گزینه کلیک کنید.
  • Exploitation – برای گزارش قاچاق انسان و سوء استفاده از کودکان، این گزینه را انتخاب کنید.
  • Other Types of Reports – اگر دلیل مورد نظر خود را برای تماس با اینستاگرام در این لیست نمی بینید، روی این گزینه کلیک کنید.

و در آخر نسبت به انتخابی که در بالا انجام بدهید فرمی برایتان به نمایش در خواهد آمد که شما اطلاعات را به صورت کاملا دقیق و کوتاه وارد کرده و پس از اتمام و تکمیل فرم روی گزینه Send کلیک کنید .

پس از اینکه این مراحل را طی کردید باید منتظر بمانید . بازخورد و نظر شما در قسمت پشتیبانی دیده و بررسی خواهد شد اما توجه داشته باشید که امکان دارد شما دیگر جوابی از سمت اینستاگرام دریافت نکنید اما مسئله‌ای که به آن اشاره کرده اید توسط اینستاگرام برایتان انجام و یا برطرف شود چنانچه پس از مدت یک هفته نه پیامی دریافت کردید و نه مشکل مطرح شده از طرف اینستاگرام برطرف شد می‌توانید مجدداً پیام خود را ارسال نمایید.

۴ . تماس با پشتیبانی اینستاگرام از طریق برنامه

یک راه دیگر برای ارسال پیام به پشتیبانی اینستاگرام اقدام به این کار از داخل خود برنامه می باشد برای انجام این کار شما باید مراحل زیر را طی نمایید :

  1. در آغاز نرم افزار اینستاگرام را باز کنید .
  2. سپس در پایین صفحه بر روی آیکون پروفایل خود کلیک نمایید .
  3. پس از آن شما باید به بخش تنظیمات اینستاگرام یا همان Setting بروید .
  4. در این قسمت بر روی گرینه Report a Problem کلیک کنید .

در پنجره ای که برای شما به نمایش در می آید باید گزینه مورد نظر و مرتبط با مشکل خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید .

حال باید دستورالعمل‌های گزینه انتخاب شده را به ترتیب طی نمایید و پس از آن گزارش شما برای اینستاگرام ارسال خواهد شد .

بعد از این شما منتظر می مانید تا مشکل مطرح شده برطرف شود اما مانند گزینه قبل باید به این نکته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد اینستاگرام برای شما پیامی ارسال نخواهد کرد و شما صرفاً می توانید بعد از چند روز برطرف شدن مشکل را چک کرده و مشاهده کنید ، اما همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر بعد از یک هفته به مشکل شما رسیدگی نشد پیشنهاد می‌کنیم پیام خود را برای بار دوم از هم این راه به اینستاگرام ارسال نمایید .

۵. تماس با پشتیبانی آنلاین اینستاگرام برای ریپورت کردن پست

در بعضی از موارد ممکن است شما با پست و محتوایی برخورد کنید که به نظرتان غیر اخلاقی ، بدون حق کپی رایت و یا مواردی از این دست باشند که نیاز است توسط اینستاگرام حذف شوند در این شرایط شما می توانید با طی مراحل زیر پست مورد نظر را ریپورت کرده و گزارش آن را به پشتیبانی آنلاین اینستاگرام بدهید .

برای این کار لازم است ابتدا در اینستاگرام پست مورد نظر را باز کرده و در بالای آن روی علامت سه نقطه کلیک کنید .

در پنجره باز شده روی گزینه Report کلیک نمایید .

در مرحله بعد برای شما دو گزینه نمایش داده خواهد شد که از شما دلیل ریپورت کردن پست را سوال می کند :

It’s Spam : این پست اسپم ( ناخواسته) است – اگر پست مورد نظر تکراری است، یا سعی در فروش چیزی دارد، روی این گزینه ضربه بزنید.

It’s inappropriate : این پست، نامناسب است – اگر پست مورد نظر حاوی مطالبی است که اهانت آمیز، مستهجن یا خشونت آمیز است، به این گزینه ضربه بزنید.

۶. استفاده از ربات پشتیبان اینستاگرام برای بلاک کردن

احتمالاً برایتان پیش آمده است که در اینستاگرام توسط کاربر دیگری مورد آزار و اذیت و یا مزاحمت قرار گرفته باشید در چنین مواردی نیازی نیست که توسط مراحل بالا با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و گزارش شخص مورد نظر را ارسال نمایید بلکه می توانید به ساده ترین روش از طریق مسدود کردن کاربر مورد نظر به مزاحمت های شخص پایان دهید .

در مقاله پیش رو در ایرانی گرام تلاش کردیم تا تمامی راه های موجود برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و ارسال پیام به این شبکه اجتماعی را به شما عزیزان آموزش دهیم امیدواریم که برای شما مفید واقع شده باشد چنانچه در این مراحل به مشکلی برخوردید می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید .

 

 
 
 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ