چگونه در استوری اینستاگرام لینک قرار دهیم ؟
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 5 دقیقه

چگونه در استوری اینستاگرام لینک قرار دهیم ؟

در مقاله پیش رو قصد داریم درباره امکان جدیدی که اینستاگرام در سال 2018 برای قسمت استوری خود قرار داد صحبت کنیم و آن امکان گذاشتن لینک در این بخش است .

در ابتدای امر باید به این نکته مهم اشاره کنیم که فقط در صورتی شما قادر به انجام این کار خواهید بود که در اینستاگرام تیک آبی دریافت کرده باشید و یا فالوورهایی بیش ده هزار نفر داشته باشید چنانچه این طور نیست پس شما نمی توانید از این گزینه بهره مند شوید . و حال اینکه برای کسانی که این قابلیت را دارند نیز توضیح خواهیم داد که اصلا قرار دادن لینک در استوری چه فایده و مزیتی برای آن ها دارد .

نحوه قرار دادن لینک در استوری

در این قسمت برای افرادی که واجد شرایط می باشند و صفحه آن ها نیز بر روی حالت بیزینس تنظیم شده مراحل را مرور می کنیم . ابتدا باید مانند سابق وارد اینستاگرام خود شده و برای گذاشتن استوری در بخش مربوطه اقدام کنید در اینجا زمانی که بر روی عکس خود کلیک کردید و استوری برایتان باز شد در قسمت بالا می توانید گزینه ای برای قرار دادن لینک را مشاهده کنید .

زمانی که روی آن کلیک کنید برایتان در صفحه باز شده قسمتی نمایش داده می شود که جای قرار دادن لینک با یک فرمت استاندارد است .شما به سادگی می توانید لینک خود را وارد کنید و پس از آن بازدید کنندگان شما نیز به سادگی بعد از دیدن استوری با بالا کشیدن آن می توانند وارد لینک شما شوند .

مهمترین مزیت این کار این است که حالا شما می توانید بازدید کنندگان اینستاگرام خود را به راحتی به سایت خود هدایت کرده و ترافیک سایت را افزایش دهید .

شما با اضافه کردن لینک به استوری مشاهده خواهید کرد در پایین صفحه واژه ای به نام See More قرار خواهد گرفت که البته ممکن است خیلی برای همه واضح و قابل مشاهده نباشد پس شما می توانید برای جذب مخاطب بیشتر از استیکرهای مرتبط برای تشویق به بالا کشیدن صفحه و ورود به لینک استفاده کنید .

حال به همین سادگی کار شما به پایان رسید و لینک شما در استوری قرار گرفت البته شاید مدتی زمان ببرد تا مخاطبین شما نیز به این موضوع عادت کرده و از این گزینه ها استفاده کنند و وارد لینک شوند اما شما کمی صبور باشید تا نتیجه آن را مشاهده کنید .

راه های جذب مخاطب به لینک استوری اینستاگرام

ما به این نکته اشاره کردیم که زمانی که شما لینک در استوری قرار می دهید فقط یک نوشته کوچک در پایین به نام See More به استوری اضافه می شود و تنها وجه تفاوت آن برای مخاطب این می باشد بنابراین ممکن است خیلی از افراد در حالت عادی حتی متوجه لینک دار بودن استوری شما نشوند و شما باید به اشکال مختلف این موضوع را به آن ها یادآوری کنید .

اگر چنین نکنید مسلما تعداد زیادی مخاطب را برای ورود به سایتتان از دست خواهید داد . بنابراین در اینجا تصمیم گرفتیم به این موضوع بپردازیم که اساسا در چه مواردی استفاده از این گزینه مفید است و چگونه بهترین بهره برداری را نیز از آن به عمل بیاوریم و در چه مواردی نیز استفاده بی رویه از آن نتیجه عکس برای شما خواهد داشت .

استفاده در برگزاری مسابقه و اهدای جوایز

این راه برای جذب مخاطب بسیار هوشمندانه و مفید خواهد بود شما با قرار دادن مسابقه در استوری و لینک همچنین با در نظر گرفتن جایزه برای مخاطبان می توانید بیشترین میزان جذابیت و استفاده از لینک را برای خود بوجود بیاورید .مخصوصا اینکه محدودیت زمانی نیز برای این مسابقات و پاسخ دهی به آن ها در نظر بگیرید .

استفاده برای پیش فروش یک محصول

یکی دیگر از استفاده های کاربردی و موثر از این گزینه قرار دادن لینک فروش و یا پیش فروش محصولاتی است که به صورت خاص به تعداد محدود تولید شده و یا دیگر در دسترس نخواهند بود ، این امر باعث حس فوریت در مخاطب می شود که برای تهیه آن سریعا اقدام نماید .

شما با این کار می توانید پیش از تولید و ارائه محصول از فروش آن اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت به سراغ سرمایه گذاری و تولید بروید .

استفاده برای تبلیغات با مدت زمان محدود

ممکن است شما صاحب یک فروشگاه و کسب و کار اینترنتی باشید و حال می خواهید در سایت خود محصولی را به مدت محدود مثلا 24 ساعت در تخفیف ویژه قرار دهید در این زمان است که شما می توانید لینک این محصول در سایت را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید .

شما با این کار به مخاطبین خود خبر این تخفیف و پیشنهاد ویژه را می رسانید و آن ها را برای ورود به سایت خود ترغیب می کنید که این باعث دیده شدن سایت شما و آشنایی افراد با فروشگاه شما خواهد بود که در این صورت حتی اگر خریدی هم صورت نگیرد باز برای شما مفید خواهد بود .

استفاده برای خبررسانی پست های جدید وبسایت

شما باید ابتدا در سایت خود شروع به تولید محتوایی جذاب و در راستای نیازها و علایق کاربران خاص خود کنید و پس از آن می توانید لینک این پست ها را در استوری قرار داده و مخاطبین را از قرار گرفتن مطالب جدید آگاه کنید اگر محتوای شما برای افراد مفید باشد مطمئن باشید که نه تنها آن ها بعد از این لینک های شما را چک می کنند بلکه با دوستان خود نیز به اشتراک می گذارند که این کار باعث افزایش بازدید شما می شود ، و البته اگر محتوای شما نامناسب باشد دقیقا برعکس این برایتان عمل خواهد کرد .

در مقاله پیش رو به این نکته پرداختیم که چگونه می توانیم در استوری اینستاگرام لینک قرار دهیم و اما اینکه چطور می توانیم این استوری ها را برای مخاطبین جذاب تر کنیم و به این نکته نیز پی بردیم که جذابیت و هدفمندی و ارائه محتوای خوب و مناسب برای مخاطبین مهم ترین نکته در جذب و ورود اشخاص به سایت شما و افزایش فالوور خواهد بود .

به امید اینکه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد . در پست های بعدی برای شما عزیزان توضیح می دهیم که چگونه افرادی به غیر از این دو دسته که در بالا اشاره کردیم نیز می توانند با استفاده از ترفندهایی در استوری خود لینک قرار دهند .

 
 
 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ