چگونه پروفایل اینستاگرام را ویرایش کنیم ؟
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 6 دقیقه

چگونه پروفایل اینستاگرام را ویرایش کنیم ؟

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی ایرانی گرام امروز در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با بخشی از برنامه اینستاگرام که به ویرایش پروفایل مرتبط است برای شما آموزشی را به صورت جامع قرار دهیم . در اینستاگرام این بخش با نام Edit Profile‌ مشخص شده است . پس برای آشنایی با نحوه تغییرات در اطلاعات پروفایل لطفاً در ادامه با ما همراه باشید .

بخش پروفایل اینستاگرام قسمتی است که اطلاعات شما در آن قرار می گیرد اطلاعاتی نظیر نام ، نام کاربری ، عکس پروفایل شما ، بیوگرافی ، ایمیل و ... . این بخش در اصل یکی از بخش‌های مهم اینستاگرام است که ویرایش صحیح آن به جذب فالوور بیشتر و بازدید بیشتر اکانت شما کمک می کند .

چنانچه اکانت شما خصوصی یا (Private) باشد ویرایش این بخش و قرار دادن اطلاعات به صورت درست بیش از قبل حائز اهمیت می‌شود زیرا که در این حالت تنها چیزی که از صفحه شما برای کاربران به نمایش در می آید ابتدا همین بخش پروفایل شما باشد این بخش بیوگرافی درست در زیر عکس پروفایل شما نمایش داده می شود و حتی اگر صفحه شما خصوصی نیز باشد این اطلاعات برای کاربران نمایش داده خواهد شد .

ما در ادامه به بررسی و نحوه ویرایش پروفایل اینستاگرام می‌پردازیم .

نحوه ویرایش پروفایل اینستاگرام

شما بعد از ساخت اکانت اینستاگرام خود و ورود به آن در همان بالای صفحه و زیر اسم و تعداد فالوورها و فالووینگ ها گزینه‌ای به نام Edit Profile را مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن به راحتی میتوانید وارد منویی شوید که در آن قادر به تغییر مواردی همچون نام ، نام کاربری ، ایمیل ، بیوگرافی ، قرار دادن لینک وب سایت و برخی تنظیمات خصوصی دیگر خواهد بود . پس از این که اطلاعات مورد نظر خود را وارد کردید باید بر روی گزینه Done یا Save کلیک کنید . شما می توانید تمامی این مراحل را از طریق سایت اینستاگرام و ورود از طریق وب نیز انجام دهید .

نحوه تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

در قسمت بعدی ویرایش به مرحله تغییر عکس میرسیم گذاشتن یک عکس مناسب و جذاب یکی از کارهای مهم برای تکمیل فرایند پروفایل میباشد و باز به همین دلیل که اکانت شما چه خصوصی و چه عمومی باشد عکس پروفایل شما برای تمامی کاربران اینستاگرام نمایش داده خواهد شد .
در اینجا شما برای تغییر عکس پروفایل خود باید ابتدا به بخش پروفایل وارد شوید در آن قسمت بر روی عکس پروفایل که به صورت دایره در بالا قرار گرفته است کلیک کرده و پس از انتخاب آن به شما گزینه هایی نمایش داده می شود که می توانید از طریق آنها عکس جدید روی صفحه خود قرار دهید شما هم قادر خواهید بود گزینه گرفتن عکس را انتخاب کرده و با دوربین در همان لحظه عکسی را ثبت کنید و یا می توانید از گزینه گالری وارده عکس های گوشی خود شده و از آنجا عکس مورد نظر را انتخاب کرده و بعد Save کنید .

آموزش خصوصی کردن ویا Private اکانت اینستاگرام

ابتدا باید بگویم که تفاوت ما بین اکانت خصوصی و عمومی در این است که در زمانی که شما اکانت تان عمومی باشد تمام کاربران اینستاگرام می توانند پست های شما را مشاهده کرده وارد صفحه شما شوند آنها را لایک و یا در زیر آنها کامنت بگذارند اما زمانی که اکانت خود را خصوصی کنید تنها فالوور ها و دنبال کنندگان شما به پست های شما دسترسی دارند و می توانند این کارها را انجام دهند. برای انجام این کار نیز باید از قسمت ویرایش پروفایل خود اقدام کنید ، اینستاگرام به طور پیش فرض صفحه شما را در حالت عمومی قرار می‌دهد حال این که شما اگر می خواهید آن را تغییر دهید باید مراحل زیر را طی کنید :

  1. ابتدا وارد بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود شوید.
  2. در دستگاه‌های اندرویدی، آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید. در دستگاه‌های ios و ویندوزفون‌های به جای این آیکون باید آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس نمایید.
  3. در لیست ارائه شده گزینه Private Account را انتخاب کنید.

شما با انجام مراحل ساده بالا توانستید اکانت خود را به حالت خصوصی در بیاورید خیلی از افراد برای حفظ حریم شخصی خود ترجیح می دهند که اکانت شان عمومی نباشد .

نحوه نوشتن بیوگرافی برای پروفایل اینستاگرام

شما میتوانید در زیر عکس خود قسمتی را برای توضیح بیوگرافی خود در نظر بگیرید به این موضوع توجه داشته باشید که بیوگرافی شما نیز برای تمامی مخاطبین حتی زمانی که صفحه خصوصی باشد نمایش داده میشود شما میتوانید به قسمت Edit Profile رفته و در آنجا در بخشی که با عنوان Bio نشان داده شده بیو گرافی مورد نظر خود را تایپ کنید . البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که بیوگرافی باید نهایتاً ۱۵۰ حرف داشته باشد پس از اتمام نوشته تان بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا بیوگرافی شما در صفحه ثبت شود .

آموزش اضافه کردن لینک در پروفایل

در ادیت پروفایل برای شما این قابلیت گذاشته شده که میتوانید در قسمت پروفایلتان لینک اضافه کنید این برای اشخاصی که صفحه تجاری دارند و می‌خواهند اینستاگرام خود را به سایتشان متصل کنند و کاربران اینستاگرام را به آنجا انتقال دهند و افرادی از این دست بسیار کاربردی است . برای انجام این کار شما باید مثل مرحله قبل وارد بخش ویرایش شوید در آنجا در همان قسمت Bio لینک مورد نظر خود را قرار داده و سپس آن لینک در زیر بیوگرافی شما قرار خواهد گرفت .

آموزش تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام

شما هر زمانی بعد از ساخت اکانت خود این امکان را دارید که مجدداً رمز عبور و یا همان پسورد اینستاگرام خود را به هر دلیلی تغییر دهید برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید :

  1. ابتدا وارد بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود شوید.
  2. در دستگاه‌های اندرویدی، آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید. در دستگاه‌های ios و ویندوزفون‌های به جای این آیکون باید آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس نمایید.
  3. گزینه Change Password را انتخاب کنید.
  4. رمز عبور قبلی و سپس رمز عبور جدید مورد نظرتان را در بخش‌های مربوط وارد کنید.
  5. گزینه Save را لمس کنید.

و اما در صورتی که شما از اکانت اینستاگرام خود خارج شده و بعد رمز عبور خود را فراموش کرده اید میتوانید در همان صفحه ورود گزینه Forgot your Password و یا Request to reset Password را انتخاب کنید و سپس مراحلی که برایتان نمایش داده می شود را برای بازیابی پسورد طی کنید ما در پست دیگری در ایرانی گرام آن را به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم .

نحوه خروج از اکانت اینستاگرام و یا (Log Out)

شما اگر دارای دستگاه اپل ios هستید و یا اگر از ویندوز فون استفاده میکنید برای خروج و یا Log Out از اکانت خود باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید :

  1. وارد بخش پروفایل اکانت خود شوید.
  2. آیکون شبیه به خورشید موجود را انتخاب کنید.
  3. در بخش تحتانی گزینه‌های نمایان شده، گزینه Log Out را لمس کنید.

اما اگر از دستگاه های اندرویدی استفاده میکنید میتوانید طی مراحل زیر اکانت خود خارج شوید :

  1. وارد بخش پروفایل اکانت خود شوید.
  2. آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.
  3. در بخش تحتانی گزینه‌های نمایان شده، گزینه Log Out را لمس کنید.

آموزش دسترسی به تاریخچه جستجوی اکانت اینستاگرام و پاک کردن آن

باید به این نکته توجه کنید که شما هر زمان که در اکانت اینستاگرام خود به دنبال چیزی می گردید و یا صفحه را جستجو می کنید تاریخچه جستجو در حافظه اپلیکیشن اینستاگرام ذخیره میشود . چنانچه به هر دلیلی می خواهید این تاریخچه را حدف کنید باید مراحل زیر را طی کنید :

  1. وارد بخش پروفایل اکانت خود شوید.
  2. در دستگاه‌های اندرویدی، آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید. در دستگاه‌های ios و ویندوزفون‌های به جای این آیکون باید آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس نمایید.
  3. حال گزینه Clear Search History را انتخاب کنید.

با انجام این عملیات تاریخچه جستجو های شما در اینستاگرام تا به امروز و این لحظه پاک خواهد شد اما به این نکته توجه کنید که از این لحظه هر چیز جدیدی را که جستجو کنید مجدداً در این تاریخچه قرار خواهد گرفت .

در مقاله پیش رو تلاش کردیم تا همه چیز را درباره پروفایل و نحوه ویرایش آن برای شما عزیزان توضیح دهیم و امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد .

 

 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ