آموزش استفاده از افکت واقعیت افزوده در لایو اینستاگرام

با سلام خدمت همراهان همیشگی ایرانی گرام امروز می خواهیم در مورد قابلیت جدیدی که اپلیکیشن اینستاگرام در آپدیت و به روز رسانی آخر خود به کاربران ارائه داده است برای شما عزیزان صحبت کنیم این قابلیت برای قسمت ویدیو های لایو یا Live Video اینستاگرام به وجود آمده است شما می توانید در زمان برقراری ویدیو لایو از افکت های واقعیت افزوده یا Augmented Reality و روی چهره خود استفاده کنید برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام این کار لطفاً در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

در قابلیتی که اینستاگرام به قسمت لایو ویدیو خود اضافه کرده است شما کاربران عزیز می توانید دقیقاً در زمان ضبط ویدیو به صورت زنده برای مخاطبین از افکت های مختلف بر روی صورت بهره مند شوید گزینه‌ای که در گذشته به هیچ عنوان امکان پذیر نبود و افکت هایی که صرفاً برای عکس می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم .

آموزش استفاده از فیلترهای چهره در ویدیو لایو

ابتدا برای شروع کار اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید و پس از نصب وارد آن شده و مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و آیکون دوربین را از گوشه مست چپ و بالای صفحه برای ارسال یک پست جدید لمس کنید. می‌توانید بدین منظور آیکون پروفایل خودتان را هم از لیست استوری های در دسترسی انتخاب نمایید.
  2. مثل عکس فوق حالت Live را انتخاب کنید.
  3. با لمس آیکون “صورتک” موجود در گوشه سمت راست گزینه “Start Live Video” لیست فیلترها یا افکت های واقعیت افزوده نمایان می‌شوند. می‌توانید فیلتر یا افکت مورد نظرتان را انتخاب کنید تا بر روی چهره شما نمایش داده شود.

نکته آخر اینکه باید بدانید شما می توانید افکت واقعیت افزوده را در ویدیو های لایو اینستاگرام هم قبل از شروع ویدیو اعمال نمایید و اگر این کار را انجام نداده بودید در در حین پخش ویدیو نیز می‌توانید این افکت را فعال کنید و از آن استفاده کنید اگر چنانچه سوالی در این زمینه داشتید می توانید آن را با کارشناسان ایرانی گرام نمایید.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد