بهترین موضوعات برای راه اندازی پیج اینستاگرام
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 9 دقیقه

بهترین موضوعات برای راه اندازی پیج اینستاگرام

یکی از مسائل مهم برای تمام کسانی که می‌خواهند فعالیتشان را در اینستاگرام بصورت حرفه ای شروع کنند و از این رسانه اجتماعی برای کسب درامد استفاده کنند انتخاب موضوع مناسب برای پیج اینستاگرام می باشد . چگونه یک موضوع خلاقانه برای اینستاگرام انتخاب کنیم تا بتوانیم بر اساس آن موضوع همه پسند و جذاب مخاطبان زیادی در اینستاگرام جذب کنیم ؟ در حقیقت پیدا کردن یک موضوع مناسب و همه پسند برای راه اندازی یک پیج موفق در اینستاگرام شاید یکی از سخت ترین کارها در مدیریت پیج اینستاگرام باشد زیرا باید موضوعی انتخاب شود که تولید محتوا در راستای آن موضوع راحت باشد . همینطور موضوعاتی انتخاب شود که علاوه بر اینکه تکراری نباشند ، مورد پسند اکثریت کاربران اینستاگرام باشد .مخصوصاً اگر هدف شما از راه اندازی در اینستاگرام افزایش فالوور و افزایش لایک در حقیقت باید روی موضوعات پرطرفدار تمرکز کنید .افراد خیلی زیادی از اینستاگرام برای خرید لباس استفاده می کنند .افراد زیادی  از اینستاگرام برای دنبال کردن اخبار استفاده می کنند. بررسی‌هایی که انجام شده بیشتر کاربران اینستاگرام از این رسانه اجتماعی برای سرگرمی استفاده می کنند لذا صفحاتی که با موضوع سرگرمی و ویدیوهای طنز هستند معمولا بیشترین آمار بازدید و فالوور را دارند . علاوه بر این حتما پیج های بسیار موفقی را با موضوع آشپزی ، طراحی دکوراسیون و.. دیده اید . پیج های با موضوع سینما یا پوشش اخبار و حواشی مربوط به افراد مشهور هم جزو موضوعات پرطرفدار اینستاگرام هستند . با ایرانی گرام ارائه دهنده سرویس های خرید فالوور ، خرید لایک و خرید بازدید همراه باشید .

به طور کلی موضوع پیج های اینستاگرام را می توان در چند دسته تقسیم بندی کرد .

  • اینستاگرام با محوریت طنز و موضوعات خنده دار در اینستاگرام
  • اینستاگرام با موضوع آموزش
  • اینستاگرام با موضوع سینما و حواشی افراد معروف
  • اینستاگرام با موضوع لایف استایل
  • اینستاگرام با موضوع معرفی کتاب و فیلم
  • اینستاگرام با موضوع مد و استایل
  • اینستاگرام با موضوع اخبار سیاسی و اجتماعی

۱. اینستاگرام با محوریت طنز و موضوعات خنده دار در اینستاگرام

همانطور که در قبل به آن اشاره کردیم یکی از بهترین موضوعات برای تولید محتوا در اینستاگرام استفاده از مطالب طنز و خنده دار می باشد .از آنجایی که بیشترین مورد استفاده از اینستاگرام برای سرگرمی و رهایی از دغدغه های روزانه بین کاربران می باشد .موضوع طنز یکی از پر بازدید ترین و پرمخاطب ترین موضوعات در اینستاگرام می باشد. صفحات موفق و معروف زیادی در سراسر دنیا در این زمینه فعالیت میکنند و همین طور به کسب درآمد می پردازند . البته استفاده از موضوع طنز و خنده دار برای محتوای اینستاگرام به معنی تولید فیلم توسط خودمان و واینر شدن در اینستاگرام نمی باشد زیرا مسلما همه ما قابلیت تولید فیلم و عکس خنده دار و خنداندن مردم را نداریم .برای همین برای تولید محتوای طنز می توانیم قسمت هایی از فیلم های طنز و یا سریال های طنز پر طرفدار را در پیج خود قرار دهیم و توسط آنها بازدیدهای خوبی دریافت کنیم . هچاگثر فیلم ها و سریال ها بخش های خنده دار و جذاب کوتاهی دارند که در حقیقت نقطه اوج آن فیلم یا سریال می باشد . می توانیم با انتخاب ان قسمت ها و گذاشتن در پیج به تولید محتوا بپردازیم  و همینطور می شود از مطالب صفحات طنز دیگر در اینستاگرام استفاده کرد و  بهترین مطالب طنز منتشر شده آنها را بازنشر داد . همینطور برای پیدا کردن موضوعات مختلف برای پست های اینستاگرام خود می توانید از ویدیو های جذاب و دیده نشده در دیگر پلتفرم های اجتماعی مانند یوتیوب استفاده کنید شما می توانید از ویدیو های ایرانی و خارجی برای پست های  خود استفاده کنید و نباید خود را محدود به یک پلتفرم کنید و با گشت و گذار در شبکه های اجتماعی حتما با موارد جالبی مواجه خواهید شد . مواردی مانند ترکیب چند ویدیو باهم و ساخت یک ویدیو خلاقانه‌ی طنز ، متن‌های خنده‌دار مخصوص استوری ، دوبله خنده دار ، مصاحبه خنده دار با مردم و دوربین مخفی می توانند ایده های جالبی برای تولید محتوای شما باشند .

۲. اینستاگرام با موضوع آموزش

اگر در زمینه خاصی فعالیت دارید و در آن زمینه مهارت لازم را دارید می توانید با ایجاد یک پیج آموزشی در اینستاگرام به آموزش دادن مهارت و حرفه خود بپردازید . حتما در اینستاگرام پیج های موفق زیادی را دیده اید که به آموزش مهارت می‌پردازند .پیج های زیادی در زمینه آموزش نحوه آرایش و میکاپ ، آموزش درست کردن مو ، آموزش آشپزی ، آموزش زبان های خارجی مثل انگلیسی فعالیت دارند . حتی صفحاتی هستند که تعمیر خودرو را آموزش می دهند و توانسته اند مخاطبان زیادی جذب کنند . علاوه بر این موارد آموزش انواع هنر ها مثل نقاشی ، نواختن انواع ساز ها ، درست کردن وسایل خانه و .. هم می تواند مخاطبان زیادی داشته باشد .در صورتی که در هر یک از زمینه های گفته شده مهارت لازم را دارید می توانید با تهیه ویدئوهای کوتاه به آموزش حرفه خود بپردازید هر کدام از موارد گفته شده می توانند موضوع تولید محتوای شما باشد . علاوه بر ویدئوهایی که خودتان تولید می کنید می توانید از عکس ها و ویدئو های خارجی هم برای آموزش حرفه ای خود استفاده کنید. همینطور می توانید از کتاب های آموزشی در زمینه فعالیت خود مطلب تهیه کنید . البته توجه داشته باشید که یک پیج تخصصی لازم است تولید محتوای یکتا و یونیک در حوزه فعالیت خود منتشر کند. در هر حوزه ای که فعالیت می کنید، کافیست محتوای روز و تازه منتشر کنید. محتوایی که بار علمی بسیار زیادی داشته باشند. در این حالت می توانید دنبال کنندگان تخصصی زیادی جذب کنید.

۳. اینستاگرام با موضوع سینما و حواشی افراد معروف

بسیاری از ما می خواهیم بدانیم که بازیگران و خوانندگان و هنرمندان مورد علاقه ما اکنون در چه پروژه هایی مشغول هستند و از زندگی خصوصی آن ها اطلاعاتی داشته باشیم . پیجی که بتواند به طور روزانه با چنین اطلاعاتی به روزرسانی گردد در مدت کوتاهی می تواند فالوورهای زیادی جذب کند. می توانید به ساختن پیجی فکر کنید که اخبار و حواشی بازیگران را منتشر می کند  .همین طور ایجاد پیجی که موضوع آن فقط و فقط انتشار پست ها و استوری های بازیگران و افراد مشهور است می تواند بسیار عالی مورد استقبال قرار گیرد. زیرا دنبال کردن پیجی که تمامی پستها و استوری های بازیگران و افراد مشهور را نشر می دهد راحت تر از دنبال کردن تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان است .

4. اینستاگرام با موضوع لایف استایل

اگر جزو کسانی هستید که راحت می‌توانید زندگی خود را با دیگران در میان بگذارید و می توانید به راحتی دیگران را وارد حریم شخصی خود کنید می‌توانید از نحوه زندگی خود ، موضوعاتی که روزانه با آنها درگیر هستید پشت صحنه کارتان ،مسائل خانوادگی و غیره مطلب تهیه کنید و در اینستاگرام بگذارید. در حقیقت پیج های لایف استایل جزو پر مخاطب ترین صفحات اینستاگرام هستند . در صورت تمایل می توانید خود را به جمع بلاگر ها اضافه کنید . پیج هایی که اکثراً خانم‌ها ادمین آنها هستند و از زندگی خودشان فیلم و عکس منتشر می‌کنند. اگر پیج شخصی می‌خواهید بزنید از تمام کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید ایده بگیرید. بیرون خرید می‌روید. دکتر می‌روید. غذا درست می‌کنید. بچه‌داری می‌کنید. لباس جدید خریداری می‌کنید. همه‌ی این موارد می‌تواند موضوعاتی برای تولید محتوای شما باشد در استوری تعامل با مخاطبینتان داشته باشید. با آن ها صحبت کنید.  چیزی . برای پست‌ها نیز می‌توانید عکس‌هایی که از خودتان می‌گیرید قرار دهید. می‌توانید دابسمش درست کنید و قرار دهید. می‌توانید با خانواده چالش اجرا کنید و فیلم آن را در پست‌هایتان قرار دهید. اگر موضوع پیدا نکردید، بهتر است بلاگرهای مطرحی که آنها را دوست دارید پیدا کنید. سپس از آنها و کارهایی که می‌کنند الگوبرداری کنید..اما فقط قرار نیست که ما در موضوع روزمرگی بلاگری کنیم. اگر یک فروشگاه آنلاین هم داریم می‌توانیم در آن زمینه بلاگری کنیم. همین‌که شما از محصولاتتان فیلم بگیرید، چند محصول را باهم در ویدیو مقایسه کنید، بلاگری محسوب می‌شود.

۵. اینستاگرام با موضوع معرفی کتاب و فیلم

تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام علاقه مندان به فیلم و کتاب هستند اگر شما هم جزء علاقه مندان حرفه‌ای فیلم و کتاب هستید و فیلم ها و کتابهای زیادی را دیده یا خوانده اید می توانید کتاب ها و فیلم های مورد علاقه خود را به دیگر کاربران پیشنهاد دهید شما می توانید قسمت هایی از فیلم و یا بخشی از کتاب پیشنهادی خود را انتخاب کنید و به عنوان پست منتشر کنید . همینطور می توانید نظر خود را درباره این کتاب و فیلم به صورت کپشن منتشر کنید تا با نقد خود دنبال کننده گان صفحه خود را راهنمایی کنید تا بتوانند راحت تر فیلم ها و کتاب های مورد علاقه خود را پیدا کنند . هر کتابی بخش یا بخش هایی دارد که اغلب افراد آن را دوست دارند. در واقع شبیه فیلم و سریال ها یا آهنگ هایی که گاهاً به اوج خود می رسند. معرفی این نواحی اوج کتاب ها و بازنشر جملات زیبا و تاثیرگذار و کاربردی از هر کتاب می تواند سبکی از انتخاب موضوع پیج اینستاگرام باشد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار دارد.شاید با خود فکر کنید هم اکنون نیز پیج های زیادی با این موضوع در حال فعالیت هستند اما شما می توانید کتاب هایی که انتخاب می کنید با موضوعات خاص باشند. به عنوان مثال می توانید تنها کتابهای موضوع عاشقانه یا مذهبی یا مواردی تخصصی را مورد هدف قرار دهید و تنها بر روی آنها کار کنید.

همین طور ایجاد یک پیجی که مجموعه نقل قولهای افراد بزرگ و تاثیر گذار را در خود جای داده باشد می تواند مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به این سبک باشد.

۶. اینستاگرام با موضوع مد و استایل

تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام دنبال کنندگان فشن و استایل های روز دنیا هستند  بزرگترین برندهای دنیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام  به عنوان پلتفرمی برای تبلیغات محصولات خود استفاده می کنند زیرا آنها به تعداد زیاد مخاطبان در اینستاگرام و دنبال کنندگان فشن و مد در این رسانه اجتماعی اعتقاد دارند . شما هم می توانید یک صفحه ایجاد کنید و در آن بهترین و جدیدترین مدل های لباس و استایل را به کاربران نشان دهید .می توانید در بین صفحات برندها جست و جو کنید و عکسها  و مطالبی را انتخاب کنید که باب میل مخاطب شما باشد. همیشه به روز باشید و ترندها و رویدادهای روز را دنبال کنید. پس از اینکه به یک ترند برخورد کردید که جذابیت بالایی دارد، بلافاصله آن را در پیج خود منتشر کنید. ترندها بسیار سریع منتشر می شوند و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی می توانید کاربران زیادی را به پیجتان وارد کنید.

۶. اینستاگرام با موضوع اخبار سیاسی و اجتماعی

اگر اکسپلور اینستاگرام خود را چک کرده باشید، بدون شک با پیج های متنوعی که با این موضوع در حال فعالیت هستند رو به رو شده اید. پیج هایی که رویدادهای روز را منتشر می کنند و ما را در جریان خبرهای سیاسی اجتماعی قرار می دهند . می توانید پیجی با این مضامین ساخته و فعالیت کنید . همین طور می توانید توئیت های افراد معروف در واکنش به اخبار را منعکس کنید .

7. اینستاگرام با موضوع فروش محصولات و خدمات

در صورتی که خودتان محصولات یا خدماتی دارید، می توانید محصولاتتان را در پیجتان معرفی کنید و ویدیوهای نقد و بررسی قرار دهید. همچنین می توانید دیدگاههای خریداران و مشتریان راضی خود را در پیج قرار دهید تا دیگر کاربران ترغیب به خرید شوند. همینطور اگر جزء هنرمندانی هستید که محصولات هنری تولید می کنید و از طریق هنر خود امرار معاش می کنید می توانید از اینستاگرام برای معرفی محصولات هنری تولید شده توسط خود استفاده کنید .کسانی که در زمینه صنایع دستی ،سفالگری ،مجسمه سازی و حتی نقاشی فعالیت دارند از اینستاگرام به عنوان محیطی برای گذاشتن نمونه کارهای خود و معرفی محصولات هنری تولید شده توسط خود استفاده می‌کنند و حتی از این پلتفرم برای فروش محصولات خود نیز استفاده می‌کنند.

به طور کلی پیدا کردن ایده برای موضوع پیج اینستاگرام شاید یکی از سخت ترین کارها در مدیریت پیج اینستاگرام باشد. چرا که بعد از پیدا کردن موضوع، باید به سراغ تولید محتوای یونیک و جالب توجه رفت . امیدواریم مطلب ارائه شده بتواند تا حدودی به شما در پیدا کردن موضوع مناسب برای راه اندازی یک پیج اینستاگرامی کمک کند .

 
 
 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ