چگونه می توان مصرف اینترنت اینستاگرام را کاهش داد ؟

همان طور که می دانید برنامه اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار میان کاربران اینترنتی می باشد و به همین دلیل در طول روز برای افزایش فالوور، افزایش لایک و تعامل بیشتر ساعت های بسیار طولانی را در این برنامه سپری می‌کنند بنابراین میزان مصرف اینترنت اینستاگرام برای کاربران جزو نکات مهم محسوب می شود همانطور که می دانید اگر شما هم یکی از کاربران اینستاگرام باشید حتماً تا کنون از مصرف بالای اینترنت این برنامه آگاه شده اید.

این مسئله به خصوص برای افرادی که از اینترنت دیتا یا همان موبایل خود استفاده می کنند بسیار قابل مشاهده و آزار دهنده خواهد بود اما باید بدانید که در نسخه آخر ارائه شده توسط اینستاگرام گزینه‌ای به نام دیتا سیور Data Saver به برنامه اضافه شده که شما با فعال سازی آن می توانید مصرف اینترنت خود را به صورت بسیار چشمگیری کاهش دهید.

اینستاگرام چطور مصرف اینترنت را پایین می آورد؟

این اتفاق به این شکل می‌افتد که برنامه دانلود خودکار تمام ویدیو ها را برای شما می بندد مگر آن که خودتان به خواسته ی خود روی آنها کلیک کرده و ویدیوها را دانلود کنید عکس ها نیز به همین شکل با کیفیت بسیار پایین برایتان به نمایش در می آیند و در کل این امکان برای شما باعث می شود تا کنترل بسیار بهتر و بیشتری روی برنامه و مصرف اینترنت آن داشته باشید و به دلیل اینکه تمام محتوا به صورت یکجا برای شما باز نمیشود روی سرعت برنامه و تصاویر باز شده برای شما بسیار تاثیر مثبت خواهد داشت.

و ما نیز در این مقاله در ایرانی گرام تصمیم گرفتیم تا مراحل فعال سازی این گزینه را به شما عزیزان توضیح دهیم ، پس لطفاً در ادامه با ما همراه باشید :

مراحل فعالسازی

1 . نکته مهم آنکه به شما عزیزان توصیه می کنیم اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید تا تمام امکانات برایتان فعال شود.

2 . سپس برنامه را اجرا کرده در قسمت پروفایل بالای صفحه سمت راست بر روی آیکون سه خط یا همان منو کلیک کنید و بعد وارد گزینه Settings یا تنظیمات شوید.

3 . حال در این قسمت وارد گزینه Account شوید.

4 . اکنون شما باید مانند تصویر زیر در صفحه باز شده بر روی گزینه Cellular data use کلیک کنید .

5 . در صفحه پیش رو شما گزینه Data saver را مشاهده می کنید ، شما می توانید با روشن کردن دکمه جلوی آن قابلیت کاهش مصرف دیتا اینستاگرام خود را فعال کنید . از این پس مصرف اینترنت شما به مقدار چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

پس از اینکه مراحل بالا را انجام دادید حال می توانید با خیالی آسوده در اینستاگرام خود گشت‌ زنی کنید و روی مصرف اینترنت خود کنترل بیشتری داشته باشید و به همین شکل هزینه‌های خود را نیز بسیار کاهش دهید امیدواریم که مقاله پیش رو در ایرانی گرام برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد