ارسال عکس یک بار مصرف در اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیتی را به برنامه خود اضافه کرده که توسط آن کاربران می توانند در قسمت دایرکت عکس های یک بار مصرف برای مخاطبین ارسال کنند بنابراین ما نیز در ایرانی گرام تصمیم گرفتیم تا در این مورد به شما عزیزان آموزش دهیم و راه های انجام آن را برای شما توضیح دهیم ، پس در ادامه با ما همراه باشید :

فرستادن عکس یک بار مصرف به چه معناست ؟

همانطور که ابتدا اشاره کردیم این قابلیت که لخیرا در اینستاگرام اضافه شده است امکان ارسال عکس یک بار مصرف را به کاربران می دهد اما این دقیقا به چه معناست ؟ عکس های یک بار مصرف به این شکل هستند که شما عکسی را از طریق دایرکت برای شخصی ارسال می کنید و آن شخص فقط و فقط یک بار می تواند آن را مشاهده کند و به محض دیدن تصویر عکس برای او به صورت خودکار پاک شده و دیگر قابل رویت نمی باشد

بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید که شخص مورد نظر عکس فرستاده شده را در دایرکت خود ذخیره نخواهد داشت این بهترین راه است .

و نکته مهم دیگر آن که شما به غیر از استفاده از این قابلیت در مکالمات فردی می توانید از آن در ارسال گروهی عکس ها نیز استفاده کنید ، این امکان از آنجایی برای اینستاگرام افزوده شده که این برنامه به افزایش علاقه کاربران به ارسال دایرکت پی برده و در صدد اضافه کردن امکانات و گزینه های جدیدی در این بخش بر آمده که پس از این شاهد آن خواهیم بود .

در ادامه نکته امنیتی بسیار قابل توجه دیگری نیز در این امکان جدید وجود دارد و آن این است که اگر چنانچه شخص مورد نظر شما سعی کند که از تصویر شما در گوشی خود اسکرین شات ( ScreenShot ) بگیرد برنامه اینستاگرام از آن نیز مطلع شده و طی یک پیام به شما گزارش می دهد .

نحوه ارسال عکس یک بار مصرف

ابتدا شما باید در قسمت بالا سمت راست وارد دایرکت خود که با شکل یک موشک نمایش داده شده بشوید و سپس می توانید ارسال این نوع عکی را به دو صورت انجام دهید :

ارسال عکس به صورت تکی

در این حالت شما عزیزان می توانید روبروی نام هر مخاطب بر روی شکا و آیکون دوربین کلیک کنید و سپس با باز شدن دوربین عکس خود را بگیرید اما به این نکته توجه کنید که شما باید پیش از ارسال عکس و زدن دکمه Send در پایین گزینه ارسال View Once را انتخاب کنید و بعد از آن ارسال را بزنید در آن زمان است که تصویر شما به حالت یک بار قابل مشاهده برای مخاطب ارسال می شود .

ارسال عکس به صورت جمعی و گروهی

حال اینکه اگر شما قصد ارسال عکس برای چندین نفر به صورت همزمان را دارید باید پس از اینکه وارد بخش دایرکت شدید در پایین همان صفحه بر روی آیکون و شکل دوربین Camera کلیک کنید و بعد از آن همه افرادی را که می خواهید برایشان ارسال کنید انتحاب کرده و سپس مراحل ارسال را مانند دفعه قبل طی نمایید .

چگونگی مشاهده عکس های یک بار مصرف

باید بدانید که هر زمانی شما یک تصویر یک بار مصرف و یا پاک شونده دریافت کنید در ابتدا آن را مانند همیشه و مانند یک تصویر عادی در قست دایرکت دریافت می کنید اما نکته اصلی و تفاوت آن زمانی است که شما وارد دایرکت خود می شوید آنجاست که پیام ارسالی را در بالای همه پیام ها با تصویری بند انگشتی دقیقا مانند یک استوری مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن عکس به همان صورت استوری مانند برای شما به نمایش در می آید .

حال زمانی که روی آن کلیک کردید و عکس مانند استوری نمایش داده شد تفاوت در آنجاست که شما دیگر قابلیت آن را ندارید تا با نگه داشتن انگشت خود روی آن عکس را ثابت نگه دارید و تصویر فقط چند ثانیه نمایش داده شده و بعد از به طور کامل و خودکار از دایرکت شما حذف می شود .

امیدواریم مقاله پیش رو در باب عکس یک بار مصرف در اینستاگرام به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده باشد . برای مشاهده مطالب بیستر می توانید به بخش وبلاگ ایرانی گرام مراجعه کنید .

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد