آموزش فعال کردن دکمه Contact و See Translation در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و اصلی ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر جهان می باشد که این روزها هر یک از ما یک اکانت در این صفحه مجازی داریم و در طول روز مدت زمان زیادی را صرف چک کردن و جستجو در آن می کنیم. با این وجود این برنامه از گذشته تا به امروز پیشرفت زیادی داشته است و به مرور امکانات و ویژگی هایی به آن افزوده شده اند که کار کردن با این شبکه اجتماعی را هر چه بیشتر و بهتر می کند. برنامه کاربردی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای کاربردی شبکه های اجتماعی، برای سیستم عامل اندروید و IOS است و البته اخیرا وب سایت اینستاگرام کاربردی تر از قبل شده. کاربران زیادی هر روزه از این برنامه کاربردی برای دست یابی به هدف های خود (اجتماعی، شخصی، تفریحی، تجاری و …) استفاده می کنند. اینستاگرام یکی از مناسب‌ترین فضاها برای دیده شدن کسب‌وکارها می باشد. اما برای استفاده بهتر از این رسانه اجتماعی آشنایی و دانستن نحوه استفاده از قابلیت های مختلف آن ضروری به نظر می رسد . در ادامه با دو نمونه از قابلیت های کاربردی اینستاگرام ، نحوه فعالسازی See Translation و Contact Button  آشنا می شویم .

با ایرانی گرام ارائه دهنده خدمات خرید فالوور، خرید لایک، خرید بازدید همراه باشید.

 فعالسازی See Translation در اینستاگرام

اگر از کاربران اینستاگرام هستید حتما تاکنون شما هم با گزینه دیدن ترجمه در کپشن و بایو اینستاگرام روبه رو شده اید. در برخی مواقع کپشن خاصی توجه ما را جلب می کند و مشتاق هستیم که معنی آن را بدانیم، گاهی این کپشن ها به غیر از زبان انگلیسی هستند یعنی ممکن است به زبان های دیگر نوشته شده باشند که به کمک قابلیت ترجمه ی متن در اینستاگرام، به راحتی می توانیم آن ها را ترجمه کنیم. و با کلیک یا انتخاب گزینه see translation، ترجمه آن متن را به زبانی دیگرقابل مشاهده است .این قابلیت ، امکان ترجمه ی کپشن ها در اینستاگرام است که به ما کمک می کند متن ها را به زبان های مختلف ترجمه کنیم و بدین صورت ارتباط بهتری با سایر افراد برقرار کنیم .

امروزه ترجمه متون به زبان های مختلف یکی از مهم ترین ویزگی های شبکه های اجتماعی است. زیرا کاربران و فعالان اینستاگرام از تمام نقاط دنیا هستند.لازم است که بتوانیم محتوای نوشته شده پیچ های مختلف با زبان های مختلف را درک کنیم. پس داشتن این گزینه برای تمامی کاربران جالب و کاربردی می باشد.البته لازم به ذکر است که زبان ترجمه شده کپشن در اینستاگرام در واقع همان زبان تنظیم شده ی اپلیکیشن است . به این صورت که اگر زبان اپلیکیشن انگلیسی باشد، متن های نوشته شده به زبان های دیگر به زبان انگلیسی ترجمه می شود .

استفاده از این قابلیت بسیار ساده است.کافی است که ابتدا پست مورد نظر خود را انتخاب کنید و در قسمت پایین صفحه گزینه ی See Translation را لمس کنید . با کلیک کردن بر روی این گزینه، متن مورد نظر شما به انگلیسی ترجمه می شود.با ضربه ای دیگر می توانید متن مورد نظر را به زبان اولیه خود بازگردانید.یعنی با انتخاب گزینه ی See Original کپشن به صورت اولیه نمایش داده خواهد شد .

فعال کردن قابلیت دیدن ترجمه در بایو یا پست های اینستاگرام

چگونه قابلیت see translation یا دیدن ترجمه را در اینستاگرام فعال کنیم؟ برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

بعد وارد شدن به اینستاگرام به صفحه پروفایل یا نمایه خود بروید.

بر روی سه خط موازی کوچک که در مقابل پروفایل شما قرار دارد ضربه بزنید.

سپس گزینه setting را انتخاب کنید.

بر روی account ضربه بزنید. و گزینه language را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب کردن زبان مورد نظر گزینه see translation برای شما فعال می شود

ترجمه ی کپشن ها به زبان فارسی

در گذشته ترجمه کپشن ها فقط به زبان انگلیسی ممکن بود اما شما به راحتی می توانید کپشن هایی که به زبان های خارجی نوشته شده را به زبان فارسی نیز ترجمه کنید.این کار را می توانید با تغییر زبان در اینستاگرام انجام دهید . برای دیدن ترجمه به زبان فارسی مراحل زیر را دنبال کنید .

در قسمت پروفایل، آیکون سه خط را لمس کنید.

سپس گزینه ی Settings را انتخاب کنید.

وارد قسمت Account شوید.

گزینه ی Language را لمس کنید .

در انتها زبان فارسی را انتخاب کنید .

حال می توانید با انتخاب پست مورد نظر خود که به زبانی به غیر از زبان فارسی نوشته شده و لمس گزینه ی ( دیدن ترجمه ) متن مورد نظر را با ترجمه فارسی مشاهده کنید . همین طور برای برگشت به حالت اول ، گزینه ی ( مشاهده نسخه اصلی) را لمس کنید .

قابلیت ترجمه متن در بایو اینستاگرام

قابلیت ترجمه تنها مختص کپشن ها نمی باشد، بلکه شما متن های نوشته شده در قسمت Bio یا همان بیوگرافی را نیز می توانید ترجمه کنید.کافیست گزینه ی See Translation در قسمت بیوگرافی را انتخاب کرده و متن نوشته شده را ترجمه کنید .

قابلیت ترجمه متن استوری اینستاگرام

در گذشته کاربران برای این که متوجه شوند دیگر افراد به زبان های دیگری غیر از زبان اصلی کاربر چه چیزی در استوری خودشان نوشته اند باید از برنامه خارج می شدند و آن عبارت یا جمله را ترجمه می کردند تا منظور شخصی که استوری منتشر کرده را متوجه شوند. اما اکنون اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرده که متن های خارجی را که کاربر در Stories مشاهده می کند، ترجمه می کند و این ویژگی اکنون در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته است. ارائه قابلیت ترجمه در استوری (Instagram Story) گامی بزرگ در جذب کاربران بیشتر توسط اینستاگرام است. این قابلیت پیش از این تنها در پست و کپشن این برنامه قرار داشته و هم اکنون در استوری اینستا نیز عرضه شده است. در صورت مشاهده یک زبان خارجی در پست می توان با استفاده از گزینه مشاهده ترجمه، متن ترجمه شده آن را مشاهده کرد.

هنگامی که برنامه تشخیص می دهد کاربر یک استوری را به زبان دیگری مشاهده می کند، یک اعلان «مشاهده ترجمه» در قسمت بالا سمت چپ و پایین آی دی شخص نمایش داده می شود. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که بر روی آن عبارت ضربه بزند تا متن را به زبان مادری خود مشاهده کند .اگرچه ویژگی جدید می تواند متن را ترجمه کند، اینستاگرام می گوید ترجمه صوتی “در حال حاضر” در دسترس نیست.

اضافه کردن دکمه contact به اینستاگرام

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام جست و جو در اینستاگرام به حساب هایی برخورد کرده باشید که در آنها دکمه Contact در کنار دکمه فالوو قرار داشته باشد. این ویژگی برای اکانت های تبلیغاتی و بازاریابی بسیار مناسب است ، زیرا در دسترس بودن شماره تماس ، ایمیل و نقشه موقعیت جغرافیایی جهت بهبود کسب و کار اهمیت ویژه ای دارد.این قابلیت تاثیر بسیار زیادی در موفقیت بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی شما دارد . پس اگر یک اکانت بیزینسی دارید حتما این قابلیت را به صفحه خود اضافه کنید. تا از تاثیرهایی که می تواند داشته باشد استفاده کنید .

با افزودن دکمه کانتکت به پیج اینستاگرام شما مشتریان شما به ۳ طریق می‌توانند با شما تماس بگیرند:

از طریق دایرکت (Direct): از این طریق مشتریان از طریق فرستادن direct برای شما می‌توانند با شما در تماس باشند.

دکمه ارسال ایمیل (Email): دکمه ایمیل در اینستاگرام در این قسمت قرار دارد و فالوورهای شما از این طریق می‌توانند به شما ایمیل بفرستند.

دکمه تماس تلفنی (Call): با قرار دادن دکمه کال (call) مشتریان می‌توانند به طور مستقیم با شماره تلفن شما تماس بگیرند.

توجه داشته باشید که امکان گذاشتن دگمۀ contact button فقط مختص پروفایل های بیزینسی می باشد. اگر پروفایل اینستاگرام شما در حالت معمولی و پیشفرض باشد، شما چنین امکانی ندارید. همین طور باید آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام روی دستگاه شما نصب باشد و همچنین یک اکانت در یک شبکه اجتماعی فعال دیگر ، ترجیحا فیس بوک داشته باشید.

مراحل فعال کردن contact button

اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید .

برنامه اینستاگرام را باز کنید و بر سه خط موازی در سمت راست در قسمت صفحه پروفایلتان بزنید.

گزینه setting را انتخاب کنید.

روی گزینه switch to professional account کلیک کنید و با انتخاب  business اکانت خود را بیزینسی کنید .

پس از باز شدن صفحه جدید گزینه Log in with Facebook را انتخاب کرده و صفحه فیس بوک خود را با صفحه اینستاگرام ، جهت تجاری سازی همگام کنید. پس از اتصال شما ، شما لیستی از صفحات فیس بوک را که برای دسترسی به مدیریت استفاده می کنید نشان داده می شود. صفحه مناسب را انتخاب کرده و روی ادامه تپ کنید.

پس از اتصال به صفحه فیس بوک شما ، اینستاگرام اطلاعات شما را برای اضافه کردن به پیچ پروفایل اینستاگرام می آورد . اطلاعات را چک کنید و در صورت صحیح نبودن ، اطلاعات را تغییر دهید.

با نوشتن ایمیل و شماره تماس، دکمه هایشان در صفحه نمایش داده می شود.

پس از طی کردن مراحل فوق ، Business Profile شما فعال می شود و یک پیغام خوش آمدگویی برای شما نمایش داده می شود. سپس اکانت شما دارای دکمه کانکت می شود.

استفاده از Instagram برای ترویج کسب و کار خود ، یعنی انتخاب یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان خود . همین طور استفاده از این این رسانه برای تبلیغات افزایش فروش و خدمات را به همراه خواهد داشت . اضافه کردن قابلیت هایی نظیر Contact Button  می تواند به شما در بالا بردن میزان تعامل فالوور ها از قبیل کلیک به پروفایل شما ، لایک کردن پست ، کامنت ها و افزایش تعداد فالوور ها موثر باشد .

نظرات خود را با ما در ایرانی گرام ارائه دهنده سرویس های خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید در میان بگذارید .

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد