آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

احتمالاً پیش آمده که محتوای خاصی را در کپشن، کامنت، بیو یا هشتگ های اینستاگرام دیده باشید و خواسته باشید آن را کپی کنید. شاید بخواهید آن را در جای دیگری به اشتراک بگذارید.سوال بسیاری از کاربران این است که چگونه یک کپشن را در اینستاگرام کپی کنیم؟ چالش بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از اینستاگرام این است که نمی توانند کپشن پست های دلخواهشان را کپی کنند. نرم افزار اینستاگرام به دلیل محدودیت هایی که دارد چنین امکانی را به کاربران خود نمی دهد. در این مطلب ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم که امکان کپی کردن کپشن در اینستاگرام را برای شما فراهم می کند.

آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

همان طور که گفتیم به صورت مستقیم امکان کپی کپشن های اینستاگرام از طریق خود برنامه اینستاگرام وجود ندارد . اما ازچند راه مختلف قادر خواهید بود کپشن های دلخواه خود را کپی کنید .می‌توان با ترفندهایی ساده کپشن، بیو، هشتگ و کامنت اینستاگرام را کپی کرد. و در جای دیگری استفاده کرد.

1.استفاده از اینستاگرام نسخه وب

2. با استفاده از برنامه های جانبی

3. استفاده از قابلیت OCR

کپی متن از اینستاگرام  با استفاده از نسخه وب

ساده ترین و مطمئن ترین روش کپی کردن کپشن اینستاگرام استفاده از نسخه وب است . برای کپی کردن کپشن اینستاگرام می‌توانید از یک مرورگر مانند کروم در موبایل آیفون، اندروید، آیپد و تبلت خود استفاده کنید . برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. ابتدا وارد پستی بشوید که قصد دارید متن پستش را کپی کنید
  2. برای Copy برداری از متن یک پست باید لینک آن پست را Copy نمایید و برای Copy کردن لینک پست، بر روی سه نقطه کنار پست کلیک کنید.
  3. پنجره ی جدیدی برای شما باز می شود بر روی گزینه Copy Link کلیک کنید.تا لینک پست برای شما Copy شود.
  4. لینک کپی شده را در نوار جست و جوی مرورگر خود سرچ کنید نمایید.مرورگر موبایل خود را باز کنید و بهتر است از مرورگر کروم برای این کار استفاده کنید .در قسمتی که سرچ می کنید لینک کپی شده را  paste کنید و منتظر باشید صفحه مورد بالا بیاید.
  5. بعد از سرچ کردن لینک کپی شده پست  ،پست مورد نظر در مرورگر نمایش داده می شود و شما می تونید عکس و اطلاعات این پست رو ببینید.
  6. حال که پست اینستاگرام مورد نظر در مرورگر اجرا شده است  می توانید Caption آن را کپی کنید .
  7. در صفحه به پایین بیایید و بر روی متن مورد نظر کلیک کنید ، در این بخش می توانید متن مورد نظر خود را  انتخاب کنید و گزینه Copy را بزنید. با دو بار کلیک روی متن مورد نظر در مرورگرتان می توانید هر قسمت از متن پست مورد نظر را کپی کنید.

کپی کردن کپشن با استفاده از برنامه های جانبی

روش دیگر برای کپی کردن کامنت و کپشن پست‌های اینستاگرام استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص اندروید و یا IOS  می باشد . برنامه Fastsave  از برنامه‌های پر طرفدار در بین کاربران ios و universal copy و InstaUltraPlas، ، Instacaption , ،Gbinstagram، OGinstagram  از جمله معروف‌ترین برنامه‌های مناسب کپی کردن کپشن اینستاگرام در تلفن‌های هوشمند اندرویدی می‌باشد.

برنامه Universal Copy

این برنامه به دلیل سادگی و قابلیت‌های فراوانی که دارد ، به‌عنوان یکی از بهترین و پر طرفدارترین نرم‌افزارهای کپی در بین کاربران اندرویدی محسوب می‌شود و امکان کپی کردن کپشن پست اینستاگرام را نیز برای شما فراهم می‌کند .برنامه در فروشگاه Google Play موجود است، بنابراین استفاده از آن امن است.

این برنامه برای بررسی و بازیابی محتوای متنی نمایش داده‌شده در صفحه اندروید شما از خدمات قابلیت دسترسی استفاده می‌کند. باتوجه به‌ اینکه اینستاگرام قابلیت کپی کردن کپشن را ندارد استفاده از برنامه Universal Copy بسیارکارآمد و مفید می‌باشد، این برنامه علاوه‌ بر اینستاگرام از تمامی سایت‌هایی که قابلیت کپی متن را ندارد نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای کپی کردن متن های دلخواه خود استفاده نمایید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. ابتدا برنامه Universal Copy را از گوگل‌پلی یا سایت‌های معتبر دانلود و نصب نمایید .
  2. برنامه را روی گوشی خود باز کنید .
  3. اگر از شما اجازه دسترسی به خدمات دستگاه خواسته شد بر روی گزینه تنظیمات گوشی موبایل خود کلیک کرده و وارد قسمت مکان‌های دسترسی شوید، برنامه Universal Copy را پیدا کرده و گزینه دسترسی را برای آن فعال نمایید.
  4. برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و پستی را که قصد کپی کردن کپشن آن را دارید باز کنید، به بخش نوتیفیکیشن های خود بروید و روی گزینه Universal Copy کلیک نمایید تا وارد حالت کپی شوید.
  5. در قسمت بالای صفحه بر روی آیکون مداد ضربه بزنید و متن خود را با حالت انگشت انتخاب کنید و روی گزینه کپی که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. متن شما در صفحه کلید به طورخودکار کپی می‌شود و می‌توانید در هر قسمتی که تمایل دارید ذخیره نمایید .

استفاده از قابلیت ocr 

از دیگر ترفندهای دستیابی به کپشن های اینستاگرام برای کپی کردن، استفاده از قابلیت ocr است. قابلیت ocr متن موجود در تصویر را استخراج می کند. یکی از وبسایت‌های محبوب و شناخته‌شده iranOCR است. برای کپی کردن کپشن اینستاگرام با قابلیت او سی آر مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد این وبسایت شوید و با انتخاب گزینه ثبت‌نام، حساب کاربری خود را ساخته و آن را فعال کنید.
  2. سپس با ورود به حساب کاربری خود، گزینه «تبدیل عکس به متن» را انتخاب کنید.
  3. در این مرحله باید از متن موردنظر خود یک اسکرین شات بگیرید .پس از تهیه اسکرین شات از متن کپشن مورد نظر آن را در بخش مشخص شده آپلود نمایید. در کادر بالای صفحه زبان مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. (توجه داشته باشید عکس مورد نظر باید وضوح قابل قبولی داشته باشد.)
  4. پس از آپلود عکس انتخاب‌شده، فرمت فایل خروجی را تعیین کنید. متن مورد نظر شما آماده استفاده در هر جایی می باشد .

همانطور که مطالعه کردید در این مطلب راجع به روش‌های مختلف کپی کردن متن پست های اینستاگرام صحبت کردیم. اگر این مطلب در ایرانی گرام برای شما مفید بود لینک آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد