آشنایی با Superzoom اینستاگرام و نحوه کار با آن

با سلام خدمت همراهان همیشگی ایرانی گرام امروز قصد داریم تا در مورد قابلیت جدید اینستاگرام که در به روز رسانی آخر خود به اپلیکیشن اضافه کرده است با شما صحبت کنیم مقاله پیشرو در رابطه با قابلیت Superzoom اینستاگرام می باشد که به تازگی به آن اضافه شده است در این مقاله ما به شما می گوییم که چطور می توانید از طریق این ویژگی ویدیو های کوتاه و بسیار جالب تهیه کنید . پس لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید اینستاگرام برنامه بسیار محبوب و پر مخاطبی میان کاربران اینترنتی می باشد و به همین دلیل این اپلیکیشن همواره سعی کرده است با ارائه آپدیت ها و به روز رسانی های جدید مخاطبین خود را هیجان زده کند.
اینستاگرام به خاطر قابلیت های جدیدی که همواره در بروزرسانی های خود به کاربران ارائه می دهد از محبوبیت ویژه ای میان آنها برخوردار است و اما در جدیدترین به روزرسانی خود اینستاگرام گزینه ای برای ضبط فیلم در اختیار شما قرار می دهد با عنوان سوپر زوم که شما می توانید توسط این گزینه ویدیو های کوتاه و بسیار جالب تهیه کرده که در آن ها تصویر در سه مرحله بر روی سوژه مورد نظر زوم خواهد شد و با تلفیق یک موسیقی حال و هوای بسیار جذاب و گاهی ترسناک به ویدیو شما خواهد داد !!!

آموزش کار با گزینه سوپر زوم اینستاگرام

کار با قابلیت سوپر زوم Superzoom در اینستاگرام بسیار ساده می باشد برای انجام آن لطفاً مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

برای شروع کار لطفاً برنامه اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و پس از نصب آن وارد برنامه شده به قسمت Home بروید و بر روی آیکون دوربین موجود در سمت چپ بالای صفحه کلیک نمایید در اینجا می توانید در پایین صفحه گزینه سوپر زوم Superzoom را انتخاب کنید که دقیقاً در کنار گزینه Boomerang قرار گرفته است .

حال شما می توانید با لمس این گزینه ویدیوی کوتاه با زمان ۳ ثانیه با قابلیت سوپر زوم ضبط کنید و به این نکته نیز توجه داشته باشید که ویدیو ضبط شده به همراه یک موسیقی پس زمینه بسیار جالب و ویژه ضبط خواهد شد.

نکته : به این موضوع توجه داشته باشید که زمانی که شما یک بار دکمه ضبط فیلم را فشار می دهید در قابلیت سوپر زوم برایتان یک ویدیو ۳ ثانیه ای گرفته خواهد شد اما اگر شما بر روی دکمه ضبط انگشت خود را نگه دارید می توانید ویدیو های بلند تری با همین قابلیت ضبط نمایید به این صورت که شما نهایتاً تا ۱۵ ثانیه با نگه داشتن دست خود می‌توانید ویدیو مورد نظر را طولانی کنید و هرچه بیشتر انگشت خود را روی دکمه ضبط ویدیو در حالت سوپرزوم نگه داشته باشید مدت زمان زوم آخر ویدیو تان بیشتر خواهد شد .

و اما در آخر پس از اینکه شما ویدیو خود را توسط این قابلیت ضبط کردید باید بدانید که اینستاگرام در زیر همان صفحه ۳ گزینه را در اختیار شما قرار خواهد داد شما می توانید با لمس گزینه Save ویدیو گرفته شده را در گالری گوشی خود ذخیره نمایید و اما اگر بر روی گزینه Send to کلیک نمایید می توانید ویدیو را در قالب یک پیام در دایرکت اینستاگرام برای دوستان خود ارسال کرده و یا در گزینه سوم اگر بر روی Your Story کلیک کنید می توانید ویدیو ضبط شده را در استوری خود برای مخاطبینتان به اشتراک بگذارید.

معرفی فیلترهای جدید در بروزرسانی آخر اینستاگرام

بنا به مصادف شدن ارائه جدید به روز رسانی اینستاگرام به مناسبت روز هالووین این اپلیکیشن فیلترها و افکت های هالووینی و ترسناک جدیدی را به کاربران خود ارائه داده است که افراد می توانند با استفاده از آنها به حالت خون آشام ، ارواح و موجودات ترسناک درآمده و تصویر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند .

در کنار فیلترها و افکت های ارائه شده استیکر های هالووینی نیز در بروز رسانی جدید به مخاطبین عرضه شده است اما این طور که به نظر می‌آید باید به این نکته توجه داشته باشید که این طرح های هالووینی ممکن است به صورت موقت و مناسبتی در اختیار شما قرار گرفته باشند و طبق خبرهای دست آمده این قابلیت ممکن است فقط تا دوم نوامبر در دسترس شما باشد .

امیدواریم مقاله پیش رو در ایرانی گرام برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد ، اگر در هر کدام از قسمت ها به مشکلی برخوردید می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد