نحوه برقراری لایو دو نفره در اینستاگرام

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی ایرانی گرام امروز می خواهیم در مورد امکان جدیدی که اینستاگرام در به روز رسانی آخر خود اضافه کرده است با شما صحبت کنیم . شما می توانید با قابلیت جدید اینستاگرام در زمان ارسال لایو یک مهمان نیز به ویدیو لایو خود اضافه کنید و عملاً ویدیو لایو دو نفره ارسال نمایید ما در ادامه نحوه انجام این کار را برای شما توضیح خواهیم داد. پس لطفاً با ما همراه باشید .

یقینا شما عزیزان پیش از این با قابلیت پخش لایو ویدیو در اینستاگرام آشنا بودید . برنامه اینستاگرام نیز روز به روز تلاش می کند تا قابلیت های جدیدی در این بخش اضافه کرده و در اختیار کاربران بگذارد و هم اکنون شاهد ارائه امکان جدیدی هستیم که در آن شما می توانید در زمان پخش لایو یک مهمان را نیز دعوت کنید .

و به این ترتیب است که عملاً یک ویدیو دونفره برای دنبال کنندگان شما پخش خواهد شد .

مراحل اضافه کردن کاربر مهمان به لایو ویدیو

و اما اینکه چطور میتوانیم در زمان پخش لایو ویدیو خود یک شخص مهمان را نیز به آن اضافه کنید در مراحل زیر برایتان توضیح داده شده است :

برای شروع کار شما باید ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شده پس از آن در صفحه اصلی خود برنامه را از چپ به سمت راست کشیده تا وارد قسمت دوربین شوید ، در منوی که در پایین مشاهده می کنید گزینه لایو را انتخاب کنید و پس از آن روی گزینه Start Live Video کلیک نمایید و به این ترتیب پخش زنده اینستاگرام شما آغاز می شود .

بعد از اینکه پخش زنده لایو شما آغاز شد طبق معمول منتظر بمانید تا کاربران دیگر به لایو شما ملحق شده و به مشاهده ویدیو شما بپردازند ، پس از اینکه این اتفاق افتاد شما می توانید از میان کاربرانی که دارند شما را مشاهده می کنند فرد مورد نظرتان را به عنوان مهمان به پخش زنده خود دعوت کنید این کار را نیز می توانید به این صورت انجام دهید که در زمان لایو ، شما در پایین صفحه سمت راست ، آیکون ( دو صورتک ) رو مشاهده می کنید که با لمس کردن آن می توانید از میان لیست کاربرانی که برایتان به نمایش در می آید فرد مورد نظر خود را به عنوان مهمان انتخاب کنید .
زمانی که شما این دعوت را انجام دهید پیغامی برای آن شخص ارسال می شود مبنی بر اینکه شما او را به لایو خود دعوت کرده اید .

حال اگر شخص مورد نظر درخواست شما را بپذیرد ویدیو لایو دونفره شما در اینستاگرام آغاز می‌شود و کاربران دیگر هم به صورت همزمان می‌توانند هم شما هم شخص مهمان را مشاهده کند و این اتفاق به این صورت می‌افتد که صفحه نمایش شما به دو قسمت تقسیم می شود که تصویر شما با مهمان در آن جای می گیرد.

حال این که هر کدام از طرفین اگر بخواهند هر زمان این ویدیو را به پایان برسانند می‌توانند به سادگی با لمس کردن گزینه End که در بالای صفحه مشاهده می کنید ویدیو لایو خود در اینستاگرام پایان دهند همونطور که با هم مرور کردیم دیدید که به همین سادگی قادر خواهید بود تا در ویدیوهای لایو خود مهمان دعوت کرده و یک پخش زنده دو نفره را برای کاربران خود ایجاد کنید.

در مقاله پیش رو ما تلاش کردیم تا در ایرانی گرام آموزش کامل نحوه ارسال ویدیو لایو دونفره و استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام را برای شما عزیزان توضیح دهیم ، اما چنانچه در این زمینه سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما مطرح کنید تا آنها پاسخ شما را بدهند.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد