رفع مشکل ورود به اینستاگرام

همانطور که می دانید اینستاگرام از شبکه های اجتماعی پرطرفدار و کاربردی می باشد. این شبکه اجتماعی دارای اپلیکیشن های مختلفی در موبایل ، دسکتاپ و وب می باشد که گاهی اوقات دچار مشکلاتی نیز می شود. برخی از مشکلات مربوط به معضلات خود نرم افزار می باشد که البته به ندرت اتفاق میفتد و توسط آپدیت های خود برنامه حل می شوند. ممکن است حتی با وجود وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صحیح با خطاهایی هنگام ورود مواجه شوید و با مشکل باز نشدن اینستاگرام برخورد کنید. ارورهایی نظیر An unknown network error has occurred ،  Too many users have been registered  و … نمونه هایی از این مشکلات است .اکثرا مشکل ایجاد شده مربوط به نرم افزار یا سخت افزار سیستمی است که قصد اجرای اینستاگرام را روی آن داریم . همین طور فراموش نکنید که اکثر مواقع به خاطر قدیمی بودن اپلیکیشن، نمی‌توانید وارد اکانتتان شوید. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید از گوگل پلی و اگر iOS از اپ استور اینستاگرام را دانلود و نصب کنید .در مقاله امروز قصد داریم شما را با مشکل ورود به اینستاگرام و روشهای حل این خطاها آشنا نماییم. با ایرانی گرام ، ارائه دهنده خدمات خرید فالوور ، خرید لایک و خرید بازدید همراه باشید.

دلایل بروز مشکل برای ورود به اینستاگرام

1. خطای ورود به اینستاگرام به دلیل فراموشی رمز عبور

یکی از عمده مشکلاتی که کاربران هنگام ورود به اینستاگرام یا زمانی که از اکانت خود خارج شده و دوباره می خواهند وارد شود یا بعد از حذف نصب و نصب مجدد اینستاگرام با آن مواجه می شوند این است که دقت کافی در وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود ندارد و یا رمز اینستاگرام خود را فراموش می کنند. اگر جز افرادی هستید که رمز عبور خود را فراموش کرده اید جای نگرانی نیست ، مقاله بازیابی رمز عبور در ایرانی گرام را بررسی کنید تا بتوانید به راحتی وارد اینستاگرام شوید.

2. بروز خطا به دلیل مشکل در سرورهای اینستاگرام

قبل از اینکه هر روش فنی دیگر را مورد بررسی قرار دهید بهتر است ابتدا بررسی کنید آیا سرورهای اینستاگرام به درستی کار می کنند یا خیر؟

می توانید از دوستان خود سوال کنید که آیا هنگام ورود به اینستاگرام با خطای Sorry There Was a Problem With Your Request مواجه می شوند یا خیر؟ اگر آنها هم در ورود به اینستاگرام مشکل دارند به این مفهوم است که سرورهای اینستاگرام از کار افتاده است. در چنین حالتی بهتر است منتظر بمانید و ببنید مشکل توسط اینستاگرام برطرف می شود یا خیر. اگر مورد از سمت سرور باشد با گذشت چند دقیقه مشکل رفع خواهد شد.

.عدم ورود به اینستاگرام به دلیل اینترنت ضعیف

پس از اجرای نرم افزار مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت قوی تر متصل شده است. اگر از داده تلفن همراه خود استفاده می کنید، مطمن شوید که هنوز اشتراک اینترنت داده تلفن همراه را دارید. در صورتی که افراد دیگری از اینترنت گوشی شما استفاده می کنند اینترنت آنها را قطع کنید و دوباره برای ورود مجدد به اینستاگرام تلاش کنید.در صورتی که نمی توانید به اینستاگرام وارد شوید سرعت اینترنت تان را افزایش دهید. برای افزایش سرعت اینترنت می توانید دسترسی برنامه های نصب شده را به دیتای موبایل خود و یا هرگونه اتصالی که به واسطه ی آن، حجم اینترنت شما مصرف میشود، را محدود کنید و

4.عدم ورود به اینستاگرام به دلیل پر شدن حافظه cash

گاهی وقت ها دلیل وقوع خطای An unknown network error has occurred اندروید پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام است که برای حل این مشکل به مسیر settings و سپس مدیریت برنامه ها بروید و در این قسمت برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و حافظه کش برنامه را پاک کنید که این کار با انتخاب گزینه هایClear cache  وClear data انجام می شود.

5. عدم ورود به اینستاگرام به دلیل مسدود شدن توسط اینستاگرام

اخیرا گزارشات متعددی از کاربران دریافت کردیم مبنی بر اینکه به واسطه انجام فعالیت های مشکوک دچار مشکل ورود به اکانت اینستاگرام خود هستند. این مشکل زمانی رخ می دهد که شما یکسری فعالیت های متناقض با شرایط و ضوابط اینستاگرام داشته اید. در اغلب موارد انجام فعالیت های مشکوک یا متناقض موجود می شود تا امکان ورود به اینستاگرام برای شما مسدود گردد.بلاک شدن توسط اینستاگرام به دلایل مختلفی اتفاق می افتد از جمله : تبلیغات در بخش کامنت اینستاگرام ، ارسال تصاویر غیر اخلاقی یا خشونت آمیز ، فحاشی ، ارسال بیش از حد دایرکت ، لایک کردن بیش از حد تصاویر ، فالو کردن بیش از حد و … در واقع می توان گفت هر گونه عملی که بر خلاف قوانین و مقررات اینستاگرام باشد شناسایی شده و در نتیجه شما را بلاک یا مسدود می کند و هنگام ورود به اینستاگرام خطای You’re Temporarily Blocked را به شما نمایش می دهد زیرا انجام چنین مواردی رباتیک محسوب می گردد و ممکن است فعالیت شما مشکوک شناخته شود. در چنین شرایطی دو راهکار دارید در ابتدا بررسی کنید که حساب شما مسدود شده یا خیر و سپس در راستای احراز هویت قدم بردارید. مسدودیت نیز به دو حالت خواهد بود ممکن است اکانت شما به صورت موقت مسدود شده باشد که طی 24 ساعت بعد از احراز هویت و عدم ربات بودن مشکل رفع می گردد. در شرایط خاص ممکن است به صورت دائم در معرض مسدودیت قرار بگیرید. برای حل این مشکل می توانید مقاله رفع مشکل بلاک شدن را مطالعه فرمایید.

6.عدم ورود به اینستاگرام به دلیل تنظیم نبودن ساعت و تاریخ

یکی دیگر از دلایل خطای ورود به اینستاگرام تنظیم نبودن ساعت و تاریخ دستگاه شماست .  گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید و به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و وارد تنظیمات تاریخ و زمان شوید و ساعت و زمان گوشی را تنظیم کنید یعنی در قسمت  Date and Time ، تیک گزینه Automatic date & Time رو بزنید تا به صورت اتوماتیک ساعت و تاریخ تنظیم شود. در صورت اشتباه بودن تاریخ و زمان تیک گزینه Automatic date & time را بردارید و صورت دقیق ساعت و تاریخ را وارد نمایید. حالا یکبار دیگر گوشی خود را خاموش و روشن کنید و به برنامه اینستاگرام بروید و برای ورود روی Log in کلیک کنید ، احتمالا ارور an unknown network اینستاگرام دیگر نمایش داده نمیشود.

7. عدم ورود به اینستاگرام به دلیل آپدیت نبودن برنامه

همانطور که می دانید هر برنامه ای هر چند وقت یکبار ، به روز رسانی شده و نسخه جدیدی از آن ارائه می شود که در این نسخ ، ایرادهای نسخه قبلی برنامه از بین رفته و قابلیت های جدیدی هم به آن اضافه می شود. حال اگر نسخه برنامه اینستاگرام شما قدیمی شده باشد ، ممکن است هنگام ورود به برنامه با خطاهایی مواجه شوید. از این رو توصیه می کنیم از نصب بودن آخرین نسخه برنامه اینستاگرام روی دستگاه خود اطمینان خاصل نمایید.

راه حل های پیشنهادی برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام

1. حل مشکل ورود به اینستاگرام از طریق فیسبوک و رفع خطای Sorry There Was a Problem With Your Request

همان طور که اشاره کردیم اپلیکیشن اینستاگرام نیز با وجود محبوبیت زیادی که بین کاربران پیدا کرده خالی از خطا و مشکل نیست. در هنگام استفاده از این برنامه ممکن است با خطاهایی مواجه شوید. یکی از این خطاها ارور  Sorry There Was a Problem With Your Request اینستاگرام است. گاهی هنگام ورود به اکانت چه در گوشی های اندروید و چه گوشی های ios ممکن است با این خطا مواجه شوید. حتما بارها و بارها رمز خود را وارد کرده اید اما موفق به ورود به اکانت خود نشده اید. این مشکل می تواند در گوشی شما ایجاد شود و یا بعضا بخاطر مشکلات فنی در سرویس اینستاگرام باشد. علت بروز خطا هر چه که باشد همیشه راه حلی وجود دارد. ما در این مطلب روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام را به شما نشان خواهیم داد. با توجه به اینکه دسترسی به شبکه اجتماعی فیس بوک در ایران با محدودیت همراه است لذا لازم است برای انجام مراحل زیر از روش های تغییر آی پی استفاده نمایید.

  1. برای انجام این کار وارد اینستاگرام شوید به اکانت خود لاگین کنید و اتصال اکانتتان به فیس بوک را قطع نمایید.
  2. اکنون به فیس بوک بروید و یک اکانت فیس بوک دیگر بسازید.
  3. سپس داده های اپلیکیشن اینستاگرام را از گوشی خود پاک کنید. برای انجام این کار به قسمت تنظیمات یا مراجعه نموده و گزینه applications یا apps را لمس کنید.
  4. اپلیکیشن اینستاگرام را از لیست برنامه های موجود انتخاب نمایید. گزینه storage را انتخاب و در نهایت گزینه clear data را بزنید.
  5. در نهایت با اکانت جدید فیس بوک وارد حساب اینستاگرامتان شوید. با انجام این کار به احتمال زیاد مشکل ورود به اکانت اینستاگرام شما حل خواهد شد.

۲. حل مشکل ورود به اینستاگرام با غیر فعال کردن موقت اینستاگرام

در برخی مواقع امکان ورود به اکانت اینستاگرام فراهم است اما بعد از چند دقیقه لاگ اوت می شوید یا اینکه امکان ورود از سایر دستگاه ها فراهم می باشد. در چنین شرایطی برای چند ساعت اکانت خود را غیرفعال نمایید تا خطای عدم ورود به اینستاگرام رفع شود.برای دی اکتیو کردن موقت حساب کاربری خود مراحل زیر را دنبال کنید

  1. به سایت اینستاگرام بروید و به اکانت خود لاگین کنید.
  2. به بخش پروفایل کاربری تان مراجعه کرده و گزینه edit profile را انتخاب کنید.
  3. در پایین صفحه لینک آبی رنگ  Temporarily Disable Account را انتخاب نمایید.
  4. در مرحله بعد علت غیر فعال کردن اکانت خود را از لیست موجود انتخاب نمایید و مجددا گزینه Temporarily Disable Account را بزنید.
  5. بعد از گذشت چند ساعت از طریق اپلیکیشن موبایل به اکانت خود لاگین کنید. به احتمال زیاد مشکل ورود به اینستاگرام حل خواهد شد و دیگر خطای Sorry There Was a Problem With Your Request را مشاهده نمی کنید.

توجه داشته باشید حساب شما تنها یک بار در هفته غیر فعال می شود.

۳. حل مشکل ورود به اینستاگرام با کمک برنامه Parallel Space

یکی دیگر از راهکارهای حل خطا هنگام ورود به اینستاگرام استفاده از نرم افزار Parallel Space است. با استفاده از برنامه Parallel Space می توانید خطای ورود به اینستاگرام را برطرف کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نرم افزار Parallel Space را از گوگل پلی دانلود و سپس نصب کنید.
  2. سپس برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و گزینه Add to Parallel Space را بزنید تا یک آیکون از آن در لیست برنامه های گوشی ایجاد شود.
  3. روی آیکون اینستاگرام انگشت خود را نگه دارید و گزینه Create Shortcut را بزنید تا یک آیکون از اینستاگرام ایجاد شود.
  4. سپس با کمک این آیکون وارد اینستاگرام شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد نمایید. اکنون می بایست مشکل ورود به اینستاگرام حل شده باشد.

۴. حل مشکل ورود به اینستاگرام  با تنظیم مجدد شماره تلفن

یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل ورود به اینستاگرام تنظیم مجدد شماره تلفن همراه در اکانت اینستاگرام است.

  1. برای انجام این کار وارد نسخه وب اینستاگرام شوید.
  2. آیکن آدمک را در گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کرده و گزینه edit profile را بزنید.
  3. در قسمت phone number شماره تلفن جدید را جایگزین شماره موجود نمایید.
  4. به منظور ذخیره شماره جدید روی دکمه submit کلیک کنید.
  5. حال اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید. در صفحه لاگین اینستاگرام روی لینک forgot password کلیک کنید.
  6. در مرحله بعد برای حل مشکل ورود به اینستاگرام گزینه ورود به برنامه از طریق شماره تلفن را انتخاب نمایید.
  7. کد ارسال شده به شماره تلفن خود را وارد کرده و سعی کنید به اکانت خود لاگین کنید.

۵. حل مشکل ورود به اینستاگرام با بررسی دیگر دستگاه ها و شبکه ها

اگر در هنگام ورود به اینستاگرام مشکل دارید می توانید از طریق دستگاه های دیگر و تغییر منطقه شبکه اینترنت خود مجدد برای ورود تلاش کنید. جهت حل مشکل ورود به اینستاگرام می توانید از طریق وب سایت اینستاگرام به اکانت خود لاگین کنید و یا اگر گوشی تلفن همراه دیگری دارید با آن وارد اکانت خود شوید. اگر در هنگام ورود با خطای ورود به اینستاگرام مواجه نشدید ممکن است آی پی تلفن شما به دلیل نقض قوانین توسط اینستاگرام مسدود شده باشد اما اگر همچنان با خطای ورود به اینستاگرام مواجه شدید روش دیگری را امتحان نمایید.

۶. حل مشکل ورود به اینستاگرام با برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه

اگر با هیچ یک از روش های گفته شده موفق نشدید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید این روش را امتحان کنید و گوشی تان را به تنظیمات کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید با انجام این کار کلیه اطلاعات گوشی همراه شما پاک خواهد شد . بنابراین قبل از انجام این کار از اطلاعات گوشی تان نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. برای تهیه بکاپ از تلفن همراه به بخش تنظیمات گوشی تلفن بروید و با انتخاب گزینه backup and reset از اطلاعات گوشی خود بکاپ بگیرید.
  2. حال وارد تنظیمات گوشی تلفن همراهتان شوید. گزینه Factory Data Reset را انتخاب نمایید و تنظیمات گوشی تلفنتان را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.
  3. سپس اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و نصب نمایید و به اکانتتان لاگین کنید.

۷. حل مشکل ورود به اینستاگرام با تنظیم مجدد APN

عمده ترین دلیل ظهور خطای An unknown network error has occurred به هم خوردن تنظمیات پیشفرض Access Point Names در گوشی میباشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد که باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید.تنظیم APN در گوشی و سیستم عامل های مختلف میتوانید کمی متفاوت باشد.

  1. بعد از ورود به بخش تنظیمات وارد بخش Mobile Network شوید .
  2. سپس وارد بخش Access Point Names شوید .
  3. در صورتی که APN با نام های mtnirancell  و mcinet  یا RighTel را مشاهده کردید یکی از آنها را بسته به نام اپراتور خود انتخاب کنید
  4. سپس وارد محیط تنظیمات آنها میشوید ، در اینجا بر روی دکمه منو گوشی تپ کنید تا تنظیمات این بخش نمایش داده شود ، از منو ظاهر شده گزینه Delete APN را انتخاب کنید
  5. پس از حذف APN مجددا وارد بخش Access Point Names شوید بر روی دکمه منو گوشی یا تبلت تپ کنید و از منو باز شده گزینه New APN را انتخاب کنید.
  6. حالا شما باید APN جدید را برای اپراتور خود تنظیم کنید. دقت داشته باشید برای هر اپراتور متفاوت می باشد .
  7. پس از تنظیم مجدد APN اینترنت خود را فعال کنید .

۸. حل مشکل ورود به اینستاگرام با تغییر مجوز دسترسی

می توانید برای حل خطای ورود به اینستاگرام مجوز دسترسی اینستاگرام را تغییر دهید یا از درست بودن مجوز دسترسی برنامه به اینترنت و وای فای اطمینان حاصل کنید. برای اینکار در سیستم عامل اندروید از تنظیمات گوشی وارد بخش Permissions شوید و تنظیمات مجوز Instagram را بررسی کنید.

بررسی خطا های احتمالی هنگام ورود به اینستاگرام

۱. خطای An unknown network error has occurred

با خطای فوق زمانی رخ می دهد که یا ارتباط اینترنت شما مشکل داشته باشد و یا مشکلاتی در حافظه کش اینستاگرام شما وجود داشته باشد. بنابراین ابتدا پیشنهاد می شود از طریق Clear Cache نسبت به خذف حافظه کش اقدام کنید و سپس برای تطابق بیشتر نرم افزار با گوشی خود ، تنظیمات تاریخ و ساعت گوشی خود را به اتوماتیک تغییر دهید. با اقدامات فوق باید مشکل شما مرتفع شده باشد.

۲.خطای Too many users have been registered on this device

اگر قصد ساخت اکانت جدید اینستاگرام دارید و با خطای Too many users مواجه می شوید، مایوس نشوید. درست است که اینستاگرام به شما می گوید به علت ساخت تعداد زیادی اکانت ، مجوز ساخت اکانت جدید ندارید اما با دو ترفند ساده می توان این مشکل را دور زد.
ترفند اول ساختن اکانت جدید توسط سایت اینستاگرام است که محدودیت های گوشی را ندارد.
ترفند دوم تغییر شناسه اندروید گوشی شماست که در صورت روت بودن گوشی تان این کار قابل انجام است. برای انجام این کار باید از نرم افزار تغییر آی دی یا Id Changer  برای تغییر آی دی دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید تا اینستاگرام گوشی یا تبلت شما را به عنوان یک دستگاه جدید شناسایی کند. چنانچه گوشی شما قابلیت روت را ندارد تنظیمات گوشی را به تنظیمات پیش فرض کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید

۳. خطای Your account has been disabled for violating our terms

این خطا هنگامی رخ می دهد که اینستاگرام به رفتار شما در شبکه اجتماعی خود شک کرده است. یعنی شما یک یا چند مورد از قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض کرده اید و اینستاگرام شما را جریمه کرده است. این خطا بیشتر برای کاربران اندروید پدیدار شده است. راه حل ای۱ن مشکل حذف کامل نسخه فعلی اینستاگرام خود از گوشی و نصب جدیدترین ورژن رسمی اینستاگرام از Play Store است. پیشنهاد می شود در گوشی اندرویدی خود به قسمت حذف نرم افزار ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس روی دکمه Clear Cache کلیک کنید تا کش اینستاگرام شما پاک شود. سپس برای حذف کامل نرم افزار، دکمه Uninstall را فشار دهید.
در صورتی که با اقدامات فوق مشکل ورود به اینستاگرام شما حل نشد ، ناچار هستید تنظیمات گوشی خود را به حالت پیش فرض کارخانه برگردانید.

در مورد خطاهایی که در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنید و نحوه رفع آنها و روش هایی برای حل ارورهای ثبت نام ، ورود و.. اینستاگرام اندروید و آیفون در این پست صحبت کردیم . امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد . لینک این مطلب را برای دوستانتان بفرستید و اگر روش دیگری را برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام می شناسید در بخش دیدگاه ها برای ما به اشتراک بگذارید.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد