روش های افزایش فالوور در اینستاگرام
... اینستاگرام
... زمان مطالعه: 5 دقیقه

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در سراسر دنیا و به ویژه ایران می باشد و کاربران زیادی در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند لذا بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی یک کسب و کار جدید می باشد.

همان طور که مشتریان هر کسب و کاری دارایی های آن مجموعه به حساب می آیند ، اهمیت فالوور در اینستاگرام به حدی می باشد که فالوور ها به عنوان دارایی های یک صفحه ، به آن اعتبار می بخشند .

روش های آسانی مانند خرید فالوور و استفاده از ربات ها وجود دارند که می توانند تا حدی برای افزایش فالوور به شما کمک کنند اما برای ادامه روند فعالیت به صورت حرفه ای مخصوصا برای کسب و کارهای اینستاگرامی که احتیاج به مشتری واقعی دارند ، راهکار های موثر دیگری نیز وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد .

روش های جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای  برندسازی و بازاریابی استفاده کنید باید به فکر جمع آوری فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید . در ادامه به بررسی چند روش اصولی برای بالا بردن میزان مخاطبان در اینستاگرام می پردازیم

1. داشتن یک پروفایل جذاب

اولین قدم قبل از هر کاری دقت در انتخاب تصویر پروفایل می باشد ، زیرا اولین گزینه ای ست که مخاطبان شما قرار است ببینند . باید بدانید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است . همه چیز در ان بر مبنای تصاویر و عکس ها بنا شده است . تهیه تصاویر جذاب و خلاقانه و استفاده از آن در پروفایلتان اولین راه برای جذب مخاطب به سمت صفحه شما می باشد .بعد از انتخاب یک تصویر جذاب برای پروفایل نوبت به انتخاب یک بیوی تاثیرگذار برای معرفی صفحه شما می باشد .

2. انتشار پست های ویروسی

انتشار پست های چالشی و ویروسی از مهمترین روش های ایجاد تعامل در اینستاگرام می باشد . با سوال پرسیدن از مخاطبان و به چالش کشیدن ان ها می توانید با مخاطبان تعامل داشته و آنها را وارد بحث کنید . مطمئن باشید مخاطبان شما عاشق سوالات جنجالی و نظر دادن درباره آن ها هستند .ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.یا حتی ممکن است پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند . این کار باعث پخش پست شما به صورت ویروسی و دیده شدن در اکسپلور می شود . درنتیجه پست شما دست به دست شده ، لایک دریافت می کند و افراد خیلی بیشتری با صفحه شما آشنا خواهند شد .

3. استفاده از وب سایت برای معرفی صفحه اینستاگرام

اگر برای کسب و کارتان وب سایت دارید ، یکی از بهترین گزینه ها معرفی صفحه اینستاگرامتان به بازدیدکنندگان وب سایتتان می باشد . شما می توانید بنر اینستاگرام خود را در زیر تمام پست های وب سایتتان قزار دهید تا هر روز بازدیدکنندگان جدیدی که از طریق گوگل به سایت شما آمده اند با آن مواجه شوند . این کار باعث ترغیب بازدید کنندگان می شود تا حداقل یک بار به پیج شما سر بزنند یا حتی فالوور شما شوند .

قرار دادن آدرس اینستاگرامتان در صفحه درباره ما یا تماس با ما روش موثری خواهد بود زیرا این صفحات جزو پربازدید ترین صفحات در وب سایت ها می باشند .

همچنین شما می توانید از طریق ارسال ایمیل و خبرنامه ، مخاطبان وب سایت خود را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام خود کنید . بهتر است این کار را برای اثر بخشی بیشتر همراه با یک پیشنهاد ویژه ارائه کنید .

4. استفاده از ربات اینستاگرام

یکی از بهترین روش های افزایش هدفمند و واقعی فالوور در اینستاگرام استفاده از ربات می باشد . می توانید از سایت هایی که ربات های اینستاگرام تحت وب ارائه می دهند کمک بگیرید .

همان طور که می دانید ربات های اینستاگرام به صورت گسترده به جای شما در اینستاگرام فعالیت می کنند . با فعال کردن اکانت خود در این ربات ها ، آن ها به جای شما به صورت گسترده پست ها را لایک می کنند ، افراد خاص را به صورت هدفمند فالو می کنند ، به صورت اتوماتیک دایرکت ارسال می کنند و در بهترین نمونه به صورت گسترده استوری می بینند .

ربات استوری بهترین و موفق ترین ربات اینستاگرام بوده که به طور گسترده با دیدن تعدادی بالغ بر 5000 استوری در روز و شرکت در نظرسنجی ها باعث جذب مخاطب به صورت خودجوش در پیج شما می شود .

همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و غیره .

البته اینستاگرام در نسخه های جدید خود برخورد سخت گیرانه ای را با صفحه هایی که از ربات ها استفاده می کنند ، اعمال کرده است .

5. انتشار پست به صورت روزانه

تداوم در تولید محتوا یکی از مهمترین و چالشی ترین موضوعاتی ست که هم صفحه های بزرگ اینستاگرام و هم وب سایت های بزرگ با آن دست و پنجه نرم می کنند . تولید محتوای مستمر و با کیفیت در بلند مدت تنها راه موفقیت در این عرصه می باشد . طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام به صورت مستمر باشد تعداد ریچ روزانه شما بیشتر می شود و همین امر موجب دیده شدن پست های شما می شود. این مسئله به طور مستقیم روی دیده شدن پست های شما در اکسپلور اینستاگرام هم تاثیر گذار است.

سعی کنید با توجه به حوزه فعالیتتان و در نظر گرفتن فعالیت رقبایتان روزانه یک پست جدید و متنوع منتشر کنید . تقویم محتوایی برای خود تهیه کنید و برای این کار برنامه ریزی داشته باشد .

روش ها و راهکار هایی موثر در جذب مخاطب و افزایش فالوور اینستاگرام به صورت وافعی شامل موارد و نکات بسیاری می باشد که ذکر تمام آن ها در یک مقاله نمی گنجد . در ادامه ، در مقاله دیگری با سایر روش های تاثیر گذار در این حوزه آشنا خواهیم شد .

 
 
 

...

نظر خودت رو در قالب چند کلمه به ما بگو

نظرت برای ما خیلی مهمه برای بهتر کردن خدماتمون
ارسال نظر فلش سمت چپ