نحوه تشخیص اینکه چه کسانی ما را آنفالو کرده اند

مسلما در شبکه اجتماعی اینستاگرام هدف اصلی کاربران جذب فالوور بیشتر و در کل بازدید بیشتر می باشد در همین راستا از دست ندادن فالوور نکته بسیار مهمی محسوب می شود بنابراین از حفظ دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بسیار حیاتی است .

همانطور که در اینستاگرام تشخیص افرادی که به تازگی ما را فالو کرده اند می تواند برای ما مهم و جذاب باشد اینکه بدانیم چه کسانی و به چه تعداد ما را آنفالو کردند نیز بسیار مهم است اما در حال حاضر اینستاگرام این قابلیت را در نرم افزار خود در اختیار ما قرار نمی دهد و تشخیص اینکه چه کسانی ما را آنفالو کرده اند در محیط برنامه امکان پذیر نیست . تنها راهی که در حال حاضر برای تشخیص و بررسی افراد آنفالو کرده صفحه ما موجود است انجام این کار توسط اپلیکیشن ها و نرم افزار های جانبی است چندین نرم افزار برای این کار موجود می باشد که امکان ردیابی فالو و آنفالو ها را برای صفحه ما فراهم می کند.

بررسی چند اپلیکیشن آنفالویاب

۱. اپلیکیشن reports+

این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تا با استفاده از آن افرادی که از ابتدای نصب برنامه اینستاگرام شما را آنفالو کرده اند را مشاهده کنید . یکی از نکات بسیار مهم و مثبت این اپلیکیشن امنیت بالای آن می باشد ، کلیه داده های برنامه به صورت محلی ذخیره می شود . شما می توانید برای به دست آوردن آمار آنفالو های خود در این برنامه لاگین کنید و امکان دیگری که این برنامه در اختیار شما قرار میدهد استفاده از چند حساب کاربری به صورت فعال و نشان دادن آمار فالو و آنفالو های کلیه حساب‌های کاربری به صورت همزمان می باشد .

این برنامه‌ها برای نسخه سیستم‌عامل اندروید و نیز کاربران ios بوده و به رایگان قابل دانلود می باشد .

۲. اپلیکیشن Followmeter

اپلیکیشن Followmeter رامی توان یکی از بهترین برنامه های ردیابی فالو ، آنفالو ها در اینستاگرام دانست . یکی از مزایای اصلی این برنامه نصب و راه اندازی بسیار ساده آن و کاربر پسند بودنش می باشد ، به صورتی که کار کردن با این اپلیکیشن برای همگان بسیار ساده و آسان است ، دیگر مزیت آن سرعت بالاتر نسبت به برنامه های مشابه و قابلیت آنفالویابی به صورت رایگان در این برنامه است .

اما نکته منفی که نسبت به برنامه ی قبلی دارد این موضوع می باشد که تنها زمانی که شما برنامه را نصب می کنید از همان تاریخ قابلیت پیدا کردن آنفالو کنندگان را برایتان دارد و آمار آنفالو های پیش از آن را به شما نمی دهد ، داشبورد برنامه گزینه هایی از جمله آنفالورها ، فالورهای جدید ، حساب های کاربری که شما آن ها را دنبال می کنید اما آنها شما را دنبال نمی کنند  و همچنین تمامی حساب های که شما را فالو کزده اما شما آن ها را فالو نکرده اید برایتان به نمایش در می آید .

برای کار با برنامه کافیست شما به قسمت Unfollowers مراجعه کنید و در آنجا لیست و اسامی تمام کسانی که شما را آنفالو کرده اند برایتان نوشته شده است ، شما می توانید با کلیک کردن بر روی نام هر کدام برای آنها پیامی ارسال کنید و یا اینکه در صورت تمایل آنها را آنفالو کنید .

این اپلیکیشن نیز مانند مورد قبلی برای کاربران اندروید و ios به صورت رایگان در استورهای معتبر قابل دانلود می باشد .

۳. سایر اپلیکیشن ها

مسلما اپلیکیشن های کاربردی دیگری نیز در این زمینه برای استفاده موجود می باشد که در ایرانی گرام به طور مختصر آن ها را معرفی می کنیم ، اما توصیه ما برای شما استفاده از دو اپلیکیشن بالا Report+ و Followmeter  برای ردیابی آنفالو ها می باشد .

  • اپلیکیشن Followers & Unfollowers برای اندروید
  • اپلیکیشن  Follow Cop برای اندروید
  • اپلیکیشن Followers Tracker Pro برای ios
  • اپلیکیشن Followers Track for Instagram! برای ios

آموزش آنفالو کردن به صورت گروهی بوسیله Cleaner For Instagram

حال شما اگر مایل نیستید کسانی که شما را آنفالو می کنند را در لیست کسانی که فالو کرده اید نگه دارید ، می توانید هر زمان که نوتیفیکیشن آنفالو شدن توسط کاربری را دریافت کردید، آن حساب را آنفالو کنید. اما چنانچه بخواهید افرادی که در گذشته شما را آنفالو کرده اند را آنفالو کنید ، می توانید از طریق اپلیکیشن cleaner for instagram  این کار را انجام دهید .شما بوسیله این برنامه به سادگی متوجه خواهید شد چه کسانی شما را فالو بک نمی کنند و می توانید آن ها را به صورت انبوه و گروهی آنفالو کنید .

شما می توانید برای کار با این اپلیکیشن مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. با حساب کاربری خود وارد Cleaner شوید.
  2. در سربرگ Following به Quick Select سپس  Advanced Quick Select و بعد از آن non-followers بروید.
  3. به قسمتی بروید که می خواهید همه آن ها را آنفالو کنید. در غیر این صورت هر کدام از حساب هایی که نمی خواهید را از حالت انتخاب خارج کنید.
  4. روی Lightning icon سپس Unfollow و بعد از آن Start Now کلیک کنید .
  5. منتظر بمانید تا فرایند پردازش Cleaner for Instagram تمام شود. تغییرات انجام شده به سرعت در حساب کاربری اینستاگرام شما اعمال می شوند.

نکات منفی استفاده کردن از نرم افزارهای جانبی

باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن های جانبی در بسیاری از موارد کار ما را راه می اندازند و ما را به هدف مورد نظر می رسانند ، اما ممکن است مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشند . مشکلاتی از این قبیل که API اینستاگرام به شدت از کار کردن توسعه دهندگان غیر رسمی روی آن جلوگیری می کند و برای آن ها محدودیت قائل می شود. همین طور این اپلیکیشن ها از سمت اینستاگرام اهراز هویت نشده اند پس این احتمال وجود دارد که امنیت صفحه شما کمی با مشکل مواجه شود. علاوه بر این این اپلیکیشن ها ممکن است هر زمانی که اینستاگرام قوانین یا API خود را بدون اطلاع تغییر دهد، متوقف شوند. بنابراین پیش از استفاده از هر اپلیکیشن جانبی نخست ریسک های استفاده از آن را در نظر بگیرید و سپس به سراغ نصب آن برنامه بروید .

به امید اینکه مقاله پیش رو در ایرانی گرام برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

دیدگاه ها بسته هستند

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد