آشنایی با بهترین اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام

همان طور که می دانید با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران اینستاگرام فرصت های بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی برای انواع برندها و کسب و کارها برای پیدا کردن مشتری های جدید و معرفی محصولات جدید خود به وجود آمده است. تعداد کاربران اینستاگرام به صورت ماهانه در حال افزایش می باشد واین تعداد بالای مخاطبان همه کسب و کارها را به فکر استفاده از این فضا برای جذب مخاطب و مشتری برای محصولات و خدمات خود انداخته است . با وجود این که روش ها و تکنیک های زیادی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد اما بدون استفاده از ابزارهای کاربردی و اپلیکیشن های جانبی  برای جذاب تر کردن محتوای خود  اینستاگرام امکان پذیر نمی باشد . ابزارها و امکاناتی که موجب می شود صفحه اینستاگرام کسب و کار ها مشتریان بیشتری را به خود جذب کند و در کل باعث افزایش درآمد و جذب مشتری به طور موثر شود . در ادامه به معرفی انواع اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام برای ارتقاء حساب اینستاگرام به ویژه برای حسابهای بیزینسی و کسب و کارها می پردازیم . با ایرانی گرام ارائه دهنده خدمات خرید فالوور ، خرید لایک و خرید بازدید همراه باشید .

اپلیکیشن های جانبی اینستاگرام برای تکمیل کردن امکانات اینستاگرام طراحی شده اند که خود اینستاگرام ممکن است این امکانات را در اختیار کاربران خود قرار نداده باشد . با استفاده از این اپلیکیشن های جانبی می توان امکانات و ابزارهای بیشتری به اینستاگرام اضافه کرد .برخی از آنها برای جذاب تر کردن استوری ها طراحی شده اند .برخی از اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام به منظور افزایش بازدید پیج ، برخی از آنها برای ویرایش عکس های اینستاگرام و جذب لایک و همینطور اپلیکیشن های کاربردی وجود دارند که برای تحلیل آمار و آنالیز پیج در اینستاگرام طراحی شده اند .

بهترین اپلیکیشن های طراحی استوری اینستاگرام

1.Unfold

این برنامه کاربردی با بیش از ۱۵۰ قالب استوری به همراه استیکرهای منحصر به فرد و دوربین مخصوص به خود یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای طراحی استوری های اینستاگرام می باشد با استفاده از این اپلیکیشن شما به مجموعه کاملی از امکانات برای طراحی و ایجاد تصاویر خیره کننده دسترسی دارید . اپلیکیشن Unfold یک اپلیکیشن رایگان می باشد که هم برای کاربران با گوشی های اندروید و هم کاربران IOS قابل استفاده می باشد .

2.A Color Story

این اپلیکیشن دارای مجموعه بسیار زیادی از فیلترهای جالب می باشد. به علاوه این اپلیکیشن دارای تعداد زیادی تصاویر متحرک می باشد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن ها به طراحی استوری های خیلی زیبا و منحصر به فرد بپردازند . این برنامه دارای ابزارهای رایگان زیاد و فیلترهای سفارشی ذخیره شده می باشد که امکان ویرایش و جذاب کردن عکس ها را به کاربران خود می دهد . در حقیقت از این اپلیکیشن به منظور جذاب تر کردن عکس ها با رنگ های برجسته و روشن استفاده می شود . این اپلیکیشن رایگان بوده اما با خرید نسخه پولی می توان از امکانات اضافی آن استفاده کرد .استفاده از این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران ios امکان پذیر می باشد .

3.Adobe Spark Post

این اپلیکیشن رایگان بوده و استفاده از آن بسیار آسان است و استفاده از آن  به مهارت خاصی نیاز ندارد ، محصول شرکت ادوبی می باشد و در دستگاه های دسکتاپ و گوشی ها به خوبی کار میکند .در حقیقت  این اپلیکیشن یک ویرایشگر و سازنده گرافیک برای مبتدیان به حساب می آید و به منظور زیباتر کردن استوری ها توسط کاربران اندروید و ios استفاده می شود .

4.Story Art

اگر به دنبال مجموعه بی نظیری از کاور ها و تم ها می گردید تا به وسیله آن ها استوری های خود را طراحی کنید story Art انتخاب درستی می باشد . این اپلیکیشن با رتبه بالایی که در فروشگاههای اپلیکیشن دارد برای کاربران اینستاگرام بسیار مناسب می باشد . این اپلیکیشن رایگان بوده و هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران آی-او-اس قابل استفاده می باشد .

بهترین اپلیکیشن های ساخت پست اینستاگرام

1.Snapseed

این برنامه یک اپلیکیشن ویرایش عکس است که برای ویرایش عکسها با دقت بسیار استفاده می شود .این برنامه شامل فیلتر های پیش فرضی می باشد که امکان ویرایش عکس به صورت یکباره را فراهم می کند و همینطور با افکت هایی که در اختیار شما قرار میدهد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید جزئیات عکس تان را کامل کنید . همینطور این قابلیت را دارد که در صورت تمایل بتوانید دسته ای از فیلتر ها را به عنوان الگو برای خود ذخیره کنید و از این الگوها برای ویرایش عکس های خود در آینده استفاده کنید. شما با استفاده از این الگو ها می توانید از یک تم یا یک ظاهر یکپارچه برای کل پست های خود استفاده کنید .این اپلیکیشن یک برنامه جانبی رایگان بوده که هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران آی او اس و همینطور برای کاربران ویندوز قابل استفاده می باشد .

2.VSCO

این اپلیکیشن یک برنامه ویرایش عکس می باشد که برای ایجاد عکس های زیبا در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی کاربرد  دارد  و حاوی مجموعه کاملی از فیلترهای پیش فرض با کیفیت بالاست . کتابخانه بسیار بزرگ این اپلیکیشن حاوی  مجموعه ای از فیلترهای منحصر به فرد برای سفارشی کردن عکس ها می باشد .امکان استفاده از این اپلیکیشن رایگان هم برای کاربران IOS  و هم برای کاربران اندروید فراهم می باشد البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن دارای کتابخانه بزرگی از فیلترها در برنامه غیررایگان خود می باشد که گزینه های بسیار زیادی را برای سفارشی کردن عکس ها به کاربران ارائه می دهد.

3.Priime

اگر می خواهید از توصیه عکاسان حرفه ای برای استفاده از فیلترهای مناسب برای عکس های خود استفاده کنید می توانید از پیشنهادات هوشمند این اپلیکیشن برای استفاده از فیلترها استفاده کنید . این اپلیکیشن دارای تعداد زیادی فیلتر برای سطح جدیدی از عکاسی حرفه ای می باشد. این اپلیکیشن فقط برای کاربران آی او اس طراحی شده است و جزء اپلیکیشن های غیر رایگان به حساب می‌آید .برای استفاده از امکانات این اپلیکیشن باید مبلغی را پرداخت کنید.

4.Canva

این اپلیکیشن رایگان برنامه ای ست که می توان از آن برای خلق عکس های زیبا هم برای قسمت پست اینستاگرام و هم برای استوری استفاده کرد . با استفاده از این برنامه می توانید روی عکس های خود طرح های زیبا ایجاد کنید و از مجموعه‌ای از گرافیک های از پیش طراحی شده بهره بگیرید و یا روی عکس های خود متن قرار دهید. همینطور می توانید از قالب ها و فونت های ثابتی که این برنامه به شما ارائه می دهد برای ایجاد یک تم مشخص برای ظاهر اینستاگرام خود استفاده کنید .این برنامه قابلیت استفاده در گوشی های اندروید و ios را دارا می باشد.

5.A Design Kit

اگر می خواهید در تصاویر شما رنگ ها  و متن ها با حالت های واقع بینانه تری دیده شوند ، می توانید از این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنید . این اپلیکیشن امکان ایجاد طرح های رنگارنگ به تصاویر شما را در یک پلتفرم مدرن ارائه می دهد .  کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده می باشد و دارای مجموعه‌ای بیش از ۳۰ فون ،انواع استیکرها و پس زمینه های جالب می باشد .همینطور با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود که روی عکس های خود لوگو قرار دهید .این اپلیکیشن رایگان مخصوص کاربران ios می باشد.

اپلیکیشنهای آنالیز اینستاگرام

اگر در اینستاگرام دارای یک اکانت تجاری هستید و از اینستاگرام به منظور توسعه کسب و کار خود استفاده می کنید علاوه بر ابزار تحلیل خود اینستاگرام که Insight نام دارد می توانید از  اپلیکیشن‌های مختلفی با امکانات آنالیز اینستاگرام به منظور تحلیل کامل عملکرد  حساب کاربری خود استفاده کنید .

1.Iconosquare

این اپلیکیشن می تواند تحلیل بسیار دقیقی از عملکرد محتوای حساب بیزینسی شما در اینستاگرام ارائه دهد.اطلاعاتی که از طریق این اپلیکیشن به دست می‌آورید شامل داده هایی نظیر میزان تعامل کاربران ،آمار فالوور هایتان  ،موقعیت مکانی آنها و میزان نفوذ رسانه های اجتماعی آنها می شود . از طریق این آمار شما قادر خواهید بود تاثیرگذارترین طرفداران خود را بشناسید و از این فرصت ها برای بازاریابی موثرتر استفاده کنید این اپلیکیشن همینطور امکان مقایسه شما را با رقبای خود فراهم می کند تا بتوانید عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشید و ایده های بهتری برای توسعه کسب و کار خود پیدا کنید .کاربران اندروید ، ios و ویندوز قادر خواهند بود از این اپلیکیشن استفاده کنند . لازم به ذکر است نسخه رایگان این اپلیکیشن به صورت آزمایشی برای ۱۴ روز فعال میشود و بعد از این مدت شما برای استفاده از امکانات آن باید یکی از پلن های آن را خریداری کنید .

2.command

این اپلیکیشن آمارهای ضروری حساب اینستاگرام شما را به صورت روزانه ارائه می دهد .این اپلیکیشن نموداری را درباره نحوه عملکرد اینستاگرام به کاربران خود ارائه می دهد . همین طور بهترین زمان برای ارسال مطالب در اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کند . لارم به ذکر است این اپلیکیشن رایگان برای استفاده کاربران آی او اس طراحی شده است .

3.Follow Meter

اگر می خواهید بدانید چه کسانی شما را فالو بک می‌کنند و یا بهترین فالور های شما چه کسانی هستند میتوانید این اطلاعات را از طریق اپلیکیشن follow meter به دست آورید . این اپلیکیشن رایگان هم برای کاربران ios و هم کاربران اندروید قابل استفاده می باشد .

4.Sprout Social

برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرام خود می توانید از این اپلیکیشن رایگان به مدت ۳۰ روز استفاده کنید .این اپلیکیشن گزارش های مفصلی را درباره عملکرد پست های ارسالی شما ارائه می دهد و یک ابزار کاربردی برای مدیریت حساب اینستاگرام شما می باشد .همینطور با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برای انتشار پستهای خود برنامه ریزی داشته باشید . این اپلیکیشن امکان دریافت تجزیه و تحلیل های مختلف پیج  مانند میزان  تعامل کاربران و همینطور نظارت بر هشتگ ها و کامنت ها را برای کاربران فراهم می کند . این اپلیکیشن برای استفاده کاربران ویندوز ، ios و اندروید طراحی شده است .لازم به ذکر است بعد از مدت ۳۰ روز برای استفاده از امکانات مختلف این اپلیکیشن باید یکی از پلن های آن را خریداری کنید .

5.Crowdfire

برای شناسایی فالوورهای غیرفعال خود می توانید از این اپلیکیشن رایگان استفاده کنید از طریق این اپلیکیشن قادر خواهید بود فالوورهای غیرفعال خود را پیدا کنید و از لیست فالوورهای خود حذف کنید تا بتوانید تجزیه و تحلیل بهتری نسبت به عملکرد خود داشته باشید . این اپلیکیشن قابلیت ارسال پیام خودکار به دایرکت اینستاگرام را دارا می باشد .همینطور می تواند زمانی که کسانی شما را آنفالو می کنند تشخیص دهد و در پیدا کردن فالوور های جدید روش هایی را به شما ارائه می دهد .این اپلیکیشن رایگان هم برای کاربران آی او اس و هم برای کاربران اندروید قابل استفاده می باشد .

6.Union Metrics

این اپلیکیشن قدرتمند به منظور بررسی حساب اینستاگرام برای کاربران اندروید و ios طراحی شده است . از طریق این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود کاربرانی که بیش از بقیه مطالب شما را دنبال می کنند ،بهترین هشتگ ها ، بهترین زمان برای ارسال پست ها و همینطور بهترین پست‌های خود را تشخیص دهید . با تهیه نسخه پریمیوم این اپلیکیشن شما میتوانید از  اطلاعاتی نظیر آنالیز کلی و تجزیه و تحلیل پروفایل خود بهره مند شوید .

7.Tagomatic

این اپلیکیشن در حقیقت یک اپلیکیشن انتخاب هشتگ می باشد . با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود با وارد کردن یک کلمه پیشنهادهای جالبی را برای انتخاب هشتک مناسب دریافت کنید.این اپلیکیشن رایگان برای کاربران اندروید و ios قابل استفاده میباشد .

8. SnapWidget

اگر قصد دارید محتوای اینستاگرام فیس بوک یا توییتر خود را در وب سایت یا وبلاگ خود به نمایش بگذارید می توانید از این اپلیکیشن قدرتمند استفاده کنید. همینطور این اپلیکیشن دارای ابزارهای قدرتمندی برای نمایش خودکار عکس ها و فیلم ها می باشد .زمانی که شما عکس یا ویدئویی را در حساب کاربری خود  نظیر اینستاگرام ،توییتر، فیسبوک و یوتیوب ارسال می کنید ،محتوای جدید شما به طور خودکار از طریق این اپلیکیشن در وبسایت ، وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی شما به نمایش در می آید .این اپلیکیشن مخصوص ویندوز بوده و علاوه بر نسخه رایگان نسخه های غیر رایگان هم با امکانات بیشتر ارائه می دهد .

اپلیکیشن های ویرایش و ضبط ویدئو

1.Boomerang

با استفاده از اپلیکیشن بومرنگ شما قادر خواهید بود فیلم‌هایی را با استفاده از حرکات جلو و عقب و همینطور ایجاد حلقه هایی تکراری ایجاد کنید و یک فیلم بسیار کوتاه تولید کنید . بومرنگ ها توسط کاربران اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و می توانند محتوای اینستاگرام شما را جالب جلوه دهند . بومرنگ در اینستاگرام برای ایجاد فیلم‌های سریع مانند GIF عالی است .با توجه به استقبال زیاد کاربران اینستاگرام از این اپلیکیشن خود اینستاگرام هم این قابلیت را در بخش استوری خود اضافه کرده است . استفاده از این اپلیکیشن رایگان بوده و برای کاربران اندروید و ios قابل استفاده می باشد .

2.Life Lapse

اگر به دنبال تولید یک فیلم طولانی تر همراه با حرکات آهسته یا استپ‌ موشن(stop motion )هستید می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید . با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر تعدادی که می خواهید عکس بگیرید و با استفاده از این عکس‌ها فیلم خود را تولید کنید همینطور قادر خواهید بود سرعت بین تصاویر را تنظیم کنید و به فیلم تولید شده خود موزیک اضافه کنید . این اپلیکیشن رایگان برای کاربران آی او اس و اندروید قابل استفاده می باشد .

3.InShot

این برنامه برای ویرایش ویدئو برای پست‌ها، استوری ها  می باشد .این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد موسیقی، جلوه‌های صوتی، پخش صدا، ایموجی ها و متن را به ویدئوهای خود اضافه کنید. همچنین با این برنامه می توانید چندین فیلم را با هم ادغام کنید و ویدئوها را برش، تقسیم و اصلاح کنید.این اپلیکیشن رایگان برای کاربران آی او اس و اندروید قابل استفاده می باشد .

4.Quik by GoPro

این برنامه رایگان یک ابزار ویرایش ویدیو ارائه کرده است که به‌طور خاص برای ویرایش ویدئوهای سبک GoPro ایجاد شده‌اند.کار با این اپلیکیشن برای ادیت ویدئوها برای اینستاگرام آسان است با وجود اینکه به‌طور خاص برای GoPro ایجاد شده است . این برنامه همچنین نمودارها و معیارهایی را به فیلم‌های شما اضافه می‌کند تا اندازه و سرعت را به‌صورت گرافیکی نشان دهد.این اپلیکیشن رایگان برای کاربران آی او اس و اندروید قابل استفاده می باشد.

5.Clipomatic

از طریق این برنامه کاربردی شما علاوه بر ویرایش ویدئو های خود می توانید به ویدئوهای خود زیرنویس اضافه کنید. در هنگام ضبط ویدئوهای خود کلمات شما به صورت یک کپشن روی ویدئوی در حال ضبط ظاهر می شوند .این برنامه غیر رایگان برای کاربران آی او اس قابل استفاده می باشد.

در این مقاله سعی کردیم درباره لیستی از اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام صحبت کنیم تا با استفاده از این ابزارهای کاربردی و اپلیکیشن های جانبی شما بتوانید محتوای اینستاگرام خود راجذاب تر کنید . امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

    اعلان ها
    اطلاعیه جدیدی وجود ندارد