آموزش اطلاع پیدا کردن از بازدید کنندگان اینستاگرام

بسیاری از کاربران در اینستاگرام تمایل دارند تا بدون اینکه صفحه ای را فالو کرده باشند صرفاً از آن بازدید کنند و به این صورت هیچ ردی از خود به جا نگذاشته باشند اگر شما مایل هستید تا بدانید چه کسانی بدون انجام فالو و گذاشتن لایک و کامنت از خود به صفحه شما سر زدند و از آن بازدید کردند می توانید توسط ابزارها و راهکارهایی که در ادامه به شما معرفی می شود این شناسایی را انجام دهید .

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که در وهله اول شما نمی توانید این اطلاعات را از خود اینستاگرام به دست آورید هر چند که اینستاگرام بازدید تمامی افراد از پروفایل دیگران را در پایگاه های داده ای خود ثبت می کند اما این کار را صرفاً برای توسعه الگوریتم‌های خود و به کارگیری آن برای بهبود بازدهی برنامه انجام می دهد و به خاطر حفظ حریم خصوصی افراد به هیچ وجه این اطلاعات را در اختیار کاربران دیگر قرار نخواهد داد بنابراین شما باید از راه‌های دیگری این اطلاعات را به دست بیاورید .

درباره سایت هایی که این اطلاعات را ارائه می دهند

باید بدانید که سایتهای بسیار زیادی در سال های اخیر شروع به فعالیت کردند که ادعا می کنند می توانند بازدید کنندگان اینستاگرام شما را به شما معرفی و لیستی از آنها برایتان تهیه کنند اما بیشتر این سایت ها رایگان نبوده و یا در در سال های اخیر برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده اند و با آنها سرویس نمی دهند باید به شما بگویم که بنا به تجربیات و مطالعات انجام شده اطلاعاتی که این گونه سایت ها در اختیار کاربران قرار می دهند اطلاعات دقیق و کاملی نبوده و صرفاً از روی رفتارهای دنبال کنندگان شما و خود شما ارائه خواهد شد به همین دلیل اگر با سایتی در این زمینه کار کردید انتظار دریافت اطلاعات کاملاً دقیق را نداشته باشید .

معرفی نرم افزار جاسوس اینستاگرام

در حال حاضر نرم افزاری به نام Who viewed my Instagram وجود دارد که با نصب آن بر روی گوشی و ورود به پروفایل اینستاگرام تان می توانید آنطور که برنامه ادعا میکند پنج نفر آخری که از صفحه شما بازدید کرده اند را مشاهده کنید.

نکته‌ای که ما در ایرانی گرام به شما گوشزد می‌کنیم این است که نرم افزارها نیز مانند سایت ها احتمالا اطلاعات دقیقی را به صورت ۱۰۰ درصد در اختیار شما قرار نمی دهند و اما اینکه نصب هر کدام از این نرم افزارها و دادن اطلاعات کاربری خود به آن ها احتمال بروز سرقت اطلاعات شما و هک شدن صفحه شما را بسیار بالا میبرد به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم درصورتی که واقعاً به این کار احتیاج ندارید از هیچ کدام از این سیستم ها استفاده نکنید چون هنوز هیچ راهکار معتبر و تایید شده ای برای تشخیص بازدید کنندگان صفحه اینستاگرام برای کاربران معرفی نشده است .

جمع بندی و سوالات متداول

۱- آیا می توان فهمید که چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟

هیچ ابزار دقیقی برای اینکه بدانید چه کسانی اینستاگرام شما را چک میکنند و عکس پروفایلتان را می بینند وجود ندارد.

۲- از چه نرم افزارهایی برای شناسایی افراد بازدید کننده پروفایل اینستاگرام استفاده کنم؟

متاسفانه نرم افزارهایی که ادعا می کنند می توانند بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما را معرفی کنند به جاسوس اینستاگرام معروف هستند که قصد دسترسی به اطلاعات شخصی شما را دارند.

۳- چه سایت هایی برای اطلاع از بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام وجود دارد ؟

سایت هایی که راه اندازی شده اند فقط ادعا می کنند که می توانند بازدیدکنندگان اینستاگرام شما را به شما معرفی کنند اما تجربه ثابت کرده است که آنها از روی زنجیره دوستان شما فقط اطلاعاتی ناقص به شما می دهند .

در آینده اگر برای انجام این کار نرم افزار های جانبی و یا سایتهای معتبر ارائه شد حتماً ما نیز در ایرانی گرام آن را به شما معرفی خواهیم کرد . امیدواریم مطلب پیش رو برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .
در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می‌توانید آن را با کارشناسان ما در ایرانی گرام مطرح نمایید.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد