آموزش افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام

اساسا شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پلتفرم طراحی شده برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها می باشد و به طور حرفه ای برای اینکار درست شده است، بنابراین راه ها و ترفندهای حرفه ای برای نشر و اشتراک گذاری تصاویر در آن بسیار مهم است استفاده از روش های درست می تواند باعث افزایش بازدید پست های شما و در نهایت افزایش فالوور و مخاطبین شما بشود که در همین راستا به ارائه محصول و خدمات هر چه بیشتر شما ختم خواهد شد. بنابراین امروز در ایرانی گرام تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به آموزش افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام برای شما عزیزان بپردازیم، پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده از هشتگ برای افزایش بازدید ویدیو

همانطور که می دانید در اینستاگرام نیز مانند توییتر استفاده از هشتگ بسیار حیاتی می باشد . استفاده از هشتگ های مرتبط و درست می تواند به شما برای گرفتن بازدید بیشتر و جذب مخاطبین کمک بسزایی کند ، این راه بهترین راه برای پیدا شدن توسط اشخاص در مورد موضوعی خاص است .حتما از هشتگ ها در پست های ویدیویی خود استفاده کنید و مطمئن شوید که چیزهایی که می نویسید با موضوع ویدیو همخوانی داشته باشد.

پست هایی که در اینستاگرام حداقل یک هشتگ را دارند به طور میانگین ۱۲٫۶، از پست هایی که هیچ هشتگی ندارند نرخ جذب داشته اند. در سال ۲۰۱۵ بهترین پست های بهترین برندها دارای میانگین ۲٫۵ هشتگ برای هر پست بوده اند.

در ادامه نیز به این موضوع توجه داشته باشید که باید از هشتگ هایی استفاده کنید که به اندازه کافی محبوب باشند تا توسط مخاطبین و کاربران جستجو شوند و اینکه شما با قرار دادن موقیعت مکانی خود در هشتگ ها برای مثال #تهران می توانید بیشتر در کسب و کار خود قابل مشاهده باشید و افراد درست تر و مرتبط تری را جدب کنید .

برای پیدا کردن هشتگ های مناسب برای ویدیوهای اینستاگرام در مورد رقبا، مخاطبان، مخاطبان رقبای خود تحقیق کنید از این طریق نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد .

ارسال ویدیو در زمان مناسب برای دریافت بازدید رایگان اینستاگرام

ارسال ویدیو ها در زمان های مناسب بسیار اهمیت دارد، شما باید بسته به مخاطبین خود و محتوایی که ارائه میدهید زمان بندی درست را برای ارسال ویدیو انتخاب کنید برای مثال اگر محتوای شما برای مادران خانه دار می باشد شاید در زمان هایی از صبح که کودک به مدرسه می رود زمانی باشد که این اشخاص اینستاگرام خود را پک می کنند، برای افراد شاغل زمان هایی که در اتوبوس و مترو در حال رفت و برگشت به محل کار خود هستند و به همین ترتیب… بنابراین شما باید در زمان هایی که مخاطبانتان به اینستاگرام سر می زنند ویدیو خود را منتشر کنید.

اما شما می توانید از متریک های اینستاگرام نیز برای افزایش بازدید ویدیوهای خود استفاده کنید به این صورت که در متریک اینستاگرام می توانید تعداد لایک، تعداد بازدید، تعداد مشاهده، نرخ تعامل، میزان جذب و غیره را مشاهده کنید پس شما می توانید متریک را بررسی و تعاملات خود را مطابق با آن انجام دهید.

ریپست کردن ویدیوها برای افزایش بازدید

همیشه مهمترین نکته در شبکه های اجتماعی بروز بودن و قرار دادن محتوای جدید است اما از اشتراک گذاری مجدد پست های پیشین خود نیز نترسید . شما می توانید از ویدیوهای طولانی گذشته تکه های کوچک تری را انتخاب کرده و با هشتگ های مرتبط مجدد پست کنید و همچنین می توانید ویدیوهایی که چندین ماه قبل گرفته اید را مجدد برای افراد جدیدی که شما را دنبال می کنند ریپست نمایید.

استفاده از تبلیغات ویدیویی اینستاگرام برای افزایش بازدید

شما برای استفاده از تبلیغات اینستاگرامی باید پروفایل خود را به بیزینس تغییر دهید سپس با پرداخت هزینه ای به صورت ماهیانه می توانید از این گزینه تبلیغاتی بهره مند شوید، شما از این طریق می توانید به صورت هدفمند تر از گذشته فعالیت کنید و مخاطبین خود را افزایش دهید و این را با هدف قرار دادن جمعیت خاصی از کاربران که مخاطبین شما هستند انجام دهید.

استفاده از ترفندهای تصویری

یه این موضوع توجه داشته باشید که بسیاری از افراد ممکن به هیچ وجه پست های اینستاگرام را با صدا مشاهده نکنند و یا در شرایط خاصی نتوانند صدای ویدیو شما را گوش دهند بنابراین شما باید از عناصر تصویری برای رساندن مفهوم خود استفاده کنید تا شخص بدون نیاز به شنیدن محتوای شما را متوجه شود و جذب ویدیوی شما شود . شما می توانید از طریق رنگ های جذاب، عملیات خیره کننده، فلش متن جذاب، آرم و غیره پیغام خود را انتقال دهید.

استفاده از برنامه های ویرایش ویدیو برای افزایش بازدید در اینستاگرام

باید توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید با استفاده از یکسری برنامه های رایگان ویدیوهای خود را به صورتی ویرایش کنید که شبیه به تصاویر حرفه ای تر و تبلیغاتی شوند و برای اینکار نیز به هیچ وجه نیاز به تخصص در زمینه تدوین و مونتاژ نخواهید داشت بلکه با برنامه هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم می توانید بسیار ساده و بعد از کمی تمرین ویدیوهای بسیار جذابی را به مخاطبین خود ارائه کنید.

  • Cinefy – این برنامه صدها فیلتر و انیمیشن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید .
  • Windows Movie Maker  (ویندوز) –  برنامه Windows Movie Maker یک ویرایشگر ویدیویی با رابط کاربری ساده است که به شما اجازه می دهد ویدیوهای متفاوتی تهیه کنید .
  • Apple iMovie  (مک) – برنامه iMovie  اپل مانند برنامه بالا یک ویرایش گر ویدیویی ساده است که با تمام دستگاه های آیفون جدید، iPad ها و کامپیوترهای مک سازگار است. این برنامه کاربر پسند بوده  و به شما امکان ویرایش پایه ای ویدیو از جمله کپشن گذاری، اضافه کردن موسیقی، افزایش کیفیت، کاهش صدای پس زمینه و غیره را می دهد.
  • Wondershare Filmora (ویندوز / مک) – این برنامه نیز به شما اجازه می دهد تا به یک متخصص ویرایشگر ویدیو تبدیل شوید.

برنامه هایی که در بالا برای دسکتاپ معرفی شد شما می توانید پس از پایان کار فایل مورد نظر را به گوشی خود انتقال داده و از آنجا به اشتراک بگذارید و یا اینکه از طریق اینستاگرام تحت وب به اکانت خود بر روی کامپیوتر وارد شده و ویدیو ها را به اشتراک بگذارید .

تولید و استفاده از ویدیوهای قابل اشتراک گذاری

شما می توانید با ساخت ویدیوهایی که گستره زیادی از مخاطبین و کاربران را در بر می گیرند بازدید خود را بالا ببرید به این صورت که تولید محتوایی را مد نطر قرار دهید که از لحاظ رده سنی و جنسی در اکثر گروه ها قابل پخش و دیده شدن باشد و البته که جنبه سرگرم کننده آن را نیز به شدت مد نظر قرار دهید در این صورت یقینا این ویدیو بین افراد بسیاری به اشتراک گذاشته شده و بازدید می گیرد.

امیدواریم که راهکارهای معرفی شده در این مقاله توانسته باشد به شما برای ساخت و اشتراک گذاری محتوای ویدیویی در اینستاگرام کمک کند.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد