آموزش برگزار کردن قرعه کشی در اینستاگرام

احتمالا بسیاری از شما عزیزان تا به حال با صفحاتی در اینستاگرام رو برو شده اید که در خود به برگزاری مسابقه و قرعه کشی می پردازند و اینکار را برای بالا بردن تعامل و جدب مخاطب انجام می دهند، شاید از خود پرسیده باشید که چگونه می شود چنین کاری را در صفحه خود انجام داد و راه های برگزاری یک قرعه کشی در اینستاگرام چیست؟

به همین دلیل ما امروز در ایرانی گرام سعی کردیم تا برای شما مقاله ای تهیه کنیم و در آن نحوه راه اندازی قرعه کشی در اینستاگرام را توضیح دهیم. قرعه کشی از میان لایک ها و کامنت ها ، این کار یقینا به افزایش فالوور و اشتراک گذاری شما کمک بسیاری می کند پس در ادامه با ما همراه باشید .

طرح یک مسابقه اینستاگرامی

در ابتدا باید برای راه اندازی یک قرعه کشی یک مسابقه را در صفحه خود برگزار کنید که پس از آن بتوانید از میان پاسخ ها قرعه کشی کنید، بنابراین باید طرح یک مسابقه مرتبط با موضوع و مخاطبین صفحه خود را بریزید و با آن کار را شروع کنید.

آشنایی با سایت های مربوط به قرعه کشی اینستاگرام

باید این را بدانید که برای برگزاری قرعه کشی سایت هایی هستند که به شما امکاناتی را ارئه می دهند که ما در ادامه آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد :

سایت Appsortes

این سایت از آن دسته سایت های رایگان در زمینه قرعه کشی اینستاگرام محسوب می شود که شما می توانید از آن استفاده کنید. این سایت برای شما به صورت تصادفی از میان کامنت ها قرعه کشی را انجام می دهد.

سایت Namepicker

سایت دیگری که می توان گفت یکی از بهترین سایت ها در زمینه قرعه کشی اینستاگرام است و استفاده از آن نیز بسیار راحت است سایت Namepicker می باشد .

در ابتدا بعد از ورود به این سایت باید در بالای صفحه گزینه instagram comment picker را انتخاب کرده و سپس برای ورود اقدام کنید اما نکته مهم اینجاست که شما حتما باید از طریق فیسبوک وارد شوید و گزینه Login with facebook را کلیک کرده بعد از آن صفحه اینستاگرام خود را که به فیسبوک خود نیز متصل است وارد کنید تا بتوانید از امکانات سایت روی اینستاگرام خود استفاده کنید.

سایت commentpicker

ابتدا به این نکته توجه کنید که مانند سرویس بالا برای استفاده از این سایت نیز باید حتما اینستاگرام خود را به فیسبوک خود متصل کرده باشید .

بعد از ورود به سایت لطفا روی گزینه Log in with facebook کلیک کنید تا وارد صفحه ای بشوید که در آن می توانید در آن پست مورد نظر را انتخاب و از میان کامنت های آن قرعه کشی کنید.

نکته اینکه این سایت فقط برای قرعه کشی از میان کامنت ها کار می کند.

برنامه socialcrumb

این برنامه نیز برای قرعه کشی تصادفی در ایستاگرام استفاده می شود . و در این برنامه نیز باید اکانت شما به فیسبوک متصل باشد .

ابتدا شما باید نرم افزار socialcrumb را دانلود کنید و سپس وارد آن شده و مراحل زیر را انجام دهید :

  • ابتدا با اکانت فیسبوک خود وارد آن شوید.
  • حتما در نظر داشته باشید که با همان اکانت فیسبوکی وارد شوید که به اینستاگرام خود متصل است.
  • پست مورد نظر برای قرعه کشی را انتخاب کنید.
  • حال شما می توانید یا همه کامنت ها را در قالب یک فایل اکسل استخراج کرده و یا از میان آن ها یک نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید.

برنامه Lukky

این برنامه نیز برای قرعه کشی از میان کامنت ها طراحی شده و برنامه بسیار کاربردی محسوب می شود .

اما تفاوت این برنامه در آن است که صرفا برای سیستم عامل اندروید کار می کند . شما می توانید ابتدا این برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید . سپس از طریق آن وارد اینستاگرام خود شوید و پست مورد نظر خود را برای قرعه کشی انتخاب کنید تا برنامه برای شما از میان کامنت ها یک نفر را انتخاب کند.

در آخر نیز می توانید ویدیوی قرعه کشی را برای مخاطبینتان در اینستاگرام قرار دهید تا همه آن را مشاهده کنند.

همانطور که در ابتدا گفتیم بر قراری قرعه کشی و مسابقه در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای بر قراری تعامل با مخاطبین می باشد و در رشد و فعال بودن صفحه اینستاگرام شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و به امید اینکه راه های معرفی شده در این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد