کار با اینستاگرام تحت وب

شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت وب در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در سطح جهان شناخته می‌شود، که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. به همین دلیل، استفاده از این برنامه محدود به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی نیست و بسیاری از افراد برای موارد مختلفی از جمله آموزش، کسب و کار، سرگرمی و سایر فعالیت‌ها از آن بهره می‌برند.

در این پلتفرم، شما قادر خواهید بود تا به راحتی محتوای تصویری خود را به اشتراک بگذارید و همچنین مطالب نوشتاری خود را برای میلیون‌ها نفر از اعضای این شبکه اجتماعی ارسال کنید.

با توجه به رشد روزافزون مخاطبان اینستاگرام، این برنامه به‌طور منظم به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌دهد تا توانایی رضایت بخشی مخاطبان خود را داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های ارائه شده توسط اینستاگرام، امکان دسترسی به آن از طریق سیستم‌عامل‌های مختلف است، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با هر نوع دستگاهی به راحتی به آن متصل شوند. اینستاگرام نسخه‌های مختلفی را برای اندروید، iOS و ویندوز ارائه کرده است و در حال حاضر با ارائه گزینه‌ی نسخه تحت وب، به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به نصب برنامه، از این شبکه اجتماعی به راحتی استفاده کنید.

این نسخه تحت وب برای افراد بسیاری کاربرد دارد، از جمله افرادی که می‌خواهند به صورت پنهانی به برنامه دسترسی داشته باشند یا افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند برنامه را بر روی گوشی یا دستگاه خود نصب کنند. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمانی که به تلفن همراه دسترسی ندارید، از طریق کامپیوتر و یا دستگاه دیگری به حساب کاربری خود وارد شوید و در پایان از آن خارج شوید.

حا ما نیز به همین دلایل قصد داریم تا در ادامه نحوه استفاده از نسخه وب اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم پس لطفا با ما همراه باشید :

ورود به نسخه وب اینستاگرام

شما برای این کار ابتدا با اتصال به اینترنت و با استفاده از مرورگر خود می توانید اقدام به ورود به اکانت کنید .

پس از باز کردن مرورگر خود باید در بالا آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید : www.instagram.com

حال شما وارد صفحه اصلی و قسمت ورود اینستاگرام خواهید شد همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید :

در این مرحله شما با زدن دکمه Log In به قسمتی که اطلاعات اکانت شما را می خواهد وارد می شوید و در اینجا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید وارد اکانتتان شوید .

اما اگر چنانچه شما هنوز حساب کاربری ندارید و تازه می خواهید در اینستاگرام ثبت نام کنید باید ابتدا بر روی دکمه Sign Up کلیک کرده و سپس با تصویری مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که در آنجا می توانید با وارد کردن اطلاعات خود اکانت جدیدی را راه اندازی کنید .

پس از این که وارد حساب اینستاگرام خود شدید از شما سوال می شود که آیا مایل به ذخیره اطلاعات خود در مرورگر هستید یا خیر ؟ البته که ما به شما پیشنهاد می کنیم گزینه Not Now را انتخاب کنید تا اطلاعات شما ذخیره نشود این کار نیز برای این است که پس از شما شخص دیگری نتواند بدون اجازه شما وارد اکانتتان شود .

باید بدانید که با این کار برای ورود در دفعات آینده نیز باید هر مرتبه اطلاعات خود را وارد کنید اما در عوض امنیت اکانت خود را بالا برده اید .

آشنایی با محیط کاربری اینستاگرام تحب وب

در ابتدا شما متوجه این مسئله خواهید شد که تقریبا همه چیز با نسخه نرم افزار برنامه اینستاگرام همخوانی و شباهت دارد و تفاوت خاصی دیده نمی شود .

تفاوت در دسترسی های برنامه

در این نسخه نیز شما مانند نرم افزار اصلی محدودیتی را مشاهده نمی کنید و می توانید مشاهده کنید که شما برای مثال در نوار ابزار پایین برای ورود به اکسپلور باید روی ذره بین کلیک کنید و یا برای گذاشتن پست باید بر روی به علاوه + کلیک کنید و مابقی نیز به همین شکل .

محدودیت نسخه وب چیست ؟

نکته مهم آن که عملا اساسی ترین و مهم ترین محدودیتی که شما در نسخه وب با آن مواجه خواهید شد آن است که نمی توانید در اینجا تماس تصویری بر قرار کنید.

چگونگی بارگذاری ویدیوهای بلند

در ایسنتاگرام به صورت معمول فقط می توان ویدیوهای زیر یک دقیقه را بارگذاری کرد . و اینکه اگر بخواهید ویدیو بلندی قرار دهید باید به قسمت IGTV بروید حال برای قرار دادن ویدیوهای بیش از 10 دقیقه در نسخه وب باید بر روی گزینه IGTV کلیک کرده و سپس در سمت راست صفحه گزینه آبی رنگ Upload را مشاهده خواهید کرد .

شما می توانید با کلیک بر روی گزینه Upload وارد صفحه ای شوید که در آنجا امکان بارگذاری ویدیوهای بلند را خواهید داشت پس از اینکه ویدیو مورد نظر را انتخاب کردید باید بدانید که حتما باید برای آن Title یا تیتر انتخاب کنید وگرنه قابل بارگذاری نخواهد بود . جمله ای که شما برای آن انتخاب می کنید بعدا برای مخاطبین در اینستاگرام بر روی ویدیو به نمایش در خواهد آمد .

امیدواریم که مقاله پیش رو در ایرانی گرام برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر این مطلب براتون مفید بود برای دوستاتون هم بفرستید

ایمیل
تلگرام
واتساپ
پرینت

این مطالب هم میتونی بخونی

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد